Data: 2010-04-19 12:38:06 | |
Autor: Adramelech | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
peter <peter@peter.com> Odpowiedz na news:hqhe58$1tt$1news.task.gda.pl:
Wczesniej pisalem jak ja zepsuc. Mogłeś spróbować zamiast korzystać z gwarancji, zareklamować produkt z tytułu niezgodności towaru z umową i zarządać o przywrócenia do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę na nowy. Czy w karcie gwarancyjnej jest informacja jak długo może trwać naprawa? Pozdrawiam -- Piotr Sobolewski "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..." adramel.cba.pl - portfolio 3d |
|
Data: 2010-04-20 08:05:45 | |
Autor: DanW | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
W dniu 19-04-2010 14:38, Adramelech pisze:
peter<peter@peter.com> Odpowiedz na news:hqhe58$1tt$1news.task.gda.pl:Nawet jeśli nie jest napisane ile może trwać naprawa to kodeks cywilny jasno to określa: 14 dni, jeśli części są sprowadzane z innego kraju to 21 dni ale nie ma możliwości by serwis trzymał sprzęt 2 miesiące! Pozdrawiam |
|
Data: 2010-04-20 01:43:53 | |
Autor: joker77 | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
Nawet jeśli nie jest napisane ile może trwać naprawa to kodeks cywilny Szkoda tylko, że teoria swoje, a praktyka swoje - znajomy dostał w play toshibe g810, od października trzymają ją w serwisie bo brak płyt głównych - a jak zaczął się awanturować że przez tyle miesięcy jest telefonu to mu zaproponowali dwa wyjścia : zwrot 1zł (oczywiście bez rozwiązania umowy na usługi telekomunikacyjne), albo będzie siedział cicho i jak kiedyś przyjdą części to dostanie naprawiony. |
|
Data: 2010-04-20 11:01:02 | |
Autor: Adramelech | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
joker77 <tomek@phuola.com> Odpowiedz na
news:c6a491a0-a7a4-40d6-8bae-c55444cba63dk15g2000vbd.googlegroups.com: Szkoda tylko, że teoria swoje, a praktyka swoje - znajomy dostał w To własnie jest nieznajomość praw konsumenta. To konsument decyduje czy chce by przedmiot był naprawiony czy wiemieniony na nowy. W sytuacji gdy naprawa bądź wymiana wiąże się z nadmiernymi kosztami na dla sprzedawcy, ten może zaproponować klientowi zwrot gotówki. Klient nie musi się zgodzić. W sytuacji gdy na półce leży taki sam aparta sprzedwca ma obowiązek spełnić żadanie klienta. Gdy ktoś reklamuje towar w tytułu gwarancji nie traci swoich praw z tytułu niezgodności towaru z umową. Warto jeszcze pamiętać, że nawet gdy korzystasz z gwaracnji serwis nie może spełnić twoich roższczeń poprzez wymiane urządzenia na inne, naprawione urządzenie. Wymiana może być tylko na nowe. Gwarancja/niezgodniość jest wtedy liczone od daty wamiany sprzętu na nowy(lub odbioru, już nie pamiętam). Pozdrawiam -- Piotr Sobolewski "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..." adramel.cba.pl - portfolio 3d |
|
Data: 2010-04-20 04:28:45 | |
Autor: joker77 | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
On 20 Kwi, 13:01, Adramelech <adr...@tu.nie.ma> wrote:
joker77 <to...@phuola.com> Odpowiedz nanews:c6a491a0-a7a4-40d6-8bae-c55444cba63dk15g2000vbd.googlegroups.com: No i właśnie - nie ma tu nie znajomości praw, bo ten model już nie jest dostępny w sprzedaży, nie można go naprawić z powodu braku części, a klient nie chce zwrotu 1zł - a to chyba nie trudno zrozumieć. Niema wyboru - ale tak to jest z dotowanym sprzętem gdy skończą się szt. na wymianę w magazynie - sam oddałem w tym roku G910 i naprawili w ciągu 20dni - ale moja była kupiona w sklepie za żywą gotówkę. |
|
Data: 2010-04-20 11:58:19 | |
Autor: Adramelech | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
joker77 <tomek@phuola.com> Odpowiedz na
news:312eef55-a4a3-4de5-855b-a2a18535d58em38g2000vbr.googlegroups.com: To własnie jest nieznajomość praw konsumenta. To konsument decyduje czy No i właśnie - nie ma tu nie znajomości praw, bo ten model już nie A to przepraszam. Pozdrawiam -- Piotr Sobolewski "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..." adramel.cba.pl - portfolio 3d |
|
Data: 2010-04-20 14:26:29 | |
Autor: gregor | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
W dniu 2010-04-20 13:28, joker77 pisze:
No i właśnie - nie ma tu nie znajomości praw, bo ten model już nie jak nie maja sprzetu to powinni wymienic na podobny (lepszy) nie raz tak robia jak daje sie dysk HDD do reklamacji - przewaznie przy zwrocie daja nowy o wiekszej pojemnosci gregor |
|
Data: 2010-04-20 18:19:24 | |
Autor: J.F. | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
Użytkownik "joker77" <tomek@phuola.com> napisał w
Szkoda tylko, że teoria swoje, a praktyka swoje - znajomy dostał w Niech przeczyta umowe .. w Erze np jest podany umowny koszt aparatu i nie jest on maly :-) J. |
|
Data: 2010-04-20 10:53:41 | |
Autor: Adramelech | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
DanW <mybox@gazeta.pl> Odpowiedz na news:hqjg7n$7s3$1news.onet.pl:
W dniu 19-04-2010 14:38, Adramelech pisze: Okresla jasno: 14 dni na _ustosunkowanie_ się do reklamacji, czyli uznanie jej za zasadną lub nie. Potem jest coś o możliwie krótkim czasie realizowania zgłoszenia. W przypadku gdy klient zarząda wymiany towaru na nowy sprzedawca (bo wtedy na nim spoczywa obowiązek doprowadzenie towaru do stanu zgodnego z umową)nie może zasłaniać się problemami ze sprowadzeniem jakijś cześci, w sytuacji gdy obok na półce leży nowy aparat. Powinien niezłocznie wymienić wadliwy przedmiot. Pozdrawiam -- Piotr Sobolewski "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..." adramel.cba.pl - portfolio 3d |
|
Data: 2010-04-20 13:30:48 | |
Autor: badzio | |
motorola milestone porazka serwisowa | |
On 20 Kwi, 08:05, DanW <my...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 19-04-2010 14:38, Adramelech pisze:> peter<pe...@peter.com> Odpowiedz nanews:hqhe58$1tt$1news.task.gda.pl: A te zapisy sa nadal wazne? Nawet jesli, to dotycza tylko reklamacji z tytulu niezgodnosci z umowa. A Twoj przedpisca wymieszal obydwie mozliwosci - reklamacja z tytulu gwarancji (karta gwarancyjna) z niezgodnoscia. |