Data: 2010-06-01 20:59:10 | |
Autor: .Peeter | |
nowy Citroen C4 | |
"ttt" wrote:
Pod koniec tego roku Citroen chce wprowadzić nowe C4. Zostały już opublikowane zdjęcia. Ładne. Taka C5 w pomniejszeniu. Wnętrze też fajne, ładne fotele, ciekawa deska i zegary na właściwym miejscu. :-) Czy to tylko wrażenie, że w C4 będzie "stara" kierownica? I chwała za to. :-) Poproszę jeszcze wersję VTS. :-) Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2010-06-02 00:26:19 | |
Autor: dudley | |
nowy Citroen C4 | |
..Peeter wygenerował w news:hu3la1$1d9$1inews.gazeta.pl taki oto ciąg
znaków: Ładne. Taka C5 w pomniejszeniu. Wnętrze też fajne, ładne fotele, Ładny, ładny - w porównaniu do obecnego dużo ładniejszy. Poszli IMO nieco w "niemieckie kształty", a nie w paście stylistyczne typu Megane III. Jeszcze wersję 3d chętnie bym zobaczył... Pozdrawiam, -- dudley, ckmk szarobeżowa astra III |
|
Data: 2010-06-01 23:50:00 | |
Autor: Waldek Godel | |
nowy Citroen C4 | |
Dnia Wed, 2 Jun 2010 00:26:19 +0200, dudley napisał(a):
Ładny, ładny - w porównaniu do obecnego dużo ładniejszy. Poszli IMO nieco w "niemieckie kształty", a nie w paście stylistyczne typu Megane III. to w końcu niemieckie kształty czy ładny, bo trochę się gubię? to jest stylistyczna kupa, kompletny brak polotu jak niemieckie ciągniki do orania autostrad. Zmiksowanie nowego C3 i C5 w folcfagenopodobną kupę niewiele ma wspólnego z projektowaniem oraz jeszcze mniej z Citroenem. Szkoda. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-06-02 09:41:59 | |
Autor: CeSaR | |
nowy Citroen C4 | |
to jest stylistyczna kupa, kompletny brak polotu jak niemieckie ciągniki do Waldekl, nie dramatyzuj. Bez polotu to jest Car of the Year czyli Polo, Skoda, Mitsu Lancer, wszelkiej maści Fiaty i inne tego typu popierdółki. W Citroenie jednak trochę finezji pozostało. XM-a już nie wymyślisz, DS-a albo CX-a też nie. C |
|
Data: 2010-06-02 09:44:39 | |
Autor: Gabriel'Varius' | |
nowy Citroen C4 | |
Użytkownik CeSaR napisał:
Uważasz, ze np. Renault, Miski, Fiat, Lancia czy Alfa nie maj polotu i pomyslu na nowe auta?to jest stylistyczna kupa, kompletny brak polotu jak niemieckie ciągniki do pozdrawiam -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde |
|
Data: 2010-06-02 09:48:36 | |
Autor: CeSaR | |
nowy Citroen C4 | |
Waldekl, nie dramatyzuj. Bez polotu to jest Car of the Year czyli Polo, Skoda, Mitsu Lancer, wszelkiej maści Fiaty i inne tego typu popierdółki.Uważasz, ze np. Renault, Miski, Fiat, Lancia czy Alfa nie maj polotu i pomyslu na nowe auta? Czy ja wymieniłem gdzieś jednym tchem wszystkie Mitsu, jakąkolwiek Lancię albo Alfę? C |
|
Data: 2010-06-02 09:57:38 | |
Autor: Gabriel'Varius' | |
nowy Citroen C4 | |
Użytkownik CeSaR napisał:
No Mitsu tak i Fiata tez a Fiat to rowniez Alfa, Lancia i wiele innych podobnie jak to ma miejsce w przypadku koncernu VW (VW/Audi/Skoda/Seat itd). Chyba, ze masz na mysli pojedyncze egzemplarze danej marki/koncernu to zmienia postac rzeczy :-)Waldekl, nie dramatyzuj. Bez polotu to jest Car of the Year czyli Polo, Skoda, Mitsu Lancer, wszelkiej maści Fiaty i inne tego typu popierdółki. pozdrawiam -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde |
|
Data: 2010-06-02 10:02:25 | |
Autor: Cavallino | |
nowy Citroen C4 | |
Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu52rr$1ba$1news.onet.pl...
Użytkownik CeSaR napisał: I co, niby że Lancie są do Fiata podobne stylistycznie? Które do którego? |
|
Data: 2010-06-02 10:23:03 | |
Autor: Gabriel'Varius' | |
nowy Citroen C4 | |
Użytkownik Cavallino napisał:
Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu52rr$1ba$1news.onet.pl...Jesli chodzi o bude to sa roznice i to na wielki plus dla Lanci czy Alfy(tu rowniez wnetrze inne) ale jesli chodzi o wnetrze lancia/Fiat to sam zobacz: bravo - http://przyspieszenie.pl/wp-content/uploads/2010/04/fiat-bravo-2-deska2.jpg delta - http://www.dziennik.pl/files/archive/00092/fr_080604_L_Delta_31_92393g.jpg Pomijam juz cala grupe VW bo tam to od Skody do Audi nuda i prawie to samo nie liczac materialow uzytych do wykonania a i blacha nudna i podobna i z kazdym nowym modelem brzydsza (to moje zdanie) :-) pozdrawiam -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde |
|
Data: 2010-06-02 10:33:17 | |
Autor: Gabriel'Varius' | |
nowy Citroen C4 | |
i jeszcze jedno porownanie:
idea - http://www.motoforum.pl/Magazyn/200515/idea07.jpg Y - http://www.auto-motor-i-sport.pl/m/122/str4-- -16-69b883febb06b3e043d58f0e5c280b64.jpg pozdrawiam -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde |
|
Data: 2010-06-02 10:57:40 | |
Autor: Cavallino | |
nowy Citroen C4 | |
Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu54um$74f$1news.onet.pl...
i jeszcze jedno porownanie: Widzę jednak zasadniczą różnicę. Chyba nie muszę mówić na czyją korzyść. Zresztą chyba Y to nie to samo auto, Idea to mikrovan, Y nie bardzo. A że koncepcję na licznik mieli podobną? Zdarza się, akurat w małych autach swego czasu było to dość powszechne rozwiązanie. |
|
Data: 2010-06-02 10:48:05 | |
Autor: Cavallino | |
nowy Citroen C4 | |
Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:
Jesli chodzi o bude to sa roznice i to na wielki plus dla Lanci czy Alfy(tu rowniez wnetrze inne)Uważasz, ze np. Renault, Miski, Fiat, Lancia czy Alfa nie maj polotu i pomyslu na nowe auta? Ano właśnie. A generalnie właśnie design oceniamy. ale jesli chodzi o wnetrze lancia/Fiat to sam zobacz: Dodaj jeszcze taką samą Alfę i będzie git. Zresztą akurat Bravo jest doskonałym przykładem na stylistyczny polot, więc to że zastosowano gdzieś jego kawałek nie udowodni tezy przeciwnej, co zdaje się chciałeś zasugerować. |
|
Data: 2010-06-02 10:11:26 | |
Autor: CeSaR | |
nowy Citroen C4 | |
Czy ja wymieniłem gdzieś jednym tchem wszystkie Mitsu, jakąkolwiek Lancię albo Alfę?No Mitsu tak i Fiata tez a Fiat to rowniez Alfa, Lancia i wiele innych podobnie jak to ma miejsce w przypadku koncernu VW (VW/Audi/Skoda/Seat itd). Chyba, ze masz na mysli pojedyncze egzemplarze danej marki/koncernu to zmienia postac rzeczy :-) Mitsu Lancera - bo się jeszcze niedawno przymierzałem do niego i teraz uważam,że ręka boska była nade mną.... Jak go widzę na ulicy to mam mocno mieszane uczucia Fiaty zwykłe i przeciętne bo w tym porównaniu mająbyć z tej samej grupy co C4. Fiat finezję trochę zatracił, kiedyś ją jeszcze miał, próbując ubierać Temprę w deskę digital, zakładając chyba pierwsze (?) światła w słupkach w Punto itd. O koncernie VW się nie wypowiadam bo tam nowinek stylistycznych jakby niewiele albo i jeszcze mniej. A co do Citroena to niestety ale chyba panowie doszli do wniosku, że wielkie extrawagancje bardzo kasy nie napędzają a o kasę tu niestety chodzi. I te extawagancje gdzieś się rozmydlają ale póki co jeszcze nie tak całkiem do końca jak pisze Waldek. DS3 jest fajny ale cena wali z nóg...... C4 (nowe) w środku jest OK i przyjemne ale fakt,na zewnątrz już coraz spokojniej. Na zdjęciach środek też z max wypasionej wersji, w golasach pewnie będzie nudnawo.... Ale do Polo jeszcze mu daleko :-) C |
|
Data: 2010-06-02 09:52:09 | |
Autor: Waldek Godel | |
nowy Citroen C4 | |
Dnia Wed, 2 Jun 2010 09:41:59 +0200, CeSaR napisał(a):
Waldekl, nie dramatyzuj. Bez polotu to jest Car of the Year czyli Polo, Skoda, Mitsu Lancer, wszelkiej maści Fiaty i inne tego typu popierdółki. No nie mieszajmy myślowo dwóch systemów projektowania i nie zniżajmy się poniżej pewnego poziomu, żeby wspominać Polo czy to drugie z zieloną maszkarą na masce. Co do Citroena to jednak miałbym jakieś oczekiwania. Przez długi czas nawet jak Citroen nie był specjalnie ładny, to wciąż się wyróżniał z tłumu, choć bez przesady. C3 jakoś udało im się dostosować wyglądem, bez paprania jego indywidualności. A to C4 to kompletna kupa - zlepek wyglądów innych aut, spaprane wnętrze rodem z panzerwagenów: rezygnacja z całkiem sensownego rozwiązania kierownicy, bezsensowne poszerzanie konsoli środkowej jak panzerwagenach, bezsensowna dźwignia biegów (o ile podoba mi się zmniejszenie rozmiarów, to nie podoba mi się jej pozostawienie w tym miejscu bo skoro jest już mała czyli pewnie elektroniczna, to już lepiej dać ją tam gdzie mają ją C4 Picasso MCP - nad kierownicę, albo chociaż na deskę i lepiej zagospodarować konsolę) -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-06-02 12:55:46 | |
Autor: Krix12 | |
nowy Citroen C4 | |
On 2 Cze, 09:41, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
> to jest stylistyczna kupa, kompletny brak polotu jak niemieckie ciągnikiCeSaR,nie próbuj porównywać Mitsu Lancera do Fiatów czy Citroenów.Jeździłem 7 lat Lancerem i ani razu mnie nie zawiódł, bajecznie się prowadzi i ma swój styl od lat.Wszystkim polecam.Następuje tylko jego ewolucja.W Cytrynie to zmiana nazwy i wizerunku ZX.Xsara,C4 następuje rewolucyjnie.Nowa C4 jest ugrzeczniona w stosunku do poprzedniej, jest ładna,ale nie wnosi nic nowego w stylistyce,do czego Citroen starał się przyzwyczajać nas od lat. |
|
Data: 2010-06-02 22:33:18 | |
Autor: Cavallino | |
nowy Citroen C4 | |
Użytkownik "Krix12" <orlik3@gmail.com> napisał w wiadomości news:4e2c435e-55f9-4903-b189-bf5e657fa509m33g2000vbi.googlegroups.com...
On 2 Cze, 09:41, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote: > to jest stylistyczna kupa, kompletny brak polotu jak niemieckie ciągniki A co ma piernik do wiatraka, a awaryjność do designu? |
|
Data: 2010-06-02 23:25:19 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
nowy Citroen C4 | |
W dniu 2010-06-02 21:55, Krix12 pisze:
CeSaR,nie próbuj porównywać Mitsu Lancera do Fiatów czy Że co proszę? Co do prowadzenia się nie wypowiadam. Ale stylistycznie, do VIII-ej generacji włącznie to było nudno i ... nudno. IX-tka zaczęła jakoś wyglądać. > Następuje tylko jego ewolucja. IMHO tak było do IX gen. Najnowsza, to już nie ewolucja, a rewolucja. I to całkiem udana. Pisząc o wszystkich, mam na myśli wersje cywilne, bo EVO to już inna bajka - tam się patrzy na coś innego niż tylko stylistyka. > W Cytrynie to zmiana nazwy i wizerunku ZX.Xsara,C4 następuje rewolucyjnie.Nowa C4 jest ugrzeczniona To też fakt. Ale Citroen poszedł po linii pt. "kasa". Widać klientom przestały odpowiadać zbyt śmiałe koncepcje. Stąd ugrzecznienie. Niemniej jednak, np. kokpit pokazany na zdjęciach (wizualkach) ma w sobie to coś, co powoduje chęć posiadania akurat tego. Poza tym, wniesienie czegoś nowego do obecnej stylistyki jest po prostu trudne. Wiele już było, a na nadmierną ekstrawagancję nie można sobie pozwolić, bo klienci mogą zagłosować portfelem na nie. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-06-03 18:39:48 | |
Autor: CeSaR | |
nowy Citroen C4 | |
CeSaR,nie próbuj porównywać Mitsu Lancera do Fiatów czy Ja siedem lat jeździłem fordem i też się niepopsuł. Ale my tu nie o tym. bajecznie się prowadzi i ma swój styl od lat.Wszystkim W środku i na zewnątrz - kiszka z miodem, szarość i brak polotu. Mówię o normalnej wersji, takiej jak ta: http://www.mitsubishi.pl/dlaczego-warto/Lancer-Sportback Na obrazkach wygląda fajnie ale w realu już nie do końca niestety. Ale oczywiście o gustach się nie dyskutuje. Może już po prostu za stary jestem :-) C |
|
Data: 2010-06-03 08:29:41 | |
Autor: dudley | |
nowy Citroen C4 | |
Waldek Godel wygenerował w news:1aoazmat34jtb.dlglepper.institute.com
taki oto ciąg znaków: to w końcu niemieckie kształty czy ładny, bo trochę się gubię? Mnie ta niemiecczyzna w stylistyce akurat pasuje - o wiele bardziej strawne toto, niż wspomniana już choćby Meg III, która wygląda tak, jakby projektant spojony beaujolais próbował narysować z pamięci Mazdę 3. No ale de gustibus... Pozdrawiam, -- dudley, ckmk szarobeżowa astra III |
|
Data: 2010-06-03 10:20:40 | |
Autor: Waldek Godel | |
nowy Citroen C4 | |
Dnia Thu, 3 Jun 2010 08:29:41 +0200, dudley napisał(a):
Mnie ta niemiecczyzna w stylistyce akurat pasuje - o wiele bardziej strawne toto, niż wspomniana już choćby Meg III, która wygląda tak, jakby projektant spojony beaujolais próbował narysować z pamięci Mazdę 3. No ale nie, no megane i w ogóle ostatni wygląd renówek jest całkowicie poza konkurencją, tyle, że nie z tej strony, z której firma by chciała. No ale to są już kwestie czysto gustów, o których w zasadzie się nie dyskutuje. A co do nowego C4 mam zastrzeżenia nie tylko związane z gustem, ale takie które można próbować zmierzyć (próbować, bo łatwo nie będzie) albo chociaż ocenić. On po prostu nie wygląda jak Citroen, co jest pierwszym takim występkiem od czasów DS. Wszystkie modele, ładniejsze czy brzydsze, miały jednak jakiś odrębny styl, nawet BX mylony czasem z Poldolotem, jednak się odróżniał od tłumu (niewiele w swoich czasach, ale zawsze). Wszystkie były łatwo rozpoznawalne. Tymczasem teraz już C5 jest ciężko rozpoznawalny, widzę coś i się zastanawiam - C5 czy jakaś buma. A częściej jeszcze - o. buma.. podjeżdzam bliżej i jednak C5. Wstyd. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|