Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   moneybookers

moneybookers

Data: 2010-08-27 16:02:59
Autor: mvoicem
moneybookers
Trochę zaczyna mnie ten serwis wkurzać.

10 dni temu wysłałem pieniądze, nie dotarły. Dzisiaj wchodzę w ichniejsze centrum obsługi klienta, wypełniam formularz gdzie wpisuję wszystko (konto z którego wysłałem, konto na które wysłałem. wszystkie inne dane przelewu)

Dostaję maila gdzie piszą:
Uprzejmie prosimy, żeby wysłał Pan do nas wyciąg z dokumentu bankowego, na którym widać zarówno dane
Pana banku, jak i detale konta bankowego Moneybookers oraz wszystkie detale dokonanego depozytu.
[...]
Aby przesłać plik zawierający skan dokumentu, wystarczy zalogować się na stronie www.moneybookers.com
 a następnie przejść do zakładki
„Pomoc drogą elektroniczną” > „Konto/bezpieczeństwo”> „Zostałem poproszony o przesłanie informacji i/lub dokumentów”.
Tu należy załączyć plik. Numer identyfikacyjny Pana biletu to
[...]

Nie rozumiem czemu nie mogę tego im wysłać mailem. Przecież po coś wrzucają [TICKET cośtam] tytule maila żeby mogli jedno z drugim powiązać. No ale niech im będzie.

No i tu pierwszy zgrzyt. Po wejściu na ich stronę brak linku (czemu sie uparli nazywać to zakładką?) "Pomoc drogą elektroniczną". Połaziłem trochę po ich stronie i widzę że owszem, jest coś takiego ale trzeba najpierw kliknąć w link "Kontakt".

Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe oraz skompresowane. "

No dobra, chcą żeby spakować - mogę spakować. Spakowałem do .zipa i dalej ten sam komunikat.

To co, mam tego pdfa wydrukować a następnie zeskanować?

Chcę zgłosić że nie jestem w stanie załączyć pliku .pdf/.zip - i tu drugi zgrzyt - nie ma jak. W całym ich "centrum obsługi klienta" brakuje miejsca gdzie można zgłosić błędne funkcjonowanie ich strony, lub choćby jakieś "inne".

poza tym dalej w mailu:

Prosimy mieć na uwadze, że nasz lokalny bank w Polsce został zmieniony.
Dane naszego nowego lokalnego konta bankowego w Banku Pekao SA mógłby
Pan sprawdzić w sekcji "Wpłata" > "Przekaz bankowy".

No i mamy przyczynę. Wysłałem na ten sam numer konta co zawsze, tj. na BRE. Co prawda wydaje mi się że w momencie kiedy zlecałem przelew na ich stronie widniał ich numer konta z BRE nie z Pekao, ale ok - jestem w stanie przyjąć że się pomyliłem.

Tylko do diabła - skoro wypełniłem ich formularz, gdzie podałem na jaki numer konta wysłałem pieniądze, to sprawa jest jasna. Po diabła w takim razie każą wysyłać potwierdzenie i w/w "proszę mieć na uwadze"?

Od samego początku MB mi wyglądało na troche partyzanckie i jakieś takie od du... strony, ale jakoś z tym żyłem - głównie ze względu na prowizje dużo niższe niż w PayPalu (a kiedyś jako jedyna opcja dostępna dla Polaków).

Ciekaw jestem czy doświadczenia grupowiczów z MB są podobne, czy też jestem przewrażliwiony?

p. m.

Data: 2010-08-27 15:28:16
Autor: Sinus
moneybookers
mvoicem <mvoicem@gmail.com> napisa(a):
10 dni temu wysłałem pieniądze, nie dotarły.

Wyslales na nr konta PeKaO czy BRE? Bo rachunek BRE juz nie dziala i trzeba wysylac do PeKaO.

Tez ostatnio sie z nimi droczylem bo nie zaksiegowali przelewu (przez przypadek wyslalem wlasnie do BRE) ale po zaladowaniu pdf z mBanku po kilku dniach doliczyli srodki.

--
Sinus


--


Data: 2010-08-27 17:42:58
Autor: mvoicem
moneybookers
(08/27/2010 05:28 PM), Sinus wrote:
mvoicem<mvoicem@gmail.com>  napisał(a):
10 dni temu wys�a�em pieni�dze, nie dotar�y.

Wyslales na nr konta PeKaO czy BRE? Bo rachunek BRE juz nie dziala i trzeba
wysylac do PeKaO.

Toż przecież napisałem że tak było :).


Tez ostatnio sie z nimi droczylem bo nie zaksiegowali przelewu (przez
przypadek wyslalem wlasnie do BRE) ale po zaladowaniu pdf z mBanku po kilku
dniach doliczyli srodki.

Ba, tyle że ja tego .pdfa nie mogę załadować :). Napisałem im że nie mogę, zobaczymy co odpiszą. W najgorszym wypadku wydrukuję i zeskanuję. albo jakoś inaczej zamienię .pdfa na .jpg

p. m.

Data: 2010-08-27 15:57:29
Autor: Sinus
moneybookers
mvoicem <mvoicem@gmail.com> napisa(a):
Toż przecież napisałem że tak było :)

No tak, nie doczytaem :)

Nr z PeKaO ju widnieje na stronce od ponad miesica, ale podmienili go bez jakiejkolwiek komunikacji. Wic sporo osb jak miao zdefiniowane przelewy do BRE to wpucio pienidze w gusz i trzeba byo to wyjania z mb.

Najlepiej ich pogania codziennie przez formularz na stronce, podajc nr sprawy.

--
Sinus


--


Data: 2010-08-27 16:32:52
Autor: zlotowinfo
moneybookers
napewno wysłałeś ze swojego konta
dane bankowe te same co na moneybookers?

Data: 2010-08-27 17:20:35
Autor: mvoicem
moneybookers
(08/27/2010 04:32 PM), zlotowinfo wrote:
napewno wysłałeś ze swojego konta
dane bankowe te same co na moneybookers?

Na pewno. Wysłałem identycznie jak wszystkimi poprzednimi razami, z tą róznicą że im się numer konta zmienił.

Nie jest problemem "gdzie są pieniądze", bo to wiadomo. Problemem jest żenująca jakość ich obsługi (i żenująca jakość ich www).

p. m.

Data: 2010-08-27 17:27:46
Autor: animka
moneybookers
W dniu 2010-08-27 16:02, mvoicem pisze:
Drugi zgrzyt - chc wrzuci potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaj
komunikat "Typ pliku, ktry prbujesz zaczy, nie jest obsugiwany
przez nasz system. Obsugujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe
oraz skompresowane. "

A nie jest tak, e musisz zrobi zrzut tego dokumentu i wysa im to w JPG?


--
animka

Data: 2010-08-27 17:43:48
Autor: mvoicem
moneybookers
(08/27/2010 05:27 PM), animka wrote:
W dniu 2010-08-27 16:02, mvoicem pisze:
Drugi zgrzyt - chc wrzuci potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaj
komunikat "Typ pliku, ktry prbujesz zaczy, nie jest obsugiwany
przez nasz system. Obsugujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe
oraz skompresowane. "

A nie jest tak, e musisz zrobi zrzut tego dokumentu i wysa im to w JPG?

Skd mam wiedzie jak jest? :). Wiem tyle co mi napisali, a napisali to co powyej ("oraz skompresowane").

p. m.

Data: 2010-08-27 20:19:35
Autor: hants
moneybookers
"mvoicem" <mvoicem@gmail.com> wrote in message news:4c77c593$0$22808$65785112news.neostrada.pl...

Ciekaw jestem czy doświadczenia grupowiczów z MB są podobne, czy też jestem przewrażliwiony?

Uzywam od lat i nie miałem zadnych problemów uniemożliwiających dostep do pieniedzy. Mam tez ichniego prepaid MC do transakcji w euro..

Widac, ze rozwijaja serwis, lubie te ichnie direct doładowania (szybko i darmo), choć poczatkowo mialem nieco oporów przed podawaniem detali logowania i bank zablokował mi dostęp (zwracając od razu kasę).

Wolę MB od paypala, który rżnie klientów na wszystkim.

Data: 2010-08-28 20:49:07
Autor: Marcin Wasilewski
moneybookers
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c77c593$0$22808$65785112news.neostrada.pl...

Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe oraz skompresowane. "

http://www.google.pl/#hl=pl&q=pdftojpg

Data: 2010-08-28 21:19:09
Autor: mvoicem
moneybookers
(08/28/2010 08:49 PM), Marcin Wasilewski wrote:
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości
news:4c77c593$0$22808$65785112news.neostrada.pl...

Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany
przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe
oraz skompresowane. "

http://www.google.pl/#hl=pl&q=pdftojpg


Nie, no to wszystko wiem, poradzę sobię z moneybookers i odzyskam tą kasę. Piszę po to żeby
a)pomarudzić na ich fafluśniackość,
b) zbadać czy tylko ja ją widzę czy jest to powszechne wrażenie :).

p. m.

moneybookers

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona