Data: 2012-03-02 18:33:37 | |
Autor: radar | |
nadgorliwość Citi (KK Wizz) | |
Mam od listopada KK Wizzair z limitem 2k. Od kilku dni bank bombarduje mnie telefonami "mają dla mnie specjalną ofertę" ale muszę się zautoryzować datą urodzenia. Oczywiście taka metoda nie jest przeze mnie dopuszczalna więc spuszczam ich na drzewo. Zadzwoniłem na infolinię i zastrzegłem kontakt w celach marketingowych. Telefony nie ustały. Za którymś tam razem konsultant nie wytrzymał mojego nerwa i powiedział o co chodzi... mam wykorzystany w tej chwili limit powyżej 75% i dzwonią aby mi o tym przypomnieć. Nosz KJM! Wszystkie spłaty w terminie, żadnych zaległości. To co ja mam limit 2k czy 1,5k?? Wychodzi na to, że aby dali mi spokój nie mogę przekraczać limitu powyżej 75% i że niby mam to w umowie... Bosz!
-- radar |
|
Data: 2012-03-02 18:46:23 | |
Autor: brum | |
nadgorliwość Citi (KK Wizz) | |
Mam od listopada KK Wizzair z limitem 2k. Od kilku dni bank bombarduje mnie telefonami "mają dla mnie specjalną ofertę" ale muszę się zautoryzować datą urodzenia. Oczywiście taka metoda nie jest przeze mnie dopuszczalna więc spuszczam ich na drzewo. po co odbierasz ? po co dales im swoj numer ? przeciez zawsze jak dzwonia z czymkolwiek, to chca autoryzacji |
|
Data: 2012-03-02 22:11:25 | |
Autor: radar | |
nadgorliwość Citi (KK Wizz) | |
W dniu 2012-03-02 18:46, brum pisze:
po co dales im swoj numer ? 3D secure niestety... -- radar |
|
Data: 2012-03-03 07:55:50 | |
Autor: brum | |
nadgorliwość Citi (KK Wizz) | |
3D secure niestety... no tak... i pewnie nie mozna jednego numeru do transakcji, a innego do kontaktu |
|
Data: 2012-03-02 22:40:43 | |
Autor: Waldek | |
nadgorliwość Citi (KK Wizz) | |
Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości news:jir09d$q78$1news.dialog.net.pl... Mam od listopada KK Wizzair z limitem 2k. Od kilku dni bank bombarduje mnie telefonami "mają dla mnie specjalną ofertę" ale muszę się zautoryzować datą urodzenia. Oczywiście taka metoda nie jest przeze mnie dopuszczalna więc spuszczam ich na drzewo. Zadzwoniłem na infolinię i zastrzegłem kontakt w celach marketingowych. Telefony nie ustały. Facet, kup starter playfresh i wlacz zbieraj minuty za przychodzace - ROTFL mam wykorzystany w tej chwili limit powyżej 75% i dzwonią aby mi o tym przypomnieć. Nosz KJM! Wszystkie spłaty w terminie, żadnych zaległości. To co ja mam limit 2k czy 1,5k?? Wychodzi na to, że aby dali mi spokój nie mogę przekraczać limitu powyżej 75% i że niby mam to w umowie... Bosz! Zaiste debilne zachowanie banku pomijam juz "zajebista" kwote kredytu - moze to i dobrze ze odmowili mi karty a moze opatrznosc Kosciola Eneuela ? LOL Pozdawiam |
|
Data: 2012-03-11 12:55:13 | |
Autor: radar | |
nadgorliwość Citi (KK Wizz) | |
W dniu 2012-03-02 22:40, Waldek pisze:
Facet, kup starter playfresh koszt usługi 5 zł miesięcznie -- radar |
|
Data: 2012-03-12 00:08:47 | |
Autor: Waldek | |
nadgorliwość Citi (KK Wizz) | |
Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości news:jji3qv$1v2$1news.dialog.net.pl... W dniu 2012-03-02 22:40, Waldek pisze: Ja mam od dawna aktywne i nie widze obciazen miesiecznych Ale zawsze warto sprawdzic u zrodla zanim sie napisze ;) http://www.play.pl/pl/promocja/play-karta/zbieraj-minuty-w-play-fresh/index.html |
|
Data: 2012-03-12 19:26:06 | |
Autor: radar | |
nadgorliwość Citi (KK Wizz) | |
W dniu 2012-03-12 00:08, Waldek pisze:
http://www.play.pl/pl/promocja/play-karta/zbieraj-minuty-w-play-fresh/index.html A rzeczywiście ;) 3zł na 90 dni ;p -- radar |
|
Data: 2012-03-12 06:46:01 | |
Autor: Dominik & Co | |
nadgorliwoĹÄ Citi (KK Wizz) | |
dopuszczalna wiÄc spuszczam ich na drzewo. ZadzwoniĹem na infoliniÄ i zastrzegĹem kontakt w celach marketingowych. Telefony nie ustaĹy. Za(ciach) zalegĹoĹci. To co ja mam limit 2k czy 1,5k?? Wychodzi na to, Ĺźe aby dali mi spokĂłj nie mogÄ przekraczaÄ limitu powyĹźej 75% i Ĺźe niby mam to w umowie... Bosz! Oj, niestety nie... ja nie przekraczam, a wydzwaniajÄ . Co prawda BlackBaller spuszcza ich na drzewo, ale jak ostatnio widzÄ w logach trzy telefony dzieĹ w dzieĹ wyĹÄ czam blokadÄ i odbieram. OczywiĹcie super propozycja poĹźyczki... No to uprzejmie informujÄ, Ĺźe nastÄpny telefon z ich strony (juĹź wczeĹniej nie wyraĹźaĹem zgody na informacje marketingowe, mam rozmowy nagrane) spowoduje natychmiastowe rozwiÄ zanie umowy i zgĹoszenie ĹźÄ dania Ĺcigania wykroczenia z Art. 10 Ustawy o Ĺwiadczeniu usĹug drogÄ elekronicznÄ . Ciekawe, czy potraktujÄ to powaĹźnie (bo ja tak :-) -- Dominik & kÄ pany (via slrn) "Wszyscy chcÄ naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabraÄ." (S.J. Lec) WyraĹźam wyĹÄ cznie prywatne poglÄ dy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP |