Data: 2012-04-01 13:42:20 | |
Autor: Marcin N | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-03-31 18:29, Piotr Rezmer pisze:
Jako, że parę ładnych lat już upłynęło od pojawienia się Scottoiler'a, Jak widać - każdy w tym wątku chwali to, co sam zamontował. Ja pochwalę Motooilera. Jest znacznie tańszy od Scottoilera i ma świetny sterownik elektryczny. Bardzo łatwo to wyregulować. Wada: w chwili załączenia zaworu - pobiera ponad 3A prądu (przez około sekundę co około minutę). |
|
Data: 2012-04-01 16:25:37 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-01 13:42, Marcin N pisze:
Jak widać - każdy w tym wątku chwali to, co sam zamontował. Ja pochwalę Ja tez.. Leje do niego agro 80w90 i jest super. pozdr newrom -- RD07 - z motooilerem do sprzedania. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2012-04-01 19:05:05 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/01/2012 04:25 PM, Roman Niewiarowski wrote:
Minerał czy syntetyk?? Ponoć syntetyki wypłukują o-ringi. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-02 07:52:16 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-01 19:05, AZ pisze:
Minerał czy syntetyk?? Nie wiem. Ponoć syntetyki wypłukują o-ringi. Nie wyplukal znaczy pewnie mineral. pozdr newrom -- RD07 - sprzedam Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2012-04-01 19:03:33 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/01/2012 01:42 PM, Marcin N wrote:
Żeby nazywać to wadą to by musiało to mieć jakiś wymierny skutek ale co to jest 3A przez sekundę? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-01 19:26:20 | |
Autor: Kuczu | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-01 19:03, AZ pisze:
On 04/01/2012 01:42 PM, Marcin N wrote: Gosc pewnie z oszczednosci nie wlacza kierunkowskazow. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-04-01 19:36:05 | |
Autor: Arni | |
* oiler - co polecacie | |
On 01.04.2012 19:26, Kuczu wrote:
W dniu 2012-04-01 19:03, AZ pisze: a moze chodzi o to, ze te 3A moe mu zgasi motur bo aku niewydoli? :) -- Arni Toru '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD |
|
Data: 2012-04-01 19:41:31 | |
Autor: Kuczu | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-01 19:36, Arni pisze:
On 01.04.2012 19:26, Kuczu wrote: Raczej ze mu spalanie wzrosnie o 0.01 litra i wplynie to znaczaco na prawidlowa pozycje na motocyklu. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-04-01 20:05:17 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/01/2012 07:41 PM, Kuczu wrote:
Czy ja wiem? A gdyby tak w złożeniu na zakręcie silnik dostał obciążenia od alternatora przez zapięcie 3A zaworu to hajsajda zaliczyć nie można? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-01 20:15:14 | |
Autor: Kuczu | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-01 20:05, AZ pisze:
On 04/01/2012 07:41 PM, Kuczu wrote: Predzej zaliczysz hajsajda przez swistaka biegnacego wzdluz drogi. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-04-01 20:17:29 | |
Autor: Sir Piernik | |
* oiler - co polecacie | |
Arni pisze:
....>8 > a moze chodzi o to, ze te 3A moe mu zgasi motur bo aku niewydoli? :) Ty sie smiej... W MZ mialem tak ze w rytm pracy kierunkowskazow wlasnie przerywal mi silnik!! (Zaczelo sie jak wprowadzili obowiazek jazdy na swiatlach w dzien). Jako zawodowy elektryk opanowalem feler ale szybko potem zmienilem motur :) Pozdrawiam Sir Piernik Betvelwe |
|
Data: 2012-04-01 20:09:40 | |
Autor: Marcin N | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-01 19:26, Kuczu pisze:
W dniu 2012-04-01 19:03, AZ pisze: Jasne, jasne. I odpycham się nogami przy ruszaniu. 3A jest o tyle kłopotliwe, że nie da się tego połączyć bezpośrednio do świateł, a jeśli dodatkowo ktoś ma przeładowanego gadżetami sprząta, to każdy amper jest na wagę złota. Nie widzę powodu do drwin. |
|
Data: 2012-04-01 20:19:26 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/01/2012 08:09 PM, Marcin N wrote:
Podłączanie pod światła to druciarstwo. Nawet jak ma przeładowanego gadżetami to 3A przez 1s raz na minutę robi większą różnicę? > Nie widzę powodu do drwin.> No, no. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-02 07:53:43 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-01 20:09, Marcin N pisze:
3A jest o tyle kłopotliwe, że nie da się tego połączyć bezpośrednio do Wszystko sie podpina przez przekaznik, a przekaznik mozna sterowac np wlaczeniem swiatel. Tak jest zdrowiej. pozdr newrom -- RD07 - sprzedam Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2012-04-02 09:30:50 | |
Autor: Marcin N | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-02 07:53, Roman Niewiarowski pisze:
W dniu 2012-04-01 20:09, Marcin N pisze: Tak właśnie mam u siebie. Instrukcja Motooilera sugeruje jednak podpiąć bezpośrednio pod światła - co przy tych trzech amperach bywa problematyczne. |
|
Data: 2012-04-02 09:37:06 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-02 09:30, Marcin N pisze:
Instrukcja Motooilera sugeruje jednak podpiąć Sorry, nie pamietam. Z drugiej strony moze producent powinien po amerykansku napisac 'zlec podlaczenie wykwalifikowanemu elektromechanikowi'?. Bo troche bez sensu by bylo zeby do kazdej pierdoly dawac instrukcje sugerujace dodatkowe przekazniki. co przy tych trzech amperach bywa problematyczne. Ja bym nie desperowal. pozdr newrom -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2012-04-02 10:26:24 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/02/2012 09:30 AM, Marcin N wrote:
> U mnie tylne światła są zabezpieczone bezpiecznikiem 10A, a jest tam raptem 2x5W postój + 2x21W stop co daje ~4A więc jest rezerwy 6A. Nie spotkałem się jeszcze, żeby gdziekolwiek były zabezpieczenia wyliczone pod sam sufit. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-02 02:30:31 | |
Autor: doktorski | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu poniedziaek, 2 kwietnia 2012, 10:26:24 UTC+2 uytkownik Artur Zabroski napisa:
U mnie tylne wiata s zabezpieczone bezpiecznikiem 10A, a jest tam raptem 2x5W postj + 2x21W stop co daje ~4A wic jest rezerwy 6A. Nie spotkaem si jeszcze, eby gdziekolwiek byy zabezpieczenia wyliczone pod sam sufit.Probujesz tlumaczyc podstawy elektryki czlowiekowi, ktory nie potrafi sie podpisac. Nie sadzisz, ze tracisz czas? BP, MSPANC. pzdr, dr 14/525/400 |
|
Data: 2012-04-03 08:04:33 | |
Autor: Marcin N | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-02 11:30, doktorski pisze:
Probujesz tlumaczyc podstawy elektryki czlowiekowi, ktory nie potrafi sie podpisac. Nie sadzisz, ze tracisz czas? Znaczy, e gdybym dokada do kadego posta bzdurne cyferki, to dodaoby mi to 300 punktw do "podstaw elektryki"? |
|
Data: 2012-04-04 20:04:56 | |
Autor: Jasio | |
* oiler - co polecacie | |
Uytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa w wiadomoci news:jle3te$vff$1news.task.gda.pl...
Nie, ale daoby Ci 1 punkt do "podstaw precla". Tak to bywa, e niektrzy jeszcze oldskulowo wpisuj swoje sztrucle w sygnaturk. A inni widz to jako przestrzeganie preclowego sawuarwiwr. -- Jasio vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2012-04-04 20:20:24 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
* oiler - co polecacie | |
Jasio pisze:
Uytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa w Ale wy na pewno o tym samym mwicie? :) -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-04-03 12:17:33 | |
Autor: Mat S | |
* oiler - co polecacie | |
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:jlbkj8$jpd$1news.task.gda.pl...
W dniu 2012-04-02 07:53, Roman Niewiarowski pisze: Chyba więcej dorzucasz instalacji błyskając długim światłem, więc raczej problemu być nie powinno... MS |
|
Data: 2012-04-02 13:49:54 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
* oiler - co polecacie | |
Marcin N pisze:
Jak widać - każdy w tym wątku chwali to, co sam zamontował. Ja pochwalę Gdzie zakupiłeś Motoilera? Znalazłem na motolancuchy.pl za 370 zł. Z kolei ScottOiler V-system jest dostępny na tej samej stronie za 399zł. Zatem ceny są bardzo wyrównane. Chyba, że wiesz gdzie kupić taniej. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-04-02 14:21:24 | |
Autor: Marcin N | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-02 13:49, Piotr Rezmer pisze:
Marcin N pisze: Widocznie Scotto. staniał. Konkurencja zrobiła swoje. Jednak i tak brałbym Motoo. Nie trzeba podczepiać go pod jakieś podciśnienie, czy coś... |
|
Data: 2012-04-02 14:41:15 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/02/2012 02:21 PM, Marcin N wrote:
Zabrzmiało jak jakieś rocket science... Motooiler: - więcej gratów - sterownik, zbiorniczek - trzeba kombinować nieraz z przekaźnikiem i miejscem gdzie się wczepić - brak dual injectora - działa przy zgaszonym silniku Scottoiler: - działa tylko przy zapalonym silniku - jeden gracik do którego podpinamy wężyk od podciśnienia i drugi do końcówki - mniej rzeczy które mogą się popsuć (elektronika, elektrozawór) Regulacja na kierownicy? Po co? To ma być bezobsługowe a nie deszcz, o to musze zwiększyć wydatek, nie ma deszczu to muszę pamiętać żeby zmniejszyć. W swojej konstrukcji dałem najpierw pierdzielnik elektroniczny którym ustawiałem interwał i długośc otwarcia zaworu, szybko jednak to wywaliłem zastępując zwykłym dławikiem na wężyku i ustawiłem tylko raz. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-02 12:19:24 | |
Autor: mateusz symbua | |
* oiler - co polecacie | |
Skoro ju Kolego si zabrae za porwnywanie, pronowowabym zrobi to
rzetelnie. Tak si akurat skada, e troch wiem o tych dwch urzdzeniach: Motooiler:- < jak si przyjrze to w zasadzie tyle samo gratw co w Scottoiler / tam 'sterowanie' wydatkiem jest zintegrowane ze zbiornikiem /Reservoir Metering Valve RMV/ minus membrana i w z podcinieniem podatne na uszkodzenia; - trzeba kombinowa nieraz z przekanikiem i miejscem gdzie si wczepi- < owszem trzeba si podczy, podobnie jak to ma miejsce w Scocie ;) samo nic si nie zrobi. I tu i tu serwisy zarabiaj na montau jeli nie chcesz si pobrudzi. Przekanik to przy wymaganiach wspczesnych motocyklistw w zasadzie konieczno: zasilanie GPS, manetek, gniazda zapalniczki, podgrzewania siedzenia.... czy teraz czy pniej w sumie nie ma znaczenia. w zwizku z tym co napisaem w naprawd wielu maszynach przekanik ju jest = nie ma problemu ze znalezieniem 'wza zasilajcego'; - brak dual injectora- < poczytaj na stronie Scotta dlaczego przez niemal 20 lat nie byo Duala. poczytaj rwnie co tak naprawd powinno by smarowane i do czego cay ten dual injector, ktry z wtryskiwaniem oleju nie ma nic wsplnego jest potrzebny. IMO trzeba jako wyciga kas z motocyklistw i to si wietnie udaje za pomoc plastikowego gwienka z dwiema plastikowymi rureczkami, ktre po 1000km lej gdzie popadnie, tylko nie na zbatk. +++ na postoju w zwizku z zasad naczy poczonych wycieka z nich wszysko co tam tylko jest. gdzie nie staniesz bdziesz znaczy teren a pod firm i pod domem gdzie parkujesz od ludzi bdziesz mia kos........; - dziaa przy zgaszonym silniku- < motooiler nie dziaa przy wyczonym silniku. nie wiem skd wzie tak wiedz. jaki iaoby to sens??? + standardowy zbiornik ma 110ml - daje to 3000-4500km na jednym napenieniu; + elementy mocujce do wahacza i dozujce olej s metalowe i wystarczaj bez wymiany nawet na 20000km. sprawdzone. + system dozowania jest bardzo precyzyjny i umoliwia zmian nastaw podczas jazdy. Tak dla usystematyzowania: Scottoiler:- < podobnie jak Motooiler; - jeden gracik do ktrego podpinamy wyk od podcinienia i drugi dokocwki - < jak ju si podepniemy to jest OK. jak wszdzie. warto jednak wspomnie o motocyklach, ktrych elektronika gupieje w zwizku z tym, e nie wiadomo skd zmienia si warto podcinienia w jednym z kolektorw. ebym nie by goosowny: Triumph Speed Triple, CBR900RR. to znane mi przypadki. Pewnie jest ich wicej. - mniej rzeczy ktre mog si popsu (elektronika, elektrozawr)kwestia dyskusyjna. psuje si wszystko a wieczne.. c.. jest tylko wieczne piro ;) - standardowy zbiornik ma 50ml. sam producent podaje zasig min na 600-700km :( s dostpne akcesoria ale to jest dodatkowy, niemay koszt. Rzecz, ktrej nie zrozumiem nigdy jest fakt wmawiania ludziom, e olej niebieski i olej czerwony w firmowych butelkach Scotta, s wanie tym czego ich acuchy potrzebuj najbardziej. Motooiler stawia na jeden powszechnie dostpny olej rekomendowany przez wszystkich producentw napdw: 80W90. Mona rwnie stosowa biodegradowalny pilarol orlenu na bazie estrw oleju rzepakowego. jak zwykle mona dyskutowa nad lepszoci jednego nad drugim i zapewne tak jedno jak i drugie znajdzie zwoich przeciwnikw jak i zwolennikw, zawsze jednak proponuj zapozna si z tematem przed wygaszaniem autorytatywnych opinii. zdrowia matjas -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- XTZ750ST, KTM200EXC, Vespa PK125Elestart, Vespa PK75Racing, Kobuz 175 ;) |
|
Data: 2012-04-03 11:05:48 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/02/2012 09:19 PM, mateusz symbua wrote:
Skoro ju Kolego si zabrae za porwnywanie, pronowowabym zrobi toTo trzeba byo od razu powiedzie, e jeste sprzedawc Motooilera - byo by ciut janiej, bo nie kady moe skojarzy. -< jak si przyjrze to w zasadzie tyle samo gratw co w Scottoiler /No to gdzie jest to "tyle samo" skoro jest o jeden element mniej? Jak membrana jest podatna na uszkodzenie i w z podcinieniem? Mam w moto we z podcinieniem i nie ulegaj uszkodzeniu? -< owszem trzeba si podczy, podobnie jak to ma miejsce wBo dla niektrych samo sowo "podcinienie" brzmi zowrogo i groniej ni "kabelek od wiate". -< poczytaj na stronie Scotta dlaczego przez niemal 20 lat nie byoA gdzie ja napisaem, e on ma cokolwiek z wtryskiwaniem? Ot podaje olej na dwie strony zbatki a nie jedn, owe rureczki u mnie wytrzymay 40 kkm i kosztuj 8 PLN a ich wymiana to minuta roboty dla szympansa. Nie wiem te o co chodzi z wylewaniem oleju, ale gdyby mia chocia raz ten gwniany plasticzek w rce to by zauway i w rodku jest gbka ktra trzyma ten olej i dlatego nic nie wycieka. -< motooiler nie dziaa przy wyczonym silniku. nie wiem skdA jak to jest realizowane? Jak np. chce posta na wczonym zaponie bo mam akcesoria podczone pod zapon? + elementy mocujce do wahacza i dozujce olej s metalowe iNo mnie dual injector suy ju 60 kkm, sprawdzone. + system dozowania jest bardzo precyzyjny i umoliwia zmian nastawA czy to komu kolwiek jest tak naprawd potrzebne? Bo moje dowiadczenia mwi co innego. J.w.Scottoiler:-< podobnie jak Motooiler; Nie znam tematu ale zapytam - jak moe zmienia si podcinienie gdy drugi koniec tego podcinienia nie konsumuje bo jest na jego kocu membrana?- jeden gracik do ktrego podpinamy wyk od podcinienia i drugi dokocwki A to ju trci demagogi. Zacytuj kawaek w ktrym napisaem, e trzeba uywa wszystkiego Scottoilerowego z pen stanowczoci. Tak samo do Scottoilera mona nala pilarol. Ale oczywicie, z tematem jestem obeznany i w przeciwiestwie do Ciebie jestem bezstronny (o co trudno u Ciebie) bo nie mam ani jednego ani drugiego. Wygosiem swoj opini a co kto z ni zrobi to ju jego sprawa. Jednak Twoja odpowied jest w stylu "wszystko co piszesz to bzdury, moje urzdzenie jest najlepsze z najlepszych". -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-02 15:01:47 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-02 14:41, AZ pisze:
- działa przy zgaszonym silniku To sie da obejsc, moze sie wlaczac np po przekroczeniu napiecia 13V w instalacji. Tylko po co ? :) Jak ja kupowalem to motooiler byl tanszy (dodatkowo mialem rabat koscielny kosciolka pod wezwaniem AT) od scota o duzo dularow (jakies 5 stowek kosztowal scot vs trzy moto). Regulacja na kierownicy? Po co? To ma być bezobsługowe a nie deszcz, o Zmywanie oleju jest inne w pyle, inne w deszczu, a inne na suchym asfalcie. w moto jestem w stanie szybko przestawic na potrzebny wydatek gdy leje, ale i szybko wrocic do poprzednich nastawow, albo wrecz przykrecic gdy temp przekracza 40 st. No i jako oszolom wole dac zarobic naszym :) pozdr newrom -- RD07 - sprzedam Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2012-04-02 15:08:25 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/02/2012 03:01 PM, Roman Niewiarowski wrote:
Czyli kolejna puszeczka o nazwie "automatyczny włącznik świateł" do odpalania olejarki ;-) No jedynie co może przemawiać za motooilerem to jedynie cena. Ech te murzyniątka, a że niby białasy to rasiści... Jaki to ma wpływ na zużycie napędu? Bo ja ze swoim cudactwem ustawionym na stałe + końcówka scottoilera zrobiłem przeszło 60 kkm i napęd żyje a było jeżdżone w zimie, w lecie, w Chorwacji więc wniosek jest jeden. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-02 15:14:29 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-02 15:08, AZ pisze:
Jaki to ma wpływ na zużycie napędu? Za duzy przeplyw w cieple daje plamy i rozbryzgi. Wiem ze mozna to olac i sie nie przejmowac. Ale jakos mi sie nie podoba mysl ze mi z motora olej lata ponad potrzebne minimum. A jak dasz dobre ustawienia na wysoka temp to znow przy deszczu bedzie Ci sie szybciej lancuch zuzywac. na stałe + końcówka scottoilera zrobiłem przeszło 60 kkm i napęd żyje Phi! a ja nie zrobilem 60kkm i tez zyje! więc wniosek jest jeden. trza zdjac z lawety ? ;) pozdr newrom PS. walimieto, niech se kazden uzywa co mu do szminki czy golej baby na zbiorniku pasuje ;) -- RD07 - sprzedam Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2012-04-02 15:21:56 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/02/2012 03:14 PM, Roman Niewiarowski wrote:
> Patrzysz w czasie jazdy na łańcuch i jak pracuje olejarka czy to zadanie pasażera? ;-) Przez 2 lata to może zużyłem flaszkę Hipola. > A jak dasz dobre ustawienia na wysoka temp to znow przy deszczu bedzieO ile szybciej? ;-) Coś Ci się pokiełbasiło, KHI to nie HD. > PS. walimieto, niech se kazden uzywa co mu do szminki czy golej baby na> Mieteż, ale chyba przyznasz, że kleczący na stacji benzynowej motocyklista psiukający sprayem na łańcuch a nie rzadko drugi przetaczający moto to smutny widok? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-02 15:44:28 | |
Autor: duddits | |
* oiler - co polecacie | |
On 02.04.2012 15:21, AZ wrote:
Mieteż, ale chyba przyznasz, że kleczący na stacji benzynowej Nie widziałem takiego obrazka nigdy :) Sam zwykle po skończonej trasie takie rzeczy robię (o ile w ogóle pamiętam). a nie rzadko drugi przetaczający moto to smutny widok? A to na pewno nie patrzyłeś akurat na egzamin gdzieś na placu? ;) Jeśli nie zdał to faktycznie - smutny. -- [GoMoto.TV] Faceci na kanapach |
|
Data: 2012-04-02 18:09:33 | |
Autor: Sir Piernik | |
* oiler - co polecacie | |
duddits pisze:
....>8 Nie widziałem takiego obrazka nigdy :) Sam zwykle po skończonej trasie Jak Ci sie kiedys zdarzy przejechac ponad 200km w deszczu lub 400 po suchym to pewnie zobaczysz sie w odbiciu w szybie CPN... Chyba ze taniej Ci wychodzi wymiana napedu :) Pozdrawiam Sir Piernik Betvelwe |
|
Data: 2012-04-02 18:44:11 | |
Autor: duddits | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-02 18:09, Sir Piernik pisze:
Jak Ci sie kiedys zdarzy przejechac ponad 200km w deszczu lub 400 po Jeszcze nie wymieniałem, a w deszczu to i więcej się zdarzało przejechać :) Nie zaobserwowałem by to się jakoś szczególnie odbijało na spalaniu, nie na tyle bym to zauważył. Bardziej istotne wydaje mi się dbanie o prawidłowy naciąg łańcucha. -- [GoMoto.TV] Faceci na kanapach |
|
Data: 2012-04-02 20:38:13 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/02/2012 06:44 PM, duddits wrote:
A co ma spalanie do smarowania łańcucha? Powiedz mi jaki spray wytrzyma na łańcuchu więcej niż 300 km na suchym i 150 po mokrym. Miałem i Motule i Castrole i inne wynalazki i po przejechaniu dystansu jw. łańcuch się świecił jak psu jajca na wiosnę. Jak trzeba o-ringowy łańcuch naciągać to znaczy, że jego dni są już policzone. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-02 12:20:57 | |
Autor: Kefir | |
* oiler - co polecacie | |
On 2 Kwi, 20:38, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 04/02/2012 06:44 PM, duddits wrote:Czy jesli w moim ST 955 smar trzyma sie 500-800 km to znaczy, ze cos popsulem? -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955i |
|
Data: 2012-04-03 08:38:53 | |
Autor: Norbi | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-02 21:20, Kefir pisze:
Czy jesli w moim ST 955 smar trzyma sie 500-800 km to znaczy, ze cos Znaczy sie wybrales najgesciejszy... :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2012-04-03 11:07:30 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/02/2012 09:20 PM, Kefir wrote:
No to fajnie, powiedz tylko czym psiukasz bo nijak nigdy gdy uywaem sprayw nie udao mi si tego osign... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-03 08:19:05 | |
Autor: Kefir | |
* oiler - co polecacie | |
Elou!
On 3 Kwi, 11:07, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote: On 04/02/2012 09:20 PM, Kefir wrote: Misiaczku, probowam zasugerowa, ze to nie kwestia smaru. Skoro jednak pytasz: Shell Advance. -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955i |
|
Data: 2012-04-03 17:24:37 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/03/2012 05:19 PM, Kefir wrote:
To owic zbdzonego czego to kwestia? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-04 09:55:31 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
* oiler - co polecacie | |
AZ napisa(a):
To owic zbdzonego czego to kwestia? Kardana ma. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf sprzedam nerke |
|
Data: 2012-04-03 22:06:20 | |
Autor: Sir Piernik | |
* oiler - co polecacie | |
Kefir pisze:
....>8 Czy jesli w moim ST 955 smar trzyma sie 500-800 km to znaczy, ze cos Alez skad! To znaczy ze jezdzisz jak ciota <ROTFL> Pozdrawiam Sir Piernik Betvelwe |
|
Data: 2012-04-05 00:47:20 | |
Autor: Kefir | |
* oiler - co polecacie | |
Elou!
On 3 Kwi, 22:06, Sir Piernik <dziadekpier...@poczta.onet.pl> wrote: Kefir pisze: Dzieki Romanie, trafiles w sendo tarczy albo jeszcze dokladniej. To takze czesc odpowiedzi dla kolegi AZ-ta. Liczy sie takze stan lancucha i zebatek oraz ilosc cylindrow "poganiajacych" zestaw napedowy. -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955i |
|
Data: 2012-04-05 00:56:57 | |
Autor: Kefir | |
* oiler - co polecacie | |
On 5 Kwi, 09:47, Kefir <artur.gwizdow...@gmail.com> wrote:
Elou!Yyy, zapomnialbym: smar nakladam zawsze PO jezdzie, na jeszcze cieply lancuch gdy wiem, ze koza postoi. Od srodka, rownomiernie. Bardziej rolki niz uszczelnienia. -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955i |
|
Data: 2012-04-05 10:46:16 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/05/2012 09:56 AM, Kefir wrote:
Preclowanie... No normalne, że jak łańcuch nierównomierne wyciągnięty i trzepocze podczas jazdy to smar z siebie zrzuca ale u mnie nawet przy spokojnej jeździe wyniku ponad 300km nie udało się osiągnąć, łańcuch umarł z przednią zębatką po ~30kkm, zmieniłem napęd, zamontowałem olejarkę i zapomniałem co to spray i obsługa napędu a zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na wódkę.Yyy, zapomnialbym: smar nakladam zawsze PO jezdzie, na jeszcze cieply -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-05 02:16:11 | |
Autor: Kefir | |
* oiler - co polecacie | |
On 5 Kwi, 10:46, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 04/05/2012 09:56 AM, Kefir wrote:Cieszesiezemoglempomoc podratowac ego. Nie oczekuje wzajemnosci. [...] a zaoszczdzone Smacznego. -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tyger 955i |
|
Data: 2012-04-05 12:54:30 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/05/2012 11:16 AM, Kefir wrote:
Ale, e mi podratowa ego? e tak zapytam - czym?Cieszesiezemoglempomoc podratowac ego. Nie oczekuje wzajemnosci. PS. Czas sobie ustaw. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-05 12:39:00 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-05 10:46, AZ pisze:
a zaoszczędzone pieniądze Pochodzisz z Poznania ? :P Nie wiem czemu ludzie ciagle podnosza argument 'oszczedzania'. Przy calych kosztach motocyklowych puszka szpraja do opon nie powala. Zreszta mozna wozic sloiczek z olejem i pedzelek - wyjdzie duzo taniej. Dla mnie duzo wazniejsza jest wygoda. Przed wyjazdem tankuje sobie zbiorniczek i mam do konca wakacji (nie robie wiecej niz 4kkm, jakbym robil to dalbym wiekszy zbiornik). Nie musze wozic ci puszki w schowku pod siedzeniem czy innym czoperowym piorniku. Jak dojezdzam na miejsce to moge z miejsca isc cos zjesc, wypic czy poplywac (wiem ze smarowanie nie trwa dlugo, ale jak czleka szuszy... ;) ). pozdr newrom -- Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2012-04-05 12:51:31 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/05/2012 12:39 PM, Roman Niewiarowski wrote:
Nie, do Krakowa mam 2 razy bliżej niż Poznania, może to przez to? ;-) > Nie wiem czemu ludzie ciagle podnosza argument 'oszczedzania'. Przy> To ja już nic nie rozumiem, smarujesz łańcuch sprajem do opon? No i na ile Ci ta puszka spraja wystarcza? Bo mnie jednego sezonu to wyszło chyba z 10 puszek co przy 1 flaszce Hipola za cenę 1/5 spraja na cały rok robi różnicę. > Zreszta> No mnie też głównie o to idzie, odkąd mam olejarkę prawie zapomniałem gdzie w moto jest napęd. > Nie musze wozic ci puszki w schowkuAle mnie tego mówić nie musisz ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-05 13:10:48 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-05 12:51, AZ pisze:
To ja już nic nie rozumiem, smarujesz łańcuch sprajem do opon? przy pisaniu pomyslalem o odpalajacym w kufrze spreju do opon... mialo byc oczywiscie do lancucha. No i na ile Ci ta puszka spraja wystarcza? Zuzywalem ze dwie-trzy w sezonie, do 2 motocykli. Razem kosztowaly stowke z hakiem. Koszty paliwa w zeszloroczne wakacje to lekko 1500zl. Ile % kosztow stanowi szprej ? Bo mnie jednego sezonu to wyszło chyba z 10 puszek Zazdroszcze mozliwosci finansowych - mnie by nie bylo stac na taka ilosc paliwa :( Ale mnie tego mówić nie musisz ;-) Ale sie pochwa lic lubie! ;) pozdr newrom -- RD07 - sprzedam. Hornet - sprzeda Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2012-04-05 13:33:16 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/05/2012 01:10 PM, Roman Niewiarowski wrote:
No jeden kulega miał przecież załatane wszelakie nieszczelności pod siedzeniem w gixxerze. Koszta w tym wypadku można traktować jako bonus, bo dla mnie cenniejsze jest niemyślenie i niebawienie się w smarowanie łańcucha. Zawsze gdy trzeba było jechać gdzieś dalej okazywało się, że trzeba posmarować łańcuch no to psik psik i najlepiej poczekać 15-20 min - mocno irytujące. To było dawno i można miło powspominać gdy pod korek tankowało się za 80 PLN w porównaniu do dziś - 125 PLN... Łza się w oku kręci.Bo mnie jednego sezonu to wyszło chyba z 10 puszek -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-05 13:28:03 | |
Autor: Arni | |
* oiler - co polecacie | |
On 05.04.2012 12:39, Roman Niewiarowski wrote:
W dniu 2012-04-05 10:46, AZ pisze: a nie chodzio o koszt zespou napdowego? -- Arni Toru '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD |
|
Data: 2012-04-05 13:35:32 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/05/2012 01:28 PM, Arni wrote:
To ju inna inszo, o ile teksty typu "olejarka przedua ycie napdu o 6-7 razy" to mona w buty wsadzi, to jednak przedua ycie, no i to co nie tylko ja zauwayem, e w napdzie smarowanym olejem szybciej kocz si zbatki, moja wygldaa ju bidnie po 30 kkm. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-02 20:51:47 | |
Autor: duddits | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-02 20:38, AZ pisze:
A co ma spalanie do smarowania łańcucha? W sumie nie wiem, zdawało mi się, że to właśnie Sir Piernik sugerował. Ja nie zaobserwowałem takiej zależności. -- [GoMoto.TV] Faceci na kanapach |
|
Data: 2012-04-02 21:04:42 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/02/2012 08:51 PM, duddits wrote:
A mnie sie wydaje, że chodziło mu o to, iż ujrzysz w szybie siebie klęczącego i sikającego sprayem na łańcuch ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-02 21:17:38 | |
Autor: duddits | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-02 21:04, AZ pisze:
A mnie sie wydaje, że chodziło mu o to, iż ujrzysz w szybie siebie :) -- [GoMoto.TV] Faceci na kanapach |
|
Data: 2012-04-03 22:04:16 | |
Autor: Sir Piernik | |
* oiler - co polecacie | |
duddits pisze:
....>8 W sumie nie wiem, zdawało mi się, że to właśnie Sir Piernik sugerował. Nie ma to jak czytac ze zrozumieniem :) Gdybys naprawde wiedzial o co chodzi to stacja benzynowa ze smarowaniem lancucha w deszczu kojarzyla by Ci sie nie z tankowaniem ale z dachem :) Pozdrawiam Sir piernik Betvelwe |
|
Data: 2012-04-02 15:47:55 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
* oiler - co polecacie | |
AZ napisał(a):
Mieteż, ale chyba przyznasz, że kleczący na stacji benzynowej motocyklista psiukający sprayem na łańcuch a nie rzadko drugi przetaczający moto to smutny widok? E pitolisz. Wyobraz se 40 stopniowy upal, stacja benzynowa, laska w rozpietym kombi, spocona i nachyla sie ze sprejem. Co w tym smutnego? -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf sprzedam nerke |
|
Data: 2012-04-02 16:06:57 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/02/2012 03:47 PM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:
A widziałeś coś takiego? Bo ja nie. Jaki z tego wniosek?Mieteż, ale chyba przyznasz, że kleczący na stacji benzynowej Laski nie smarują? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-02 16:49:54 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
* oiler - co polecacie | |
AZ pisze:
A widziałeś coś takiego? Bo ja nie. Jaki z tego wniosek? Bo nie muszą, spytają pierwszego motocyklistę "Czy mógłbyś mi przesmarować olejem?" i po zawodach. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-04-04 14:51:56 | |
Autor: Marcin Gardeła | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-02 14:21, Marcin N pisze:
Gdzie zakupiłeś Motoilera? Znalazłem na motolancuchy.pl za 370 zł. ZWidocznie Scotto. staniał. Konkurencja zrobiła swoje. Jednak i tak Nie scott staniał tylko mot zdrożał. Rozwiązanie się sprawdziło to się popyt włączył, cena poszła szybko do góry. Ja mam scotta, działa. Leję olej oryginalny, próbował ktoś lać inny olej? -- Diobeu VFR800 '01 |
|
Data: 2012-04-04 14:53:49 | |
Autor: AZ | |
* oiler - co polecacie | |
On 04/04/2012 02:51 PM, Marcin Gardeła wrote:
Tytus leje pilarola czy innego trawola i działa. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-05 09:47:38 | |
Autor: Marcin Gardeła | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-04 14:53, AZ pisze:
On 04/04/2012 02:51 PM, Marcin Gardeła wrote: Hmm, w sumie pilarol ma niby większą przyczepność do łańcucha, z drugiej strony na butelce piszą, żeby nie zostawiać na bardzo długo w pile bo może zatkać kanaliki, jak mam piłę łańcuchową z 6 lat - nigdy nie zatkało. Może być, że zadziała ;) -- Diobeu VFR800 '01 |
|
Data: 2012-04-04 20:11:53 | |
Autor: Jasio | |
* oiler - co polecacie | |
Użytkownik "Marcin Gardeła" <marcin.gardela@o2.pl> napisał w wiadomości news:jlhg5g$9vi$1inews.gazeta.pl...
Kompletna używka Scotta kosztowała mnie wraz z wysyłką OIDP 110zł Jako oleju używam przekładniowego chyba 80w90 -- Jasio vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2012-04-04 20:29:01 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
* oiler - co polecacie | |
W dniu 2012-04-04 14:51, Marcin Gardeła pisze:
Nie scott staniał tylko mot zdrożał. cheba nie :) Jak kupowalem to kosztowal moto jakies 3 stowki z kawalkiem, a scot 5 stowek - ten z ciut wiekszym zbiornikiem Leję olej oryginalny, próbował ktoś lać inny olej? probowali, kombinowali, narzekali albo sie cieszyli ze im cena oleju na 1tys km spadla o 2zl ;) pozdr newrom -- RD07 - sprzedam. Hornet - sprzeda Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2012-04-04 20:40:00 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
* oiler - co polecacie | |
Roman Niewiarowski pisze:
cheba nie :) Jak kupowalem to kosztowal moto jakies 3 stowki z Mogłem Was wprowadzić w błąd: Ceny producenta (www.scottoiler.com.pl) Univeral kit 7 410 zł Touring Kit 530 zł -- -> pewnie taki kupiłeś CR-01 Off Road Kit 290 zł Dual Injector 108 zł. motolancuchy.pl ScottOiler - vsystem 399 zł Nie wiem jaka jest różnica vSystem vs Universal Kit 7 -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|