miejski rowerek

Data: 2012-06-06 04:52:00
Autor: piotrt
miejski rowerek
On 5 Cze, 22:45, " Agnieszka" <agusia7...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
witam zamierzam na dniach kupic rowerek do jazdy miejskiej,dla siebie ,latwe

....moja małżowinka jeździ czymś takim i jest cała w ahah i ohah....

http://www.ssc.pl/trek2011/N2EQLADY.html

pozdro
Piotr

Data: 2012-06-06 18:43:50
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
miejski rowerek
piotrt, Wed, 6 Jun 2012 04:52:00 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:

No offence, ale wiersz:
Kaseta - Shimano 14-34 7 biegów
To nie jest najlepsza rekomendacja...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-07 14:27:53
Autor: minus
miejski rowerek
On 06.06.2012 18:43, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

No offence, ale wiersz:
Kaseta - Shimano 14-34 7 biegów
To nie jest najlepsza rekomendacja...

Niby dlaczego? Jesli nie jezdzisz po gorach to 7-rzedowa kaseta jest wiecej niz wystarczajaca. W moim miejskim rowerze mam naped 1x7 z wyboru.

Osobiscie poszukalbym wsrod ofert lepszych marek. Dwie rzeczy sa moim zdaniem tutaj istotne: waga roweru i solidne, balonowe opony. Moga byc z szosowym bieznikiem, grunt zeby byly grube, bo na polskich drogach, a zwlaszcza kraweznikach, cienkie gumy sie moim zdaniem po prostu nie sprawdzaja.

Nie odrzucalbym takze z automatu przedniego amortyzatora, bo kregoslup kregoslupem, ale jak tluczesz sie sciezka rowerowa z fazowanej kostki to przednia amortyzacja znaczaco pozwala odpoczac nadgarstkom.

Taki Spec powinien miec wage w granice rozsadku, ponizej 15 kg, ale trzeba sprawdzic bo producent nie podaje:
http://www.rowmix.pl/ariel/1511-ariel-step-through.html

minus

Data: 2012-06-07 14:38:23
Autor: minus
miejski rowerek
On 07.06.2012 14:27, minus wrote:

Taki Spec powinien miec wage w granice rozsadku, ponizej 15 kg, ale
trzeba sprawdzic bo producent nie podaje:
http://www.rowmix.pl/ariel/1511-ariel-step-through.html

OK, sprzedawca podaje wage ok. 14 kg. Jak na taki rower to bardzo przyzwoity wynik:
http://www.roweroweklimaty.pl/produkty/ariel-step-through-wht-red-11#

minus

Data: 2012-06-07 19:48:23
Autor: Marcin Hyła
miejski rowerek
On 2012-06-07 14:38, minus wrote:

[...]

I co, taki rower chcesz wcisnąć komuś na miasto? Z zewnętrznymi przerzutkami, zeby syfiło sie i wymagało konserwacji co tydzień? Hardkor jesteś, dla mnie to byłoby zbytnie obciążenie pracą ;-)

Do 14 kg trzeba doliczyć błotniki, bagażnik, oświetlenie, układ ramy jest taki że z bagaznikiem będzie pewien problem, szaro to widzę.

BTW - układ ramy jest przy zastosowaniu przedniego amora taki, że kolanem w zęby sobie trzeba przywalić, żeby wsiąść. Jak ma być niski przekrok, to raczej coś takiego: http://www.rowerystylowe.pl/gazelle-orange-plus-2012-p-4985.html - ale to poza budżetem jak rozumiem a w dodatku niedostępny chwilowo.

marcin ha

--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-06-07 20:05:15
Autor: Titus Atomicus
miejski rowerek
In article <jqqph6$7ih$1@inews.gazeta.pl>,
 Marcin Hyła <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.pi> wrote:

Jak ma być niski przekrok, to raczej coś takiego: http://www.rowerystylowe.pl/gazelle-orange-plus-2012-p-4985.html - ale to poza budżetem jak rozumiem a w dodatku niedostępny chwilowo.

4 tys zl, 21 kg :(
No, ale z pewnoscia jak sie przejsc po niemieckich czy holenderskich smietnikach to tam takie leza i czekaja, zeby je zabrac...

--
TA

Data: 2012-06-09 00:11:03
Autor: minus
miejski rowerek
On 07.06.2012 19:48, Marcin Hyła wrote:

I co, taki rower chcesz wcisnąć komuś na miasto? Z zewnętrznymi
przerzutkami, zeby syfiło sie i wymagało konserwacji co tydzień?

Piasta wielobiegowa bedzie w tym budzecie ciezka do osiagniecia. Chociaz... obecnie na allegro jest cos takiego:
http://allegro.pl/piekna-damka-miejska-rowe-alfine-stevens-nexus-8-i2394073037.html

Po zdjeciach wyglada na dobry stan. Waga - 14 kg, piasta wielobiegowa - jest, blotniki i bagaznik - tez sa.

minus

Data: 2012-06-09 06:21:31
Autor: rmikke
miejski rowerek
On Saturday, June 9, 2012 12:11:03 AM UTC+2, minus wrote:
> [...]

Po zdjeciach wyglada na dobry stan. Waga - 14 kg, piasta wielobiegowa - jest, blotniki i bagaznik - tez sa.

Powiedziałbym, że rower prawie idealny dla wątkodawczyni i do dłuższych wypadów też się nada. Pomyślałbym tylko nad wymianą sztycy, bądź siodła, ze wzgledu na ten kręgosłup - sobie bym nie zmieniał.

Data: 2012-06-10 20:56:39
Autor: Titus Atomicus
miejski rowerek
In article <2a1f3b8b-9d0a-4916-8de1-fb1ed75534c7@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

Powiedziałbym, że rower prawie idealny dla wątkodawczyni i do dłuższych wypadów też się nada. Pomyślałbym tylko nad wymianą sztycy, bądź siodła, ze wzgledu na ten kręgosłup - sobie bym nie zmieniał.

Zacna maszynka.
Ale sadzac po komponentach i stanie powinna kosztowac ze 2000zl (uzywana).

--
TA

Data: 2012-06-10 21:01:42
Autor: Titus Atomicus
miejski rowerek
In article <Titus_Atomicus-6F1A97.20563910062012@node2.news.atman.pl>,

> [...]

Zacna maszynka.
Ale sadzac po komponentach i stanie powinna kosztowac ze 2000zl (uzywana).

O, dobrze mowilem: <http://www.bikekatalog.pl/2010/rowery/528/Stevens.Courier.SL.Lady.%28dam
ski%29/>
Nowy prawie 4000zl
--
TA

Data: 2012-06-11 00:03:39
Autor: Titus Atomicus
miejski rowerek
> [...]

Zacna maszynka.
Ale sadzac po komponentach i stanie powinna kosztowac ze 2000zl (uzywana).

Licytacja skonczyla sie na 911.
Cena minimalna nie zostala osiagnieta.
--
TA

Data: 2012-06-11 08:49:11
Autor: z
miejski rowerek
W dniu 2012-06-11 00:03, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Licytacja skonczyla sie na 911.
Cena minimalna nie zostala osiagnieta.

Prawa rynku. Jakby nawet nie wiem co miał nawkładane do środka to powyżej 1000 nikt nie da. Zwłaszcza że to do miasta (ryzyko kradzieży)
Na giełdzie takie wypasione fury koneserzy mogą kupić za 500-700 zł.

Data: 2012-06-11 20:38:57
Autor: Titus Atomicus
miejski rowerek
In article <jr44d9$sbi$1@inews.gazeta.pl>, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

> [...]
Na giełdzie takie wypasione fury koneserzy mogą kupić za 500-700 zł.

A ja nie wierze ze ktos kupuje rower za prawie 4000 zl zeby po roku sprzedawac go za 700zl.

--
TA

Data: 2012-06-09 22:53:56
Autor: Krycha_net
miejski rowerek
Hej.
(...)
Chociaz... obecnie na allegro jest cos takiego:
http://allegro.pl/piekna-damka-miejska-rowe-alfine-stevens-nexus-8-i2394073037.html

Przyglądam się łańcuchowi, nie ma szerokiej osłony.
Nogawki będzie wciągać?

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2012-06-09 14:46:41
Autor: rmikke
miejski rowerek
On Saturday, June 9, 2012 10:53:56 PM UTC+2, Krycha_net wrote:
Hej.
(...)
> [...]
> http://allegro.pl/piekna-damka-miejska-rowe-alfine-stevens-nexus-8-i2394073037.html

Przyglądam się łańcuchowi, nie ma szerokiej osłony.

Na pewno spróbuje, ale szanse ma niewielkie, a osłonę można dodać, np. Chainglidera.

Data: 2012-06-07 15:50:55
Autor: rmikke
miejski rowerek
On Thursday, June 7, 2012 2:27:53 PM UTC+2, minus wrote:
> [...]

Niby dlaczego? Jesli nie jezdzisz po gorach to 7-rzedowa kaseta jest wiecej niz wystarczajaca. W moim miejskim rowerze mam naped 1x7 z wyboru.

Z powodu podejrzenia o nakręcany wolnobieg?

Data: 2012-06-07 20:57:42
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
miejski rowerek
minus, Thu, 07 Jun 2012 14:27:53 +0200, pl.rec.rowery:
On 06.06.2012 18:43, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

No offence, ale wiersz:
Kaseta - Shimano 14-34 7 biegów
To nie jest najlepsza rekomendacja...

Niby dlaczego?

Bo to jest wolnobieg nakręcany, a nie kaseta na bębenku. --
Pozdrowienia,

miejski rowerek