Data: 2012-09-26 23:22:49 | |
Autor: Kamikazee | |
obsługa LPG | |
W dniu 2012-09-26 22:17, maciek p. pisze:
Środkowa pozycja to automat, odpala na benzynie, po przekroczeniu jakiejś wartości obrotów przełącza na gaz jeśli instalacja posiada czujnik temperatury to przełączy na gaz dopiero po osiągnięciu zadanej temperatury i obrotów. -- http://kamikaze.mp.waw.pl/ Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać? Odpowiedź znajdziesz na stronie: http://kamikaze.mp.waw.pl/gaz/ |
|
Data: 2012-09-26 23:28:20 | |
Autor: maciek p. | |
obsługa LPG | |
W dniu 2012-09-26 23:22, Kamikazee pisze:
W dniu 2012-09-26 22:17, maciek p. pisze: Czyli mogę jeździć cały czas na środkowej pozycji (nawet w zimie)?. I dwóch pozostałych w ogóle nie używać? Czujnika temperatury nie mam, przełącza powyżej 2000 obrotów. |
|
Data: 2012-09-27 00:12:17 | |
Autor: z | |
obsługa LPG | |
W dniu 2012-09-26 23:28, maciek p. pisze:
Czyli mogę jeździć cały czas na środkowej pozycji (nawet w zimie)?. I Na prawdę ma 3 generację i 3 pozycje do wyboru? U mnie jest albo automat albo benzyna. Automat to znaczy odpala na benzynie, po osiągnięciu odpowiedniej temperatury i obrotów przełącza na gaz. Wyłączenie silnika normalnie na gazie. Jak wyjeżdżę LPG sam przełącza się na benzynę informując stosownym piszczeniem :-) z PS. Miałem wcześniej 2 gen. i też było 2 opcje. Fakt że można było wprowadzić w specjalny tryb "tylko gaz" ale to wymagało specjalnych kombinacji "serwisowych" zapłon-przycisk. |
|
Data: 2012-09-27 00:44:54 | |
Autor: WildS | |
obsĹuga LPG | |
On 2012-09-26, z <zch28@usunwp.pl> wrote:
Czyli mogÄ jeĹşdziÄ caĹy czas na Ĺrodkowej pozycji (nawet w zimie)?. INa prawdÄ ma 3 generacjÄ i 3 pozycje do wyboru? PrzeĹÄ czanie przy 2k obrotĂłw brzmi jak instalacja starszego typu 2gen. Po prostu zimÄ startuj z pozycji benzyna, przejedziesz z kilometr i na ĹrodkowÄ - pewnie automatycznÄ , Ĺźeby ci wczeĹniej sam przy ruszaniu juĹź nie przeĹÄ czyĹ. Na automacie wystartuje zawsze na benzynie. Inne warianty tego byĹy takie, ze byĹ jeden przycisk: benzyna albo benzyna/gaz(automat) a jak sie go dĹuĹźej przytrzymaĹo to wymuszaĹ start na gazie. -- WildS |
|
Data: 2012-09-28 05:39:26 | |
Autor: user | |
obsĹuga LPG | |
W dniu 2012-09-27 00:44, WildS pisze:
PrzeĹÄ czanie przy 2k obrotĂłw brzmi jak instalacja starszego typu 2gen. A dlaczego? W LandiRenzo Omegas (IV gen.) przeĹÄ cza na benzynÄ, przy odpowiedniej temperaturze i wĹaĹnie po przekroczeniu 2k obrotĂłw, gdy te zaczynajÄ spadaÄ. |
|
Data: 2012-09-28 07:00:18 | |
Autor: z | |
obsługa LPG | |
W dniu 2012-09-28 05:39, user@domain.invalid pisze:
A dlaczego? W LandiRenzo Omegas (IV gen.) przełącza na benzynę, przy I to jest bardzo dobre. Mimo nie wiem jak wyregulowanej instalacji, systematycznego czyszczenia, małe szarpnięcie się może się pojawić. U mnie jest to akurat w przy porannym zawracaniu na ruchliwej drodze. :-) Oczywiście jest szansa że jakaś "blondynka" przejedzie kilkadziesiąt kilometrów nie zmieniając biegu, nie zmniejszając obrotów :-) z |
|