lokaty bez belki - gdzie najlepsze i mozliwo?? za?ozenia kilku

Data: 2011-02-12 08:48:21
Autor: Piotr
lokaty bez belki - gdzie najlepsze i mozliwo?? za?ozenia kilku
W dniu 2011-02-06 22:37, yt pisze:
witam

możecie coś polecić? zalezy mi na załozeniu kilku lokat bezbelkowych z
mozliwie najwyzszym oprocentowaniem

Ja polecam Meritum (4,5%, liczba lokat nieograniczona), a jak chcesz zdywersyfikować pomiędzy różne banki to jeszcze Eurobank (4,05%, maks. 15 rachunków oszczędnościowych).

pozdrawiam

Data: 2011-02-12 10:56:20
Autor: witrak()
Piotr wrote:
[...]

A ja polecam lokatę "odsetki płatne z góry" w Eurobanku.
4.5%, trzy miesięce, odsetki o razu idą na konto i też procentują,
więc efektywnie wychodzi  więcej niż 4.55%.

Pozdr.

witrak()

Data: 2011-02-12 14:06:48
Autor: sTav
witrak() wrote:

A ja polecam lokatę "odsetki płatne z góry" w Eurobanku.
4.5%, trzy miesięce, odsetki o razu idą na konto i też procentują,
więc efektywnie wychodzi  więcej niż 4.55%.

Daje się założyć zdalnie, bez wizyty w oddziale lub odsyłania jakichś papierów?

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2011-02-12 14:26:41
Autor: Piotr
W dniu 2011-02-12 14:06, sTav pisze:

Daje się założyć zdalnie, bez wizyty w oddziale lub odsyłania jakichś
papierów?

Jak masz konto w EB to da się całkowicie zdalnie, jak jeszcze nie masz to trzeba raz odwiedzić oddział, ewentualnie podpisać umowę dostarczoną przez kuriera. Przy czym lepszy jest wariant z wizytą w placówce, ja kiedyś wybrałem opcję z kurierem i założenia konta trwało prawie 2 tygodnie (właśnie przez nierychliwość firmy kurierskiej), w oddziale trwało by to kilkanaście minut.

pozdrawiam

Data: 2011-02-17 01:37:44
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 12 Feb 2011 10:56:20 +0100, witrak() napisał(a):

A ja polecam lokatę "odsetki płatne z góry" w Eurobanku.
4.5%, trzy miesięce, odsetki o razu idą na konto i też procentują,
więc efektywnie wychodzi  więcej niż 4.55%.

 To ale mu doradziłeś... Odejmij od tego belkę - zostaje niecałe 3.8%.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-02-17 11:25:50
Autor: witrak()
Borys Pogoreło wrote:
[...]

Żartujesz ?
Ja mu *odradziłem* propozycję na 4.5% skoro jest 4.55% :-)

witrak()

lokaty bez belki - gdzie najlepsze i mozliwo?? za?ozenia kilku