Data: 2019-06-05 21:29:12 | |
Autor: Robert Tomasik | |
niepiśmienna niższa kultura bankowości | |
W dniu 05.06.2019 o 19:07, nowyjestem@poczta.pl pisze:
matka spłaca kredyt przed terminem, wysyła do banku list polecony w krórym wskazuje rachumek bankowy na który bank ma zwrócić pieniądze po rozliczeniu kredytuA zadzwoniła? Bo może zrobiła błąd w numerze rachunku albo zapomniała podpisać dokument i dlatego ktoś zamiast wysłać do niej list chce coś tam uzgodnić. |
|
Data: 2019-06-05 12:58:46 | |
Autor: nowyjestem@poczta.pl | |
niepiśmienna niższa kultura bankowości | |
W dniu środa, 5 czerwca 2019 21:29:20 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
W dniu 05.06.2019 o 19:07, nowyjestem@poczta.pl pisze: podpisane zgodnie z wzorem, nr poprawny gdyby niższa kultura bankowości miała na drzwiach banku napisane: "niesłyszący klienci wypierdalać", to nie miałbym pretensji ale jeśli obsłużyli niesłyszącego, a teraz utrudniają rozliczenie kredytu po przedterminowej spłacie to bardzo mi się to nie podoba.... |
|
Data: 2019-06-05 23:47:44 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
niepiśmienna niższa kultura bankowości | |
W dniu środa, 5 czerwca 2019 21:58:48 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
W dniu środa, 5 czerwca 2019 21:29:20 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał: To matka nie słyszy? Jeśli tak, to rzeczywiście faux-pas, ale i na to są sposoby - są banki z obsługą w języku migowym przez video oraz czat. Nie wiem, co ma alior, bo nie używam (oprócz kantoru). Jednak taka pewność co do bezbłęddności listu to zdecydowane USI. Powód do narzekań miałbyś, gdybyście zadzwonili i naprawdę się okazało, że to zawracanie d4, a nie że w liście zabrakło np. jakichś wymaganych danych. Polecony do banku może wysłać każdy. A był choć z potwierdzeniem odbioru? |
|
Data: 2019-06-06 00:28:05 | |
Autor: nowyjestem@poczta.pl | |
niepiśmienna niższa kultura bankowości | |
Jednak taka pewność co do bezbłęddności listu to zdecydowane USI. skoro osobiście redagowałem ten list i osobiście sprawdziłem jego treść a matka złożyła podpis tzn. że wiem jaka była treść |
|
Data: 2019-06-06 00:41:50 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
niepiśmienna niższa kultura bankowości | |
Wiesz, jaka była, ale nie możesz wiedzieć, czy niczego nie brakowało albo czy nie było błędu.
|
|
Data: 2019-06-06 14:31:29 | |
Autor: J.F. | |
niepiśmienna niższa kultura bankowości | |
Użytkownik nowyjestem napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5352e75d-10f7-414b-a4c2-005103827fc2@googlegroups.com...
W dniu środa, 5 czerwca 2019 21:29:20 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał: A zadzwoniła? Bo może zrobiła błąd w numerze rachunku albo zapomniała podpisane zgodnie z wzorem, nr poprawny gdyby niższa kultura bankowości miała na drzwiach banku Na razie, to sam nie napisales w poscie ze o nieslyszaczego chodzi, to skad bank ma wiedziec ? No dobra, moze powinien miec gdzies tam haczyk "osoba głucha" ... ale czy RODO pozwala ? :-) A poza tym nie napisales, kiedy to bylo. Moze bank chce cos sprawdzic, a przy braku kontaktu jednak zrealizuje pisemne polecenie. Albo mu wychodzi, ze nadplaty nie bedzie, trzeba doplacic :-) J. |