|
Data: 2014-01-25 10:27:34 |
Autor: J.F. |
mBank - da się frontem do klienta |
Dnia Fri, 24 Jan 2014 18:58:29 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):
Przedwczoraj nieźle się zirytowałem na mBank. Okazało się, że w sierpniu
2013 w którejś z kolei zmianie TOiP przemycili opłatę za konto walutowe,
wcześniej bezwarunkowo bezpłatne. I tak sobie skubali 2,49EUR co miesiąc z
osadu na koncie, póki się nie zorientowałem dwa dni temu.
Wczoraj zleciłem zamknięcie tego konta i złożyłem reklamację, powołując się
na wolę dalszej współpracy, chociaż babka na infolinii bardzo niechętnie ją
przyjęła jako bezzasadną. Bo i wszystko odbyło się zgodnie z procedurami, a
jakże.
Już sobie w myślach układałem odpowiedź na reklamację z opisami rzeczy,
które mogą sobie zrobić z tymi 30zł. I że za te 30 srebrników tracą
klienta, a tu niespodzianka - już dziś odpowiedź, do tego pozytywna. 7,48
EUR z powrotem na koncie i zachęta do dalszej współpracy. Oby tak dalej.
Ale zaraz - zaproponowali ci indywidualny cennik, czy teraz bedzie
2.49, ale klient zostal uswiadomiony ...
J.
|
|
|
Data: 2014-01-25 11:49:37 |
Autor: Borys Pogoreło |
mBank - da się frontem do klienta |
Dnia Sat, 25 Jan 2014 10:27:34 +0100, J.F. napisał(a):
klienta, a tu niespodzianka - już dziś odpowiedź, do tego pozytywna. 7,48
EUR z powrotem na koncie i zachęta do dalszej współpracy. Oby tak dalej.
Ale zaraz - zaproponowali ci indywidualny cennik, czy teraz bedzie
2.49, ale klient zostal uswiadomiony ...
Nie będzie - konto zamknąłem.
--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl
|
|