obcierka parkingowa, czy jest sens...

Data: 2012-04-08 20:23:29
Autor: Marek
obcierka parkingowa, czy jest sens...

Witam
Ja kiedy艣 mia艂em podobn膮 sytuacj臋 - klientka na parkingu pod biurem gdzie pracowa艂em cofaj膮c obtar艂a mi zderzak. Jednak kto艣 to zauwa偶y艂 i spisa艂 numer i mark臋 samochodu i mi przekaza艂. Zadzwoni艂em na policj臋, przyjechali panowie spisali zeznania, potem dotarli do klientki, kt贸ra si臋 przyzna艂a i mia艂a 艣lady obcierki na zderzaku. Dosta艂em z policji namiar na ubezpieczyciela sprawcy, zg艂osi艂em, po jakim艣 czasie wyp艂acili odszkodowanie. I tyle. Bez s膮d贸w i je偶d偶enia po komisariatach. Ale to by艂o z 7 lat temu. Pewnie gorzej by by艂o jakby si臋 klientka wypiera艂a... W ka偶dym razie, moim zdaniem jest sens zg艂asza膰 jak masz numery samochodu sprawcy. Zdarzenia chodz膮 po ludziach ale czemu to Ty masz p艂aci膰 za to 偶e kto艣 jest gapa i nie uwa偶a jak je藕dzi.
Pozdrawiam

Marek
P艂o艅sk, Seat Toledo 1,9 TDi '00

Data: 2012-04-09 00:01:01
Autor: gobo
obcierka parkingowa, czy jest sens...
Kilka dni temu zobaczy艂em, 偶e mam zarysowany zderzak z ty艂u. Zosta艂y na nim 艣lady charakterystycznego, zielonego koloru. Jako, 偶e dzie艅 wcze艣niej parkowa艂 obok mnie s膮siad maj膮cy takie auto od razu poszed艂em sprawdzi膰 jego auto. Oczywi艣cie mia艂 艣lady na wysoko艣ci moich uszkodze艅. Pr贸bowa艂em si臋 z nim skontaktowa膰, ale facet b臋d膮c w domu nie otwiera艂 drzwi. 60-kilka lat, a zachowanie jak u dzieciaka. Pojecha艂em na komend臋, spisano moje zeznania, przyjecha艂a policjantka na ogl臋dziny i w pi膮tek, 2 dni temu dosta艂em pismo m贸wi膮ce o tym, 偶e ukarano mandatem s膮siada, kt贸ry przyzna艂 si臋 do uszkodze艅. Po 艣wi臋tach wybieram si臋 znowu na policj臋, by zapyta膰 o ubezpieczyciela z kt贸rym mam si臋 kontaktowa膰.
Nie wiecie czy OC obejmie koszt reklamy, kt贸r膮 mam na zderzaku, a kt贸r膮 b臋d臋 musia艂 usun膮膰 przed lakierowaniem?
Pozdrawiam
Piotr

Data: 2012-04-08 23:37:34
Autor: kapec
obcierka parkingowa, czy jest sens...
Ubezpieczenie OC obejmuje wszystkie szkody. Inna rzecz ile beda
chcieli ci za ta szkode zaplacic.
Gdybys robil z AC wtedy klopot, bo to element niestandardowy i trzeba
doubezpieczyc, a tanie to nie jest. Kiedys jak pytalem o
doubezpieczenie sprzetu audio to mi jakas firma ryknela 15% wartosci.

obcierka parkingowa, czy jest sens...