miejski rowerek

Data: 2012-06-05 20:45:25
Autor: Agnieszka
miejski rowerek
witam zamierzam na dniach kupic rowerek do jazdy miejskiej,dla siebie ,latwe
wsiadanie(,mialam uraz kregoslupa)jazda po plaskich terenach,sporo sciezek
rowerowych w poblizu,kola 28,kwota do 2000,co polecacie,czy warto wybrac sie
do Niemiec czy na miejscu szukac czegos konkretnego?Pozdrawiam

Data: 2012-06-05 23:11:46
Autor: ToMasz
miejski rowerek
W dniu 05.06.2012 22:45,  Agnieszka pisze:
[...]

masz problem. Napewno musisz usiąść i przejechać się na takim rowerze. JA bym Ci polecił damkę ze zwykłą kierownicą (nie a-head) tak aby pupa była wyraźnie niżej niz chwyty kierownicy. Wtedy okaże się ze amor jest zbędnym ciężkim dodatkiem, bo większość ciała jest na siodełku. no i niema na co wydać 2 tyś, bo na 850zł rowery Ci się skończą...

ToMasz

Data: 2012-06-06 10:03:48
Autor: mbut
miejski rowerek
W dniu 12-06-05 23:11, ToMasz pisze:
[...]

Po urazie kręgosłupa sylwetka powinna być wyprostowana, czyli jak tu ToMasz  wspomniał siodełko niżej ustawione od kierownicy a amor rzeczywiście w tym wypadku jest niepotrzebny a po za tym zwiększa ciężar roweru i cenę.
pozdr

Data: 2012-06-06 08:17:44
Autor: gom1
miejski rowerek
mbut <mbut@wp.pl> napisał(a):
[...]

Czyli np. typowy holender. Mając 2k do wydania usiadłbym i płakał, nie
wiedząc, którego wybrać :-)

Ew. coś w ten deseń:
http://www.kross.pl/pl/2012/city/reale
(najdroższy model)
z nisko poprowadzoną ramą.

Data: 2012-06-06 10:20:40
Autor: Fabian
miejski rowerek
On 06.06.2012 10:17, gom1 wrote:
mbut<mbut@wp.pl>  napisał(a):
[...]

Waga: 18,22 kg. HC jak dla mnie ;)

Fabian.

Data: 2012-06-06 09:28:24
Autor:
miejski rowerek
> Ew. coś w ten deseń:
> http://www.kross.pl/pl/2012/city/reale
> (najdroższy model)
> z nisko poprowadzoną ramą.

Waga: 18,22 kg. HC jak dla mnie ;)

Ostatnio dla ciekawości zważyłem Batavusa damskiego, rama alu, błotniki z
tworzywa ale dynamo i przerzuta (7) w piastach, amor z przodu, hamulce rolkowe.

20,48kg :)

Data: 2012-06-06 09:41:34
Autor: gom1
miejski rowerek
<mbk28@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Ostatnio dla ciekawości zważyłem Batavusa damskiego, rama alu, błotniki z
tworzywa ale dynamo i przerzuta (7) w piastach, amor z przodu, hamulce rolkowe.

20,48kg :)

Na Słomczynie byłem świadkiem, jak pewna pani przymierzała się do stylowej
Gazeli. Jeździła nią dookoła, rozpływała się w zachwytach i już, już miała
kupować, kiedy wpadła na pomysł, aby ją (Gazelę) unieść. I zachwyt prysł ;-)

Niestety waga to wada mieszczuchów. Może więc mniejsze koła?
http://www.mbike-rowery.pl/1/93/215/LADY-MBIKE-VILLAGE
Google zeznają, że ten model waży 16 kg.

Data: 2012-06-06 03:37:35
Autor: rmikke
miejski rowerek
On Wednesday, June 6, 2012 11:41:34 AM UTC+2, gom1 wrote:
<mbk28@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Ostatnio dla ciekawości zważyłem Batavusa damskiego, rama alu, błotniki z
> [...]

http://www.mbike-rowery.pl/1/93/215/LADY-MBIKE-VILLAGE
Google zeznają, że ten model waży 16 kg.

A to zależy, czy rower trzeba nosić po schodach, czy nie...
Bo jak nie, to ja bym wolał wiecej biegów i dynamopiastę kosztem wagi..

Data: 2012-06-06 14:27:49
Autor: Titus Atomicus
miejski rowerek
In article <3ad237d9-bbc7-43b8-9d1c-6dd60c0c7d2f@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

A to zależy, czy rower trzeba nosić po schodach, czy nie...
Bo jak nie, to ja bym wolał wiecej biegów i dynamopiastę kosztem wagi.

Ale prawie zawsze trzeba nosic po jakichs schodach. Ja rozumiem, ze te Kettlery i Gazele kupuja Dunczycy i Niemcy mieszkajacy w domach z wlasnym garazem, albo w apartamentowcach z duza winda, ale w polskich warunkach jest inaczej.
Moja mama nie chciala przyjac Krossa Jantara bo prostu byl dla niej za ciezki...
Z drugiej strony mam znajoma, ktora uparla sie na holenderke - a mieszka na jakims wysokim pietrze z mala winda. Czeka ja wtargiwanie tego roweru po schodach. Wspolczuje jej i ostrzegam, ale dziewczyna sie uparla...

--
TA

Data: 2012-06-06 06:16:59
Autor: rmikke
miejski rowerek
On Wednesday, June 6, 2012 2:27:49 PM UTC+2, (unknown) wrote:
> [...]

Ale prawie zawsze trzeba nosic po jakichs schodach. Ja rozumiem, ze te Kettlery i Gazele kupuja Dunczycy i Niemcy mieszkajacy w domach z wlasnym garazem, albo w apartamentowcach z duza winda, ale w polskich warunkach jest inaczej.

Ja tam w polskich warunkach mam windę, do której da się wpakować w trzy osoborowery (pakowaliśmy się i w cztery, ale to dzieci jeszcze młode były i rowery miały małe). Apartamentowcem bym tego budynku nie nazwał. Owszem, wiem, że to są DUŻE windy, jak na polskie warunki, ale...

[...]

....ale pojedynczy rower na ogół nawet do małej windy wejdzie, pionowo.. Nie jest to szczególnie trudne.

Data: 2012-06-07 02:54:17
Autor: Titus Atomicus
miejski rowerek
In article <f3f56167-b75a-4b80-8654-04f88b112001@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

...ale pojedynczy rower na ogół nawet do małej windy wejdzie, pionowo. Nie jest to szczególnie trudne.

No to mowimy o innych rowerach albo o innych windach.
Moj Jantar http://tinyurl.com/cyoxdws do malych wind nijak nie wchodzi.
BTW widuje czasem miejske rowery ze stluczonymi tylnymi lampkami. Pewnie skutek wozenia w malych windach w pionie.
--
TA

Data: 2012-06-06 18:23:53
Autor: ToMasz
miejski rowerek
W dniu 06.06.2012 11:41, gom1 pisze:
[...]

http://www.galaxy-bike.cz/zbozi/jizdni-kola/trekingova-a-city-kola-O2794-HO1/galaxy-2012-juliet-nexus-Z286942.html
ze stalowym bagażnikiem, który trzeba wymienić na aluminiowy, wywalić dynamko, założyć oświetlenie diodowe. Wtedy jest to najlżejszy, rower w swojej klasie. wersja z 18 biegami nazywa się Jouliet, nie wiem czemu niedostępna. Te rowery w polsce kosztują maks 850zł, ale o ile wiem na dzisiaj są niedostępne. Piszę to żeby kupująca miała pogląd ile i naco warto wydać

ToMasz

Data: 2012-06-07 19:32:34
Autor: Marcin Hyła
miejski rowerek
On 2012-06-06 11:41, gom1 wrote:
[...]

Sorry, ale zwracanie uwagi na _masę_ roweru miejskiego to wyjątkowo mało mądra rzecz. I tak do takiego roweru trzeba kupić porzadne zapięcie (nie zostawia się go przed GS-em na chwilę) i to już jest dodatkowe 2-3 kilo (powtarzam: PORZĄDNE zapięcie a nie gównianą linkę); konieczne w mieszczuchu koszyki i regularnie przewożony bagaż powodują, że te kilo wte czy kilo wewte nie ma _najmniejszego_ znaczenia.

http://www.mbike-rowery.pl/1/93/215/LADY-MBIKE-VILLAGE
Google zeznają, że ten model waży 16 kg.

Tak, i przednie koło do zabrania od ręki, bo na quick release. Typowe rozwiązanie miejskie :-(((

Rower miejski musi mieć:
1) błotniki
2) przekładnie planetarną a nie zewnętrzne przerzutki
3) schowane (wewnętrzne) hamulce (torpedo lub rolkowe)
4) dynamo w piaście (chyba że ktoś sie chce bawić bateryjkami)
5) OBUDOWANY ŁAŃCUCH bo inaczej syfi się spodnie

Cała reszta jest mało istotna. Aha - oczywiście damka jest wygodniejsza niż męski, a tanie amortyzatory są gie warte, i dlatego ja jeżdżę na stalowym sztywniaku.

Ale po co ja to piszę - i tak wszyscy wiedzą, że rower miejski musi być lekki, amortyzowany i zapinany tanią sznurówką ;-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-06-07 19:52:51
Autor: Titus Atomicus
miejski rowerek
In article <jqqojq$5ad$1@inews.gazeta.pl>,
 Marcin Hyła <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.pi> wrote:

[...]

Nie ma znaczenia w trakcie jazdy. Ale masa (i wielkosc) roweru jak najbardziej ma znaczenie przy wyprowadzaniu/wprowadzaniu do domu.
Dlatego w pewnych wypadkach swietnie sprawdza sie skladak (co niedawno odkrylem).

--
TA

Data: 2012-06-07 22:59:50
Autor: JDX
miejski rowerek
On 2012-06-07 19:32, Marcin Hyła wrote:
[.....]
Ale po co ja to piszę - i tak wszyscy wiedzą, że rower miejski musi być
lekki, amortyzowany i zapinany tanią sznurówką ;-)
No ja dotychczas nie wiedziałem i myślałem podobnie jak Ty. :D

Data: 2012-06-08 08:09:32
Autor: jacek
miejski rowerek

Użytkownik "Marcin Hyła" <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.pi> napisał w wiadomości news:jqqojq$5ad$1inews.gazeta.pl...

Ale po co ja to piszę - i tak wszyscy wiedzą, że rower miejski musi być lekki, amortyzowany i zapinany tanią sznurówką ;-)

Ja odchudzilem sobie rower ktorym jezdze po miescie
i nie wroce raczej do poprzedniej opcji
Amortyzowany jednak teraz nie jest.
Zapinam linka.z pelna swidomoscia ze licha
Mam inny styl jazdy wlasnie taki rower jest odpowiedni

pozdrawiam
Jacek

Data: 2012-06-11 13:44:22
Autor: Fabian
miejski rowerek
On 07.06.2012 19:32, Marcin Hyła wrote:
On 2012-06-06 11:41, gom1 wrote:
[...]

Problem jest, gdy użytkownik waży 42 kg, a rower 20. Nie szukał byś lżejszego rozwiązania, gdyby Twój rower ważył 45 kg (zakładam, że te 90 ważysz ;))? Ja się z takim problemem spotkałem, jak wypożyczyliśmy rowery miejskie w amsterdamie, dla mnie był cieżki, ale ją to przewracał zanim się nie przyzwyczaiła :)

Fabian.

Data: 2012-06-06 10:33:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
miejski rowerek
Fabian, Wed, 06 Jun 2012 10:20:40 +0200, pl.rec.rowery:
http://www.kross.pl/pl/2012/city/reale
(najdroższy model)
z nisko poprowadzoną ramą.

Waga: 18,22 kg. HC jak dla mnie ;)

Piasta dynamowa, 7-biegowa przerzutka planetarna w piaście i klocowaty,
niedziałający amortyzator. Cudów nie ma.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-06 14:47:27
Autor: Titus Atomicus
miejski rowerek
In article <jqn2t4$hb2$1@news.task.gda.pl>, mbut <mbut@wp.pl> wrote:

Po urazie kręgosłupa sylwetka powinna być wyprostowana,
A masz na to jakies wsparcie?
Specjalista nie jestem, ale na zdrowy rozum, wyprostowana pozycja to przenoszenie wszelkich drgan wlasnie na kregoslup...

--
TA

Data: 2012-06-06 06:19:28
Autor: rmikke
miejski rowerek
On Wednesday, June 6, 2012 2:47:27 PM UTC+2, (unknown) wrote:
> [...]

Specjalista nie jestem, ale na zdrowy rozum, wyprostowana pozycja to przenoszenie wszelkich drgan wlasnie na kregoslup...

A przy pochylonej pozycji drgania przechodzą bezposrednio na szczękę?

Tyle, przy wyprostowanej kręgosłup jest głównie ściskany, przy pochylonej - kręgi próbują latać względem siebie.

Chociaż w sumie masz rację, w konkretnym przypadku pytałbym lekarza.

Data: 2012-06-06 17:49:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
miejski rowerek
rmikke, Wed, 6 Jun 2012 06:19:28 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
A przy pochylonej pozycji drgania przechodzą bezposrednio na szczękę?

Jak się pochylisz NAPRAWDĘ mocno to tak.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-06 03:25:41
Autor: rmikke
miejski rowerek
On Tuesday, June 5, 2012 10:45:25 PM UTC+2,  Agnieszka wrote:
[...]

Za te pieniądze to możesz przebierać w odpowiednich rowerach.

Jak jesteś z Warszawy, to mogę polecić konkretny sklep (Nowowiejska Sport, wbrew nazwie specjalizują się raczej w miejskich rowerach).

I tak jak koledzy już pisali, wybrałbym coś bez amortyzacji (za to dołożyłbym dobrą amortyzowaną sztycę, o ile nie podniesie siodełka za wysoko, albo siodło na sprężynach), piasta tylna z przerzutką w środku (jak dla mnie - od pięciu biegów wzwyż, prawdopodobnie najlepszą opcją będzie siedmiobiegowa piasta Shimano, bo to dość popularne, problemów z serwisem nie będzie), piasta przednia z dynamo w środku to bardzo fajna opcja (ale zawsze można to dołożyć później), a jak Ci zostanie pieniedzy (a pewnie zostanie), to możesz sobie jakieś superoświetlenie zafundować, żeby Cię po ciemku z daleka było widać.

Data: 2012-06-06 10:53:04
Autor: gom1
miejski rowerek
rmikke <spamcatch@mailinator.com> napisał(a):
a jak Ci zostanie pieniedzy (a pewnie zostanie), to możesz sobie jakieś superoświetlenie zafundować, żeby Cię po ciemku z daleka było widać

Oświetlenie pewnie będzie domyślnie (jak to w mieszczuchu). Zamiast tego
proponuję odłożyć część pieniędzy na dobre zabezpieczenie: u-lock + o-lock
(kłódka na tylne koło - jeśli nie będzie jej w zestawie z rowerem). Zielone
Mazowsze kilka dni temu, z okazji Święta Cyklicznego, wykonało małą
prezentację jakości zabezpieczeń:
http://polskanarowery.sport.pl/blogi/warszawska_masa_krytyczna/2012/06/swieto_cykliczne_w_warszawie_okiem_organizatora/2?bo=1
http://www.zm.org.pl/?a=swieto_cykliczne-126-foto&img=14
Ostało się tylko jedno (pomarańczowe).

Data: 2012-06-06 04:21:34
Autor: rmikke
miejski rowerek
On Wednesday, June 6, 2012 12:53:04 PM UTC+2, gom1 wrote:
rmikke <spamcatch@mailinator.com> napisał(a): > a jak Ci zostanie pieniedzy (a pewnie zostanie), to możesz sobie jakieś > superoświetlenie zafundować, żeby Cię po ciemku z daleka było widać

[...]

Fajnie, bo właśnie takiego pomarańczowego używam :D
I zastanawiałem się, czy nie należało wydać więcej na żółte ;)

Ale oświetlenie też jest ważne, do mieszczucha zwykle pakują jakieś bździdło, często nadal z żarówką zamiast diody. No, może ja przewrażliwiony na tym punkcie jestem, ale to dlatego, że często jeżdżę nocą i do zimówki dokupiłem Cyo w miejsce tego czegoś, co kupiłem z rowerem (i w sumie zmieściłem się w 2k, w tym 150zł rower, reszta to części, które wymieniałem - piasty, hamulce, światła właśnie, korba, błotniki (przepłaciłem), fajka (cudem wykombinowana przez Arka przedłużka do roweru ;) ), chainglider... ).

Data: 2012-06-06 11:23:49
Autor: gom1
miejski rowerek
rmikke <spamcatch@mailinator.com> napisał(a):
Fajnie, bo właśnie takiego pomarańczowego używam :D

Tu jeszcze filmidło z jutuba:
http://www.youtube.com/watch?v=VCD6Vp8pomY&hd=1
W roli głównej: pomarańczka :-)

Data: 2012-06-06 13:11:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
miejski rowerek
gom1, Wed, 6 Jun 2012 10:53:04 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
[...]

Nieśmiertelnie brakuje Alfera, dogryzającego Wolffa, TA który stwierdzi że
u-lock o masie 1,5kg jemu wystarczył NAWET w Afryce, a potem poleci już
samo. --
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-06 15:46:07
Autor: mt
miejski rowerek
rmikke pisze:

[...]

Dodałbym jeszcze opony typu Big Apple albo inny Fat Frank. Na miejskich nierównościach typu fazowana kostka itp. dadzą dużo więcej niż jakikolwiek amortyzator. A jeżeli ma być jazda po w miarę płaskim terenie to i 3-biegowy Nexus w zupełności wystarczy.

--
marcin

Data: 2012-06-06 07:08:11
Autor: rmikke
miejski rowerek
On Wednesday, June 6, 2012 3:46:07 PM UTC+2, mt wrote:
rmikke pisze:

> [...]

Dodałbym jeszcze opony typu Big Apple albo inny Fat Frank. Na miejskich nierównościach typu fazowana kostka itp. dadzą dużo więcej niż jakikolwiek amortyzator. A jeżeli ma być jazda po w miarę płaskim terenie to i 3-biegowy Nexus w zupełności wystarczy.

Założyłem, że po problemach z kręgosłupem dysponuje się mocą niewielką, a trzy biegi nie wystarczają dziewczynom do wyjechania z naszego korpogarażu, a tam zasadniczo nie trzeba nawet biegu w góralu zrzucać... ;)

Data: 2012-06-06 04:52:00
Autor: piotrt
miejski rowerek
On 5 Cze, 22:45, " Agnieszka" <agusia7...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
witam zamierzam na dniach kupic rowerek do jazdy miejskiej,dla siebie ,latwe

....moja małżowinka jeździ czymś takim i jest cała w ahah i ohah....

http://www.ssc.pl/trek2011/N2EQLADY.html

pozdro
Piotr

Data: 2012-06-06 18:43:50
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
miejski rowerek
piotrt, Wed, 6 Jun 2012 04:52:00 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:

No offence, ale wiersz:
Kaseta - Shimano 14-34 7 biegów
To nie jest najlepsza rekomendacja...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-07 14:27:53
Autor: minus
miejski rowerek
On 06.06.2012 18:43, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

No offence, ale wiersz:
Kaseta - Shimano 14-34 7 biegów
To nie jest najlepsza rekomendacja...

Niby dlaczego? Jesli nie jezdzisz po gorach to 7-rzedowa kaseta jest wiecej niz wystarczajaca. W moim miejskim rowerze mam naped 1x7 z wyboru.

Osobiscie poszukalbym wsrod ofert lepszych marek. Dwie rzeczy sa moim zdaniem tutaj istotne: waga roweru i solidne, balonowe opony. Moga byc z szosowym bieznikiem, grunt zeby byly grube, bo na polskich drogach, a zwlaszcza kraweznikach, cienkie gumy sie moim zdaniem po prostu nie sprawdzaja.

Nie odrzucalbym takze z automatu przedniego amortyzatora, bo kregoslup kregoslupem, ale jak tluczesz sie sciezka rowerowa z fazowanej kostki to przednia amortyzacja znaczaco pozwala odpoczac nadgarstkom.

Taki Spec powinien miec wage w granice rozsadku, ponizej 15 kg, ale trzeba sprawdzic bo producent nie podaje:
http://www.rowmix.pl/ariel/1511-ariel-step-through.html

minus

Data: 2012-06-07 14:38:23
Autor: minus
miejski rowerek
On 07.06.2012 14:27, minus wrote:

Taki Spec powinien miec wage w granice rozsadku, ponizej 15 kg, ale
trzeba sprawdzic bo producent nie podaje:
http://www.rowmix.pl/ariel/1511-ariel-step-through.html

OK, sprzedawca podaje wage ok. 14 kg. Jak na taki rower to bardzo przyzwoity wynik:
http://www.roweroweklimaty.pl/produkty/ariel-step-through-wht-red-11#

minus

Data: 2012-06-07 19:48:23
Autor: Marcin Hyła
miejski rowerek
On 2012-06-07 14:38, minus wrote:

[...]

I co, taki rower chcesz wcisnąć komuś na miasto? Z zewnętrznymi przerzutkami, zeby syfiło sie i wymagało konserwacji co tydzień? Hardkor jesteś, dla mnie to byłoby zbytnie obciążenie pracą ;-)

Do 14 kg trzeba doliczyć błotniki, bagażnik, oświetlenie, układ ramy jest taki że z bagaznikiem będzie pewien problem, szaro to widzę.

BTW - układ ramy jest przy zastosowaniu przedniego amora taki, że kolanem w zęby sobie trzeba przywalić, żeby wsiąść. Jak ma być niski przekrok, to raczej coś takiego: http://www.rowerystylowe.pl/gazelle-orange-plus-2012-p-4985.html - ale to poza budżetem jak rozumiem a w dodatku niedostępny chwilowo.

marcin ha

--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-06-07 20:05:15
Autor: Titus Atomicus
miejski rowerek
In article <jqqph6$7ih$1@inews.gazeta.pl>,
[...]

4 tys zl, 21 kg :(
No, ale z pewnoscia jak sie przejsc po niemieckich czy holenderskich smietnikach to tam takie leza i czekaja, zeby je zabrac...

--
TA

Data: 2012-06-09 00:11:03
Autor: minus
miejski rowerek
On 07.06.2012 19:48, Marcin Hyła wrote:

I co, taki rower chcesz wcisnąć komuś na miasto? Z zewnętrznymi
przerzutkami, zeby syfiło sie i wymagało konserwacji co tydzień?

Piasta wielobiegowa bedzie w tym budzecie ciezka do osiagniecia. Chociaz... obecnie na allegro jest cos takiego:
http://allegro.pl/piekna-damka-miejska-rowe-alfine-stevens-nexus-8-i2394073037.html

Po zdjeciach wyglada na dobry stan. Waga - 14 kg, piasta wielobiegowa - jest, blotniki i bagaznik - tez sa.

minus

Data: 2012-06-09 06:21:31
Autor: rmikke
miejski rowerek
On Saturday, June 9, 2012 12:11:03 AM UTC+2, minus wrote:
> [...]

Po zdjeciach wyglada na dobry stan. Waga - 14 kg, piasta wielobiegowa - jest, blotniki i bagaznik - tez sa.

Powiedziałbym, że rower prawie idealny dla wątkodawczyni i do dłuższych wypadów też się nada. Pomyślałbym tylko nad wymianą sztycy, bądź siodła, ze wzgledu na ten kręgosłup - sobie bym nie zmieniał.

Data: 2012-06-10 20:56:39
Autor: Titus Atomicus
miejski rowerek
In article <2a1f3b8b-9d0a-4916-8de1-fb1ed75534c7@googlegroups.com>,
> [...]

Powiedziałbym, że rower prawie idealny dla wątkodawczyni i do dłuższych wypadów też się nada. Pomyślałbym tylko nad wymianą sztycy, bądź siodła, ze wzgledu na ten kręgosłup - sobie bym nie zmieniał.

Zacna maszynka.
Ale sadzac po komponentach i stanie powinna kosztowac ze 2000zl (uzywana).

--
TA

Data: 2012-06-10 21:01:42
Autor: Titus Atomicus
miejski rowerek
In article <Titus_Atomicus-6F1A97.20563910062012@node2.news.atman.pl>,

> [...]

Zacna maszynka.
Ale sadzac po komponentach i stanie powinna kosztowac ze 2000zl (uzywana).

O, dobrze mowilem: <http://www.bikekatalog.pl/2010/rowery/528/Stevens.Courier.SL.Lady.%28dam
ski%29/>
Nowy prawie 4000zl
--
TA

Data: 2012-06-11 00:03:39
Autor: Titus Atomicus
miejski rowerek
> [...]

Zacna maszynka.
Ale sadzac po komponentach i stanie powinna kosztowac ze 2000zl (uzywana).

Licytacja skonczyla sie na 911.
Cena minimalna nie zostala osiagnieta.
--
TA

Data: 2012-06-11 08:49:11
Autor: z
miejski rowerek
W dniu 2012-06-11 00:03, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Licytacja skonczyla sie na 911.
Cena minimalna nie zostala osiagnieta.

Prawa rynku. Jakby nawet nie wiem co miał nawkładane do środka to powyżej 1000 nikt nie da. Zwłaszcza że to do miasta (ryzyko kradzieży)
Na giełdzie takie wypasione fury koneserzy mogą kupić za 500-700 zł.

Data: 2012-06-11 20:38:57
Autor: Titus Atomicus
miejski rowerek
In article <jr44d9$sbi$1@inews.gazeta.pl>, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

> [...]
Na giełdzie takie wypasione fury koneserzy mogą kupić za 500-700 zł.

A ja nie wierze ze ktos kupuje rower za prawie 4000 zl zeby po roku sprzedawac go za 700zl.

--
TA

Data: 2012-06-09 22:53:56
Autor: Krycha_net
miejski rowerek
Hej.
(...)
Chociaz... obecnie na allegro jest cos takiego:
http://allegro.pl/piekna-damka-miejska-rowe-alfine-stevens-nexus-8-i2394073037.html

Przyglądam się łańcuchowi, nie ma szerokiej osłony.
Nogawki będzie wciągać?

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2012-06-09 14:46:41
Autor: rmikke
miejski rowerek
On Saturday, June 9, 2012 10:53:56 PM UTC+2, Krycha_net wrote:
Hej.
(...)
> [...]
> http://allegro.pl/piekna-damka-miejska-rowe-alfine-stevens-nexus-8-i2394073037.html

Przyglądam się łańcuchowi, nie ma szerokiej osłony.

Na pewno spróbuje, ale szanse ma niewielkie, a osłonę można dodać, np. Chainglidera.

Data: 2012-06-07 15:50:55
Autor: rmikke
miejski rowerek
On Thursday, June 7, 2012 2:27:53 PM UTC+2, minus wrote:
> [...]

Niby dlaczego? Jesli nie jezdzisz po gorach to 7-rzedowa kaseta jest wiecej niz wystarczajaca. W moim miejskim rowerze mam naped 1x7 z wyboru.

Z powodu podejrzenia o nakręcany wolnobieg?

Data: 2012-06-07 20:57:42
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
miejski rowerek
minus, Thu, 07 Jun 2012 14:27:53 +0200, pl.rec.rowery:
On 06.06.2012 18:43, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

No offence, ale wiersz:
Kaseta - Shimano 14-34 7 biegów
To nie jest najlepsza rekomendacja...

Niby dlaczego?

Bo to jest wolnobieg nakręcany, a nie kaseta na bębenku. --
Pozdrowienia,

miejski rowerek