Data: 2010-08-27 16:02:59 | |
Autor: mvoicem | |
moneybookers | |
Trochę zaczyna mnie ten serwis wkurzać.
10 dni temu wysłałem pieniądze, nie dotarły. Dzisiaj wchodzę w ichniejsze centrum obsługi klienta, wypełniam formularz gdzie wpisuję wszystko (konto z którego wysłałem, konto na które wysłałem. wszystkie inne dane przelewu) Dostaję maila gdzie piszą: Uprzejmie prosimy, żeby wysłał Pan do nas wyciąg z dokumentu bankowego, na którym widać zarówno dane[...] Aby przesłać plik zawierający skan dokumentu, wystarczy zalogować się na stronie www.moneybookers.com[...] Nie rozumiem czemu nie mogę tego im wysłać mailem. Przecież po coś wrzucają [TICKET cośtam] tytule maila żeby mogli jedno z drugim powiązać. No ale niech im będzie. No i tu pierwszy zgrzyt. Po wejściu na ich stronę brak linku (czemu sie uparli nazywać to zakładką?) "Pomoc drogą elektroniczną". Połaziłem trochę po ich stronie i widzę że owszem, jest coś takiego ale trzeba najpierw kliknąć w link "Kontakt". Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe oraz skompresowane. " No dobra, chcą żeby spakować - mogę spakować. Spakowałem do .zipa i dalej ten sam komunikat. To co, mam tego pdfa wydrukować a następnie zeskanować? Chcę zgłosić że nie jestem w stanie załączyć pliku .pdf/.zip - i tu drugi zgrzyt - nie ma jak. W całym ich "centrum obsługi klienta" brakuje miejsca gdzie można zgłosić błędne funkcjonowanie ich strony, lub choćby jakieś "inne". poza tym dalej w mailu:
No i mamy przyczynę. Wysłałem na ten sam numer konta co zawsze, tj. na BRE. Co prawda wydaje mi się że w momencie kiedy zlecałem przelew na ich stronie widniał ich numer konta z BRE nie z Pekao, ale ok - jestem w stanie przyjąć że się pomyliłem. Tylko do diabła - skoro wypełniłem ich formularz, gdzie podałem na jaki numer konta wysłałem pieniądze, to sprawa jest jasna. Po diabła w takim razie każą wysyłać potwierdzenie i w/w "proszę mieć na uwadze"? Od samego początku MB mi wyglądało na troche partyzanckie i jakieś takie od du... strony, ale jakoś z tym żyłem - głównie ze względu na prowizje dużo niższe niż w PayPalu (a kiedyś jako jedyna opcja dostępna dla Polaków). Ciekaw jestem czy doświadczenia grupowiczów z MB są podobne, czy też jestem przewrażliwiony? p. m. |
|
Data: 2010-08-27 15:28:16 | |
Autor: Sinus | |
moneybookers | |
mvoicem <mvoicem@gmail.com> napisa(a):
10 dni temu wysłałem pieniądze, nie dotarły. Wyslales na nr konta PeKaO czy BRE? Bo rachunek BRE juz nie dziala i trzeba wysylac do PeKaO. Tez ostatnio sie z nimi droczylem bo nie zaksiegowali przelewu (przez przypadek wyslalem wlasnie do BRE) ale po zaladowaniu pdf z mBanku po kilku dniach doliczyli srodki. -- Sinus -- |
|
Data: 2010-08-27 17:42:58 | |
Autor: mvoicem | |
moneybookers | |
(08/27/2010 05:28 PM), Sinus wrote:
mvoicem<mvoicem@gmail.com> napisał(a): Toż przecież napisałem że tak było :).
Ba, tyle że ja tego .pdfa nie mogę załadować :). Napisałem im że nie mogę, zobaczymy co odpiszą. W najgorszym wypadku wydrukuję i zeskanuję. albo jakoś inaczej zamienię .pdfa na .jpg p. m. |
|
Data: 2010-08-27 15:57:29 | |
Autor: Sinus | |
moneybookers | |
mvoicem <mvoicem@gmail.com> napisa(a):
Toż przecież napisałem że tak było :) No tak, nie doczytaem :) Nr z PeKaO ju widnieje na stronce od ponad miesica, ale podmienili go bez jakiejkolwiek komunikacji. Wic sporo osb jak miao zdefiniowane przelewy do BRE to wpucio pienidze w gusz i trzeba byo to wyjania z mb. Najlepiej ich pogania codziennie przez formularz na stronce, podajc nr sprawy. -- Sinus -- |
|
Data: 2010-08-27 16:32:52 | |
Autor: zlotowinfo | |
moneybookers | |
napewno wysłałeś ze swojego konta
dane bankowe te same co na moneybookers? |
|
Data: 2010-08-27 17:20:35 | |
Autor: mvoicem | |
moneybookers | |
(08/27/2010 04:32 PM), zlotowinfo wrote:
napewno wysłałeś ze swojego konta Na pewno. Wysłałem identycznie jak wszystkimi poprzednimi razami, z tą róznicą że im się numer konta zmienił. Nie jest problemem "gdzie są pieniądze", bo to wiadomo. Problemem jest żenująca jakość ich obsługi (i żenująca jakość ich www). p. m. |
|
Data: 2010-08-27 17:27:46 | |
Autor: animka | |
moneybookers | |
W dniu 2010-08-27 16:02, mvoicem pisze:
Drugi zgrzyt - chc wrzuci potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaj A nie jest tak, e musisz zrobi zrzut tego dokumentu i wysa im to w JPG? -- animka |
|
Data: 2010-08-27 17:43:48 | |
Autor: mvoicem | |
moneybookers | |
(08/27/2010 05:27 PM), animka wrote:
W dniu 2010-08-27 16:02, mvoicem pisze: Skd mam wiedzie jak jest? :). Wiem tyle co mi napisali, a napisali to co powyej ("oraz skompresowane"). p. m. |
|
Data: 2010-08-27 20:19:35 | |
Autor: hants | |
moneybookers | |
"mvoicem" <mvoicem@gmail.com> wrote in message news:4c77c593$0$22808$65785112news.neostrada.pl...
Ciekaw jestem czy doświadczenia grupowiczów z MB są podobne, czy też jestem przewrażliwiony? Uzywam od lat i nie miałem zadnych problemów uniemożliwiających dostep do pieniedzy. Mam tez ichniego prepaid MC do transakcji w euro.. Widac, ze rozwijaja serwis, lubie te ichnie direct doładowania (szybko i darmo), choć poczatkowo mialem nieco oporów przed podawaniem detali logowania i bank zablokował mi dostęp (zwracając od razu kasę). Wolę MB od paypala, który rżnie klientów na wszystkim. |
|
Data: 2010-08-28 20:49:07 | |
Autor: Marcin Wasilewski | |
moneybookers | |
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c77c593$0$22808$65785112news.neostrada.pl...
Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe oraz skompresowane. " http://www.google.pl/#hl=pl&q=pdftojpg |
|
Data: 2010-08-28 21:19:09 | |
Autor: mvoicem | |
moneybookers | |
(08/28/2010 08:49 PM), Marcin Wasilewski wrote:
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomościNie, no to wszystko wiem, poradzę sobię z moneybookers i odzyskam tą kasę. Piszę po to żeby a)pomarudzić na ich fafluśniackość, b) zbadać czy tylko ja ją widzę czy jest to powszechne wrażenie :). p. m. |
|