mbank szuka kasy?

Data: 2011-03-11 16:43:37
Autor: Ianus
mbank szuka kasy?
Od 1 kwietnia kolejna podwyżka w mbanku. Prowizja za udzielenie/odnowienie/zwiększenie limitu kredytu odnawialnego zmienia się z 1% na 1,8%.

Data: 2011-03-11 17:16:53
Autor: Jan Werbinski
mbank szuka kasy?
Gdyby potrzebowali, to podwyżka byłaby od teraz. Straszą podwyżką, żeby nałapać klientów w marcu.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-03-11 17:34:04
Autor: RobertS
mbank szuka kasy?
W dniu 2011-03-11 16:43, Ianus pisze:
Od 1 kwietnia kolejna podwyżka w mbanku. Prowizja za
udzielenie/odnowienie/zwiększenie limitu kredytu odnawialnego zmienia
się z 1% na 1,8%.

a wartość minimalna prowizji też się zmienia?

RobertS

Data: 2011-03-11 23:15:05
Autor: Simple Man
mbank szuka kasy?
W dniu 2011-03-11 16:43, Ianus pisze:
Od 1 kwietnia kolejna podwyżka w mbanku. Prowizja za
udzielenie/odnowienie/zwiększenie limitu kredytu odnawialnego zmienia
się z 1% na 1,8%.

KO w mBanku był jednym z najlepszych na rynku. W połączeni z kartami złotymi/platynowymi do niedawno oferował świetne oprocentowanie (11%) i niskie opłaty za uruchomienie. Chwilę temu podnieśli oprocentowanie, teraz opłaty za przyznanie/odnowienie KO i produkt stał się kiepski.

Data: 2011-03-12 12:30:45
Autor: szczurwa
mbank szuka kasy?
On 11 Mar, 16:43, "Ianus" <USUNia...@op.pl> wrote:
Od 1 kwietnia kolejna podwy ka w mbanku. Prowizja za
udzielenie/odnowienie/zwi kszenie limitu kredytu odnawialnego zmienia si z
1% na 1,8%.

Mało, qrwa, wiecznie mało :-( Mam spory limit, odnawia się w
październiku, w związku z czym już zaczynam szukać możliwości jego
przeniesienia. Skończone sqrwysyństwo !

Data: 2011-03-12 21:59:32
Autor: MarekZ
mbank szuka kasy?
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:65ba739c-1197-473d-b812-3d8761bdebbb@u3g2000vbe.googlegroups.com...

Mało, qrwa, wiecznie mało :-( Mam spory limit, odnawia się w
październiku, w związku z czym już zaczynam szukać możliwości jego
przeniesienia. Skończone sqrwysyństwo !

Anie masz jakiegoś choćby symbolicznego limitu w Multibanku z przed 15 lutego 2009? Bo tam nadal dla starych umów jest 0,8% rocznie. Nawet jeśli masz limit na 1k i powiedzmy podwyższyłbyś go sobie do 100k, to od całych 100k nadal byłaby prowizja 0,8% rocznie.

Dla nowych umów w Multi jest to 1,2% rocznie. O ile taka oferta utrzyma się do września, warto wziąć pod uwagę. Chyba, że po akcji w mBanku, Multi także dołączy (mnie się prowizja pobiera właśnie w lutym, więc może miałem farta).

Data: 2011-03-12 14:53:04
Autor: szczurwa
mbank szuka kasy?
On 12 Mar, 21:59, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Anie masz jakiego cho by symbolicznego limitu w Multibanku z przed 15
lutego 2009? Bo tam nadal dla starych um w jest 0,8% rocznie. Nawet je li
masz limit na 1k i powiedzmy podwy szy by go sobie do 100k, to od ca ych
100k nadal by aby prowizja 0,8% rocznie.

Niestety, do chwili obecnej nie miałem przyjemności z Multi...Cóż,
będziemy szukać...

Data: 2011-03-12 15:30:55
Autor: Borys Pogoreło
mbank szuka kasy?
Dnia Fri, 11 Mar 2011 16:43:37 +0100, Ianus napisał(a):

Od 1 kwietnia kolejna podwyżka w mbanku. Prowizja za udzielenie/odnowienie/zwiększenie limitu kredytu odnawialnego zmienia się z 1% na 1,8%.

 To po prostu reakcja BRE na utrzymanie stóp procentowych na tym samym
poziomie ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl