lokaty bez belki - gdzie najlepsze i mozliwo?? za?ozenia kilku

Data: 2011-02-06 14:52:47
Autor: Zyga
lokaty bez belki - gdzie najlepsze i mozliwo?? za?ozenia kilku
On 6 Lut, 22:37, "yt" <xrtx.WYT...@gazeta.pl> wrote:

możecie coś polecić? zalezy mi na załozeniu kilku lokat bezbelkowych z
mozliwie najwyzszym oprocentowaniem

nawet nie podałeś na jaki okres. Przejrzyj archiwum

Data: 2011-02-07 03:17:43
Autor: SpieprzajDziadu
_lokaty_bez_belki_-_gdzie_najlepsze_i_mozliwo??

Och Zyga, nic w Tobie tak nie cenie jak inteligencje.
Ranking lokat w archiwum, hm...Rozumiem ze kursy walut tez tam sprawdzasz?

Data: 2011-02-07 09:14:24
Autor: Zyga
W dniu 2011-02-07 04:17, SpieprzajDziadu pisze:

Och Zyga, nic w Tobie tak nie cenie jak inteligencje.

Potrafisz odpowiedzieć bez obrażania?

Ranking lokat w archiwum, hm...Rozumiem ze kursy walut tez tam sprawdzasz?

Tak, w archiwum. Niech zada sobie minimum trudu i przejrzy wątki choćby z ostatniego tygodnia. Na szybko spojrzałem i odpowiedź na swoje pytania znajdzie nie dalej jak 5 dni temu. Inna sprawa że w dzisiejszych znajdzie aktualne dane.

lokaty bez belki - gdzie najlepsze i mozliwo?? za?ozenia kilku