Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela

mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela

Data: 2013-11-22 16:20:12
Autor: dizel
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
On Fri, 22 Nov 2013 13:14:22 +0100, K <a@b.c> wrote:

otoz, moja pojechala do .uk na kilkanascie dni. w playu ma taryfe z nielimitowanymi przychodzacymi w roamingu. postanowila dokupic pakiet minut, aby moc dzwonic do .pl. normalny czlowiek spodziewa sie w takim ukladzie ze te minuty 'schodza' tylko z wychodzacych, ale w play nie jest normalnie. w play te minuty schodza rowniez z przychodzacych ktore sa w ramach abonamentu nielimitowane. ciekawe co na to gruszka i co powiedza na reklamacje.

Może lepiej najpierw przeczytać warunki umowy i regulamin, jeśli jest
inaczej niż w tych dwóch dokumentach to trzeba złożyć rekalmację.
Sam M.Gruszka nie ma nic do tego bo to nie on pisze regulaminy i nie
będzie się zajmował każdym przypadkiem z osobna bo jego praca polega
na czymś innym trochę.

Pozdrawiam

Data: 2013-11-22 19:06:16
Autor: K
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
W dniu 22-11-2013 16:20, dizel pisze:
On Fri, 22 Nov 2013 13:14:22 +0100, K <a@b.c> wrote:

otoz, moja pojechala do .uk na kilkanascie dni. w playu ma taryfe z
nielimitowanymi przychodzacymi w roamingu. postanowila dokupic pakiet
minut, aby moc dzwonic do .pl. normalny czlowiek spodziewa sie w takim
ukladzie ze te minuty 'schodza' tylko z wychodzacych, ale w play nie
jest normalnie. w play te minuty schodza rowniez z przychodzacych ktore
sa w ramach abonamentu nielimitowane. ciekawe co na to gruszka i co
powiedza na reklamacje.

Może lepiej najpierw przeczytać warunki umowy i regulamin, jeśli jest
inaczej niż w tych dwóch dokumentach to trzeba złożyć rekalmację.
Sam M.Gruszka nie ma nic do tego bo to nie on pisze regulaminy i nie
będzie się zajmował każdym przypadkiem z osobna bo jego praca polega
na czymś innym trochę.

Pozdrawiam


jakby to byla moja umowa to bym czytal, albo zdzwonil i sie zapytal czy wystepuja paranoja i debilizm w uslugach ktore swiadcza. stop, inaczej: ja bym z nimi poprostu nigdy umowy nie podpisal.

Data: 2013-11-22 19:15:51
Autor: Artur Maśląg
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
W dniu 2013-11-22 19:06, K pisze:
W dniu 22-11-2013 16:20, dizel pisze:
On Fri, 22 Nov 2013 13:14:22 +0100, K <a@b.c> wrote:

otoz, moja pojechala do .uk na kilkanascie dni. w playu ma taryfe z
nielimitowanymi przychodzacymi w roamingu. postanowila dokupic pakiet
minut, aby moc dzwonic do .pl. normalny czlowiek spodziewa sie w takim
ukladzie ze te minuty 'schodza' tylko z wychodzacych, ale w play nie
jest normalnie. w play te minuty schodza rowniez z przychodzacych ktore
sa w ramach abonamentu nielimitowane. ciekawe co na to gruszka i co
powiedza na reklamacje.

Może lepiej najpierw przeczytać warunki umowy i regulamin, jeśli jest
inaczej niż w tych dwóch dokumentach to trzeba złożyć rekalmację.
Sam M.Gruszka nie ma nic do tego bo to nie on pisze regulaminy i nie
będzie się zajmował każdym przypadkiem z osobna bo jego praca polega
na czymś innym trochę.

Pozdrawiam


jakby to byla moja umowa to bym czytal, albo zdzwonil i sie zapytal czy
wystepuja paranoja i debilizm w uslugach ktore swiadcza. stop, inaczej:
ja bym z nimi poprostu nigdy umowy nie podpisal.

A tak napisałeś, że "nie wiem, nie czytalem bo to nie moj regulamin",
a umowy byś nie podpisał z założenia, bo po co cokolwiek czytać
i w ogóle.

Weź się chłopie trochę ogarnij. Jak chcesz już pisać o takich
kwestiach, to w dobrym tonie byłoby sprawdzić jaki jest regulamin,
na jakich zadach umowę 'ktoś' podpisał i czy to o czym piszesz
wynika z niewiedzy zawierającego umowę, błędu operatora itd.
Na obecną chwilę to pojawiło się sporo jadu, ale jakoś tak
zupełnie bezpodstawnie :(

Data: 2013-11-22 20:11:22
Autor: K
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
W dniu 22-11-2013 19:15, Artur Maśląg pisze:

A tak napisałeś, że "nie wiem, nie czytalem bo to nie moj regulamin",
a umowy byś nie podpisał z założenia, bo po co cokolwiek czytać
i w ogóle.

Weź się chłopie trochę ogarnij. Jak chcesz już pisać o takich
kwestiach, to w dobrym tonie byłoby sprawdzić jaki jest regulamin,
na jakich zadach umowę 'ktoś' podpisał i czy to o czym piszesz
wynika z niewiedzy zawierającego umowę, błędu operatora itd.
Na obecną chwilę to pojawiło się sporo jadu, ale jakoś tak
zupełnie bezpodstawnie :(


arturze z playem bym nie podpisał z zalozenia. tu nie chodzi o to ze ktos podpisal umowe i ma teraz pretensje ze ona trwa 24mce, albo tylko przez pierwsze 3mce jest taniej. tu chodzi o to ze operator sprzedaje uslugi ktore sie wzajemnie, nazwijmy to wykluczaja.
w dobrym tonie to byloby dopasowac stare uslugi dodatkowe do nowych abonamentow tak by sie wzajemnie nie wykluczaly. tak wiec, mimo ze nie jestem ich klientem to mimo wszystko mam prawo byc rozczarowanym, nie uwazasz?

Data: 2013-11-22 20:38:06
Autor: Artur Maśląg
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
W dniu 2013-11-22 20:11, K pisze:
W dniu 22-11-2013 19:15, Artur Maśląg pisze:

A tak napisałeś, że "nie wiem, nie czytalem bo to nie moj regulamin",
a umowy byś nie podpisał z założenia, bo po co cokolwiek czytać
i w ogóle.

Weź się chłopie trochę ogarnij. Jak chcesz już pisać o takich
kwestiach, to w dobrym tonie byłoby sprawdzić jaki jest regulamin,
na jakich zadach umowę 'ktoś' podpisał i czy to o czym piszesz
wynika z niewiedzy zawierającego umowę, błędu operatora itd.
Na obecną chwilę to pojawiło się sporo jadu, ale jakoś tak
zupełnie bezpodstawnie :(


arturze z playem bym nie podpisał z zalozenia.

Otóż to, z założenia, bez sensownej argumentacji, w zasadzie
bez żadnej argumentacji.

tu nie chodzi o to ze
ktos podpisal umowe i ma teraz pretensje ze ona trwa 24mce, albo tylko
przez pierwsze 3mce jest taniej. tu chodzi o to ze operator sprzedaje
uslugi ktore sie wzajemnie, nazwijmy to wykluczaja.

Ciekawe, umów nie czytałeś, regulaminów nie sprawdziłeś i twierdzisz,
że operator sprzedaje coś, co się wyklucza?

w dobrym tonie to byloby dopasowac stare uslugi dodatkowe do nowych
abonamentow tak by sie wzajemnie nie wykluczaly.

Ciekawe - zamiast konkretów coraz więcej niewiadomych. Oj, tak to się
nie da sensownie dyskutować.

tak wiec, mimo ze nie
jestem ich klientem to mimo wszystko mam prawo byc rozczarowanym, nie
uwazasz?

Znaczy rozczarowanym możesz być zawsze i wszędzie - do tego masz pełne
prawo. To jednak zupełnie co innego, niż publiczne, nieuzasadnione
narzekania na jakiegoś operatora, szczególnie, że sam napisałeś
wcześniej, że w ogóle się nie zainteresowałeś umową i regulaminem
świadczonych usług:>

Data: 2013-11-22 20:53:15
Autor: K
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
W dniu 22-11-2013 20:38, Artur Maśląg pisze:

Otóż to, z założenia, bez sensownej argumentacji, w zasadzie
bez żadnej argumentacji.

jeden argument, to problem przedstawiony w tym watku. o reszcie nie bede pisal bo nie sa tematem tego watku i wszyscy juz je znaja.


Ciekawe, umów nie czytałeś, regulaminów nie sprawdziłeś i twierdzisz,
że operator sprzedaje coś, co się wyklucza?


stosowny juz przeczytalem, ale bez czytania doszedlem do tego samego wniosku. uslugi sie wykluczaja i play bedzie musial to zmienic czy chce czy nie, najpozniej do lipca 2014.


Ciekawe - zamiast konkretów coraz więcej niewiadomych. Oj, tak to się
nie da sensownie dyskutować.


biorac pod uwage powyzsze to tak.
EOT z mojej strony.

Data: 2013-11-22 21:04:31
Autor: Artur Maśląg
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
W dniu 2013-11-22 20:53, K pisze:
W dniu 22-11-2013 20:38, Artur Maśląg pisze:

Otóż to, z założenia, bez sensownej argumentacji, w zasadzie
bez żadnej argumentacji.

jeden argument, to problem przedstawiony w tym watku.

Argument? Raczej narzekanie z deklaracją, że umów/regulaminów
nie czytam i tak mi się wydaje :(

o reszcie nie bede
pisal bo nie sa tematem tego watku i wszyscy juz je znaja.

No pewnie, super wytrych :)

Ciekawe, umów nie czytałeś, regulaminów nie sprawdziłeś i twierdzisz,
że operator sprzedaje coś, co się wyklucza?

stosowny juz przeczytalem, ale bez czytania doszedlem do tego samego
wniosku. uslugi sie wykluczaja i play bedzie musial to zmienic czy chce
czy nie, najpozniej do lipca 2014.

Hmmm, nie wiadomo co przeczytałeś, a ten ciąg dalszym, czyli
"play bedzie musial to zmienic..." wynika najwyżej ze zmiany prawa/uregulowań itd.

Ciekawe - zamiast konkretów coraz więcej niewiadomych. Oj, tak to się
nie da sensownie dyskutować.

biorac pod uwage powyzsze to tak.

Szkoda jednak, że nie przedstawiłeś zapisów umów, regulaminów itd.

EOT z mojej strony.

Bez żalu :(

Data: 2013-11-23 11:01:14
Autor: J.F.
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
Dnia Fri, 22 Nov 2013 21:04:31 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-11-22 20:53, K pisze:
W dniu 22-11-2013 20:38, Artur Maśląg pisze:
Otóż to, z założenia, bez sensownej argumentacji, w zasadzie
bez żadnej argumentacji.
jeden argument, to problem przedstawiony w tym watku.
Argument? Raczej narzekanie z deklaracją, że umów/regulaminów
nie czytam i tak mi się wydaje :(

Ale dobrze pisze.
Chce ci sie analizowac te wszystkie regulaminy pod katem "jak oni chca
mnie oszukac", czy "czemu ta promocja nie jest promocja" ?

Od tego jest UOKIK, zeby na takich przedsiebiorcow wysokie kary
nakladal za wprowadzenie konsumenta w blad  :-)


J.

Data: 2013-11-23 22:12:58
Autor: Artur Maśląg
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
W dniu 2013-11-23 11:01, J.F. pisze:
Dnia Fri, 22 Nov 2013 21:04:31 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-11-22 20:53, K pisze:
W dniu 22-11-2013 20:38, Artur Maśląg pisze:
Otóż to, z założenia, bez sensownej argumentacji, w zasadzie
bez żadnej argumentacji.
jeden argument, to problem przedstawiony w tym watku.
Argument? Raczej narzekanie z deklaracją, że umów/regulaminów
nie czytam i tak mi się wydaje :(

Ale dobrze pisze.

LOL - warunków nie sprawdził(), kupił() w ciemno, nie wie jak działa(),
nie sprawdza czy usługa została poprawnie zrealizowana itd. i to
dla Ciebie jest dobrze? Aaaa, pewnie dobrze, bo narzeka jak Ty.

Chce ci sie analizowac te wszystkie regulaminy pod katem "jak oni chca
mnie oszukac", czy "czemu ta promocja nie jest promocja" ?

Na obecną chwilę to zdaje się należałoby sprawdzić warunki
zakupionej usługi i ewentualnie je reklamować.

Od tego jest UOKIK, zeby na takich przedsiebiorcow wysokie kary
nakladal za wprowadzenie konsumenta w blad  :-)

Czy już napisałeś w sprawie utraty numeru, na który umowę
wypowiedziałeś własnoręcznie i źle sobie dni policzyłeś,
bo Tobie się wydawało?

Data: 2013-11-24 12:04:55
Autor: J.F.
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
Dnia Sat, 23 Nov 2013 22:12:58 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-11-23 11:01, J.F. pisze:
Dnia Fri, 22 Nov 2013 21:04:31 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
Argument? Raczej narzekanie z deklaracją, że umów/regulaminów
nie czytam i tak mi się wydaje :(

Ale dobrze pisze.

LOL - warunków nie sprawdził(), kupił() w ciemno, nie wie jak działa(),
nie sprawdza czy usługa została poprawnie zrealizowana itd. i to
dla Ciebie jest dobrze? Aaaa, pewnie dobrze, bo narzeka jak Ty.

No bo wlasnie o to chodzi zeby nie musial czytac.
Kupuje "tanie minuty za granica", to maja byc tanie, a nie "dzialaja
po wyczerpaniu konta glownego", "wylaczaja roczna waznosc konta" czy "klient wlacza granie na czekanie bezplatne przez miesiac".

Od tego jest UOKIK, zeby na takich przedsiebiorcow wysokie kary
nakladal za wprowadzenie konsumenta w blad  :-)
Czy już napisałeś w sprawie utraty numeru, na który umowę
wypowiedziałeś własnoręcznie i źle sobie dni policzyłeś,
bo Tobie się wydawało?

Przymierzam sie, bo jest ciag dalszy. Stary operator grzecznie numer
reaktywowal, a nju ... przeniesienie nastapi 28 grudnia.
Bo szanowny pan zaznaczyl we wniosku "z uplywem terminu" i taki jest
termin wyznaczony przez obecnego operatora. Juz ich chcialem spuscic do kanalu, ale sie okazalo ze stary numer
dziala, wiec w spokoju analizuje wszystkie oferty.

J.

Data: 2013-11-24 20:07:21
Autor: Artur Maśląg
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
W dniu 2013-11-24 12:04, J.F. pisze:
Dnia Sat, 23 Nov 2013 22:12:58 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-11-23 11:01, J.F. pisze:
Dnia Fri, 22 Nov 2013 21:04:31 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
Argument? Raczej narzekanie z deklaracją, że umów/regulaminów
nie czytam i tak mi się wydaje :(

Ale dobrze pisze.

LOL - warunków nie sprawdził(), kupił() w ciemno, nie wie jak działa(),
nie sprawdza czy usługa została poprawnie zrealizowana itd. i to
dla Ciebie jest dobrze? Aaaa, pewnie dobrze, bo narzeka jak Ty.

No bo wlasnie o to chodzi zeby nie musial czytac.

Tak, tak, podpisuj/zawieraj umowy w ciemno:>

Kupuje "tanie minuty za granica", to maja byc tanie, a nie "dzialaja
po wyczerpaniu konta glownego", "wylaczaja roczna waznosc konta" czy
"klient wlacza granie na czekanie bezplatne przez miesiac".

No to życzę sukcesów w takim razie i polecam dogłębną literaturę
warunków T-mobile Frii czy Nju - Twoich ulubionych ostatnio.
Nie czytaj, a później się dziw, że inaczej działa niż Tobie
się wydawało. Wciąż czekam na odpowiedź kolegi "dizel", który się
tutaj sadził z przedłużaniem "wiecznym" bonusów OFnK, tylko
łaskawie powoływał się na stare regulaminy i "nie zauważył"
zmian. Gorzej, że innym doradzał na zasadach starych, które
obecnie nie działają.

Od tego jest UOKIK, zeby na takich przedsiebiorcow wysokie kary
nakladal za wprowadzenie konsumenta w blad  :-)
Czy już napisałeś w sprawie utraty numeru, na który umowę
wypowiedziałeś własnoręcznie i źle sobie dni policzyłeś,
bo Tobie się wydawało?

Przymierzam sie, bo jest ciag dalszy.

Się nie przymierzaj, tylko to zrób. Bezpodstawnych narzekań internet
jest pełen.

Stary operator grzecznie numer reaktywowal,

Tak sam z siebie?

a nju ... przeniesienie nastapi 28 grudnia.
Bo szanowny pan zaznaczyl we wniosku "z uplywem terminu" i taki jest
termin wyznaczony przez obecnego operatora.

Znaczy całej prawdy nie napisałeś.

Juz ich chcialem spuscic do kanalu, ale sie okazalo ze stary numer
dziala, wiec w spokoju analizuje wszystkie oferty.

Jakie oferty - przecież umowę podobno wymówiłeś, a tu nagle 2 miesiące
uwalniania numeru? No i kto niby winien - Nju na którym wieszałeś psy,
T-Mobile który numeru nie uwalnia, czy Ty, który prezentujesz fakty
dość wybiórczo?

Data: 2013-11-24 23:42:30
Autor: J.F.
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
Dnia Sun, 24 Nov 2013 20:07:21 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-11-24 12:04, J.F. pisze:
Argument? Raczej narzekanie z deklaracją, że umów/regulaminów
nie czytam i tak mi się wydaje :(
Ale dobrze pisze.
LOL - warunków nie sprawdził(), kupił() w ciemno, nie wie jak działa(),
nie sprawdza czy usługa została poprawnie zrealizowana itd. i to
dla Ciebie jest dobrze? Aaaa, pewnie dobrze, bo narzeka jak Ty.

No bo wlasnie o to chodzi zeby nie musial czytac.
Tak, tak, podpisuj/zawieraj umowy w ciemno:>

Kupuje "tanie minuty za granica", to maja byc tanie, a nie "dzialaja
po wyczerpaniu konta glownego", "wylaczaja roczna waznosc konta" czy
"klient wlacza granie na czekanie bezplatne przez miesiac".

No to życzę sukcesów w takim razie i polecam dogłębną literaturę
warunków T-mobile Frii czy Nju - Twoich ulubionych ostatnio.
Nie czytaj, a później się dziw, że inaczej działa niż Tobie
się wydawało.

Ale zyloby sie lepiej, gdyby nie trzeba bylo tak doglebnie czytac,
wiec do tego trzeba dazyc, a nie "nie zauwazyles punktu drobnym
drukiem, to teraz cierp". Kiedys i ty nie zauwazysz, a naciagaczy jest
coraz wiecej.

Stary operator grzecznie numer reaktywowal,
Tak sam z siebie?

Poproszony.

a nju ... przeniesienie nastapi 28 grudnia.
Bo szanowny pan zaznaczyl we wniosku "z uplywem terminu" i taki jest
termin wyznaczony przez obecnego operatora.
Znaczy całej prawdy nie napisałeś.

Cala - ten termin to po reaktywacji.

Juz ich chcialem spuscic do kanalu, ale sie okazalo ze stary numer
dziala, wiec w spokoju analizuje wszystkie oferty.
Jakie oferty - przecież umowę podobno wymówiłeś, a tu nagle 2 miesiące
uwalniania numeru? No i kto niby winien - Nju na którym wieszałeś psy,
T-Mobile który numeru nie uwalnia, czy Ty, który prezentujesz fakty
dość wybiórczo?

Nju, ktory sie rusza jak mucha w smole.

J.

Data: 2013-11-25 09:59:57
Autor: Artur Maśląg
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
W dniu 2013-11-24 23:42, J.F. pisze:
Dnia Sun, 24 Nov 2013 20:07:21 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
(...)
No to życzę sukcesów w takim razie i polecam dogłębną literaturę
warunków T-mobile Frii czy Nju - Twoich ulubionych ostatnio.
Nie czytaj, a później się dziw, że inaczej działa niż Tobie
się wydawało.

Ale zyloby sie lepiej, gdyby nie trzeba bylo tak doglebnie czytac,

Ich nie trzeba dogłębnie czytać - są jasne i dość czytelnie napisane.

wiec do tego trzeba dazyc, a nie "nie zauwazyles punktu drobnym
drukiem, to teraz cierp". Kiedys i ty nie zauwazysz, a naciagaczy jest
coraz wiecej.

Jak zwykle dorabiasz ideologię - na obecną chwilę to nie mamy "punktów
drobnym druczkiem" tylko całkowitą ignorancję piszącego.

(...)
Jakie oferty - przecież umowę podobno wymówiłeś, a tu nagle 2 miesiące
uwalniania numeru? No i kto niby winien - Nju na którym wieszałeś psy,
T-Mobile który numeru nie uwalnia, czy Ty, który prezentujesz fakty
dość wybiórczo?

Nju, ktory sie rusza jak mucha w smole.

Wcześniej mu zarzucałeś niedotrzymywanie terminów ustawowych,
a okazało się, że to nieprawda. Ty sobie coś założyłeś i tyle.

Data: 2013-11-25 12:55:00
Autor: J.F
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
W dniu 2013-11-24 23:42, J.F. pisze:
No to życzę sukcesów w takim razie i polecam dogłębną literaturę
warunków T-mobile Frii czy Nju - Twoich ulubionych ostatnio.
Nie czytaj, a później się dziw, że inaczej działa niż Tobie
się wydawało.

Ale zyloby sie lepiej, gdyby nie trzeba bylo tak doglebnie czytac,

Ich nie trzeba dogłębnie czytać - są jasne i dość czytelnie napisane.

T-mobile ma jasne i dosc czytelne, reszty nie znam.
Przyjmijmy ze ze ma podobne ... choc usiluje sie dowiedziec co oferuje Plus i Orange ... to jakis koszmar jest a nie strona www z oferta i informacja.

Ale nawet te z demobilu trzeba czytac doglebnie, bo w kazdym punkcie moga sie kryc oplaty lub ukryte koszty :-)

wiec do tego trzeba dazyc, a nie "nie zauwazyles punktu drobnym
drukiem, to teraz cierp". Kiedys i ty nie zauwazysz, a naciagaczy jest
coraz wiecej.
Jak zwykle dorabiasz ideologię - na obecną chwilę to nie mamy "punktów
drobnym druczkiem" tylko całkowitą ignorancję piszącego.

No ale pomysl - ma bezplatne odbieranie, kupuje "taniej za granica" .... i wychodzi drozej, to chyba cos jest nie tak.

(...)
Jakie oferty - przecież umowę podobno wymówiłeś, a tu nagle 2 miesiące
uwalniania numeru? No i kto niby winien - Nju na którym wieszałeś psy,
T-Mobile który numeru nie uwalnia, czy Ty, który prezentujesz fakty
dość wybiórczo?

Nju, ktory sie rusza jak mucha w smole.

Wcześniej mu zarzucałeś niedotrzymywanie terminów ustawowych,
a okazało się, że to nieprawda. Ty sobie coś założyłeś i tyle.

Tak jak z regulaminem - zalezy jak czytac :-P
Trzy dni juz dawno minely, ale niby sie trzymali. Trzy dni po otrzymaniu papierow probowali przeniesc.
Cala reszta to juz jest niestandardowa.

J.

Data: 2013-11-25 14:06:19
Autor: Artur Maśląg
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
W dniu 2013-11-25 12:55, J.F pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
W dniu 2013-11-24 23:42, J.F. pisze:
(...)
Ale zyloby sie lepiej, gdyby nie trzeba bylo tak doglebnie czytac,

Ich nie trzeba dogłębnie czytać - są jasne i dość czytelnie napisane.

T-mobile ma jasne i dosc czytelne, reszty nie znam.

Podobnie.

Przyjmijmy ze ze ma podobne ... choc usiluje sie dowiedziec co oferuje
Plus i Orange ... to jakis koszmar jest a nie strona www z oferta i
informacja.

To raczej coś innego niż umowa/regulamin do konkretnej usługi.

Ale nawet te z demobilu trzeba czytac doglebnie, bo w kazdym punkcie
moga sie kryc oplaty lub ukryte koszty :-)

Dogłębnie nie trzeba - wystarczy normalnie. Wyraźnie są opisane
np. jakich taryf tyczy dana oferta itd.

Jak zwykle dorabiasz ideologię - na obecną chwilę to nie mamy "punktów
drobnym druczkiem" tylko całkowitą ignorancję piszącego.

No ale pomysl - ma bezplatne odbieranie, kupuje "taniej za granica" ...
i wychodzi drozej, to chyba cos jest nie tak.

A co tutaj myśleć? Nie wiadomo jakie są zapisy poszczególnych
usług i jak one działają. Błąd być może też gdzieś tkwi, ale póki co
to najpierw należałoby sprawdzić rzeczy podstawowe, a następnie
zwrócić się do operatora. Wtedy można by zwrócić uwagę, że np.
Play czy inny dowolny operator realizuje jakąś usługę w sposób
taki czy inny itd.

Wcześniej mu zarzucałeś niedotrzymywanie terminów ustawowych,
a okazało się, że to nieprawda. Ty sobie coś założyłeś i tyle.

Tak jak z regulaminem - zalezy jak czytac :-P

Jakoś tak niespecjalnie - najwyżej Ty próbowałeś wyczytać coś, czego
tam nie było:P

Trzy dni juz dawno minely, ale niby sie trzymali. Trzy dni po otrzymaniu
papierow probowali przeniesc.

No to trzymali się regulaminu, terminów itd., czy nie?

Cala reszta to juz jest niestandardowa.

A cóż niestandardowego w tym było, że masz w prepaidzie termin
uwolnienia numeru przez T-Mobile na koniec grudnia?

Data: 2013-11-24 13:13:51
Autor: K
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
W dniu 23-11-2013 22:12, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-11-23 11:01, J.F. pisze:
Dnia Fri, 22 Nov 2013 21:04:31 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-11-22 20:53, K pisze:
W dniu 22-11-2013 20:38, Artur Maśląg pisze:
Otóż to, z założenia, bez sensownej argumentacji, w zasadzie
bez żadnej argumentacji.
jeden argument, to problem przedstawiony w tym watku.
Argument? Raczej narzekanie z deklaracją, że umów/regulaminów
nie czytam i tak mi się wydaje :(

Ale dobrze pisze.

LOL - warunków nie sprawdził(), kupił() w ciemno, nie wie jak działa(),
nie sprawdza czy usługa została poprawnie zrealizowana itd. i to
dla Ciebie jest dobrze? Aaaa, pewnie dobrze, bo narzeka jak Ty.

Chce ci sie analizowac te wszystkie regulaminy pod katem "jak oni chca
mnie oszukac", czy "czemu ta promocja nie jest promocja" ?

Na obecną chwilę to zdaje się należałoby sprawdzić warunki
zakupionej usługi i ewentualnie je reklamować.

Od tego jest UOKIK, zeby na takich przedsiebiorcow wysokie kary
nakladal za wprowadzenie konsumenta w blad  :-)

Czy już napisałeś w sprawie utraty numeru, na który umowę
wypowiedziałeś własnoręcznie i źle sobie dni policzyłeś,
bo Tobie się wydawało?




po pierwsze nie ja. ja mam tmobile i tam takich walkow przy tej samej usludze nie ma.

po drugie, widac ze pasuje ci ruchanie przez 'taniego i najlepszego operatora', a potem dorobisz do tego ideologie.

powtorze ci jeszcze raz, tu nie chodzi o to ze ktos nie przeczytal na ile ma umowe, albo ze ten abo jest tanszy tylko przez 3 mce. tu chodzi o to, ze operator (tylko ten) sprzedaje uslugi ktore sie wykluczaja i kazdy srednio rozgarniety uzytkownik nie spodziewa sie takich idiotyzmow jak ten ktory zostal tu opisany.

Data: 2013-11-24 17:39:02
Autor: Michal Tyrala
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
On Sun, 24 Nov 2013 13:13:51 +0100, K wrote:
 po pierwsze nie ja.

Ale to Ty zawracasz grupie d*, wiec moglbys to jednak robic bedac troche
przygotowany do zajec.

PS. Swięte wojny operowe są strasznie dziecinne.
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-11-24 18:48:51
Autor: K
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
W dniu 24-11-2013 18:39, Michal Tyrala pisze:
On Sun, 24 Nov 2013 13:13:51 +0100, K wrote:
  po pierwsze nie ja.

Ale to Ty zawracasz grupie d*, wiec moglbys to jednak robic bedac troche
przygotowany do zajec.

PS. Swięte wojny operowe są strasznie dziecinne.


trzeba wylaczyc grupe, skoro dyskusja jest niewskazana. wojny nie prowadze, wskazuje brak konsekwencji playa przy wprowadzaniu nowych uslug/abonamentow.

Data: 2013-11-24 18:17:11
Autor: Michal Tyrala
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
On Sun, 24 Nov 2013 18:48:51 +0100, K wrote:
>>   po pierwsze nie ja.
>
> Ale to Ty zawracasz grupie d*, wiec moglbys to jednak robic bedac troche
> przygotowany do zajec.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
 trzeba wylaczyc grupe, skoro dyskusja jest niewskazana.

Najwyrazniej naczej rozumiemy slowo ,,dyskusja''.

> PS. Swięte wojny operowe są strasznie dziecinne.
>
 wojny nie prowadze,

Play BAD, T-mobile GOOD. W co drugim poscie w tym wątku. Z merytorycznym
przygotowaniem przyzerowym.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-11-24 19:53:50
Autor: Artur Maśląg
mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
W dniu 2013-11-24 13:13, K pisze:
W dniu 23-11-2013 22:12, Artur Maśląg pisze:
(...)
po pierwsze nie ja. ja mam tmobile i tam takich walkow przy tej samej
usludze nie ma.

Jak już podejmujesz jakąkolwiek dyskusję, to warto by było mieć
chociaż elementarne pojęcie o tym, o czym się dyskutuje.

po drugie, widac ze pasuje ci ruchanie przez 'taniego i najlepszego
operatora', a potem dorobisz do tego ideologie.

Tak też ze swojej strony zakończę dyskusję, ponieważ jak widzę
nie masz żadnych argumentów merytorycznych.

Bye

mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona