Data: 2009-02-27 02:05:27 | |
Autor: zovyoyhr | |
megane '03 pytanie | |
On 27 Lut, 00:04, "zeusx" <ze...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam, O marce renault moge napisac ze elementy zawieszenia zuzywaja sie w tempie bardzo szybkim. Oczywiscie mozna z tym zyc, naprawy nie sa drogie, ale warto miec tego swiadomosc. Natomiast ma tez swoje zalety, uzywane renowki sa tanie, wygodne, dobrze wykonane (materialy wnetrza), trwale wnetrze Poprzednio mialem renault i sprawowal sie rewelacyjnie poza tym, ze wlasnie elementy metalowo-gumowe zawieszenia, czy tez laczniki stabilizatora, lozyska kol, co chwila byly do wymiany. Teraz mam fiata i co by nie powiedziec, zawieszenia nie dotykam mimo duzego przebiegu - natomiast psuja sie od czasu do czasu rozne pierdolki typu przelaczniki, tylna wycieraczka, klamki, ograniczniki drzwi, w srodku jest plaskikowo i tandetnie, siedzenia sie zuzywaja szybko. W renault nic takiego nie bylo, a teraz mnie to wkurza w fiaciku (choc tez nienajnowszym). Renault niestety nie jest tez calkowicie nierdzewny, w odroznieniu od peugeot/citroen czy nawet wloskich aut, ale i tak jest pod tym wzgledem na plus w porownaniu z autami niemieckimi, a od opla czy forda dzieli go epoka. Wg mnie jest to bardzo wazne, naprawy blacharsko lakiernicze sa bardzo drogie, trudne i praktycznie niewykonalne amatorsko w sposob poprawny i skuteczny. W znanych mi renowkach (powiedzmy > 10 letnich) zdarza sie lekka korozja nadkoli. |
|