Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   ktm lc4 military

ktm lc4 military

Data: 2010-09-08 00:41:49
Autor: Gr4N4c1K
ktm lc4 military
Powitać.

mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego ktoś  się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)

mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma  malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku silnika,  rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce. poza tym motong  sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki ale nic  niepokojącego ze słabnika nie dobiega.
ile w takim stanie może być to to warte, tak circa about?
ewentualnie jaki może być koszt ramy, kpl. przód i kółko z tarczą?
czy to musi być konkretnie ta wersja (zwłaszcza ramy) czy można  przeszczepić z innych ktmów? jak tak to jakich?
po ile chodzą takie moto jak są w całości?

przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą marką  pierwszy bliższy kontakt.

pozdrawiam

Data: 2010-09-09 00:00:03
Autor: Tomek Wozniakowski
ktm lc4 military
   Czesc :)

W dniu 2010-09-08 00:41, Gr4N4c1K pisze:

mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego
ktoś się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)

mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma
malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku
silnika, rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce. poza tym
motong sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki
....
przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą
marką pierwszy bliższy kontakt.

Granacik... w robocie spojrzalem raz na Twojego posta, teraz drugi i...
ni huhu... nie rozumiem o co chodzi ;) W trolla sie zaczales na stare lata bawic, czy co? ;D

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673

Data: 2010-09-09 01:36:35
Autor: Gr4N4c1K
ktm lc4 military
Dnia 09-09-2010 o 00:00:03 Tomek Wozniakowski <zuzka600f@o2.pl> napisał(a):

   Czesc :)

W dniu 2010-09-08 00:41, Gr4N4c1K pisze:

mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego
ktoś się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)

mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma
malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku
silnika, rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce.. poza tym
motong sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki
...
przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą
marką pierwszy bliższy kontakt.

Granacik... w robocie spojrzalem raz na Twojego posta, teraz drugi i....
ni huhu... nie rozumiem o co chodzi ;) W trolla sie zaczales na stare  lata bawic, czy co? ;D


alesz to Tomku bauco proste :)

mam na oku moto, po dzwonie, jak w topicu czyli ktm lc4 400 military... i  siem pytam ile może być takie cuś warte oraz ile mogą kosztować w/w graty  z aftermarketu...  bo zastanawiam się czy sie w to pakować czy nie.... cena  mi zaproponowana wydaje sie atrakcyjna względem ogólnego stanu ale  chciałbym wiedzieć czy sie nie daje zrobić jak Zabłocki na mydle :) bo tak  sobie pomyślałem o motongu na sezon zimowy, że byłby wsam raz :)

pozdrawiam

Data: 2010-09-09 08:27:18
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
ktm lc4 military
Gr4N4c1K napisał(a):
stanu ale chciałbym wiedzieć czy sie nie daje zrobić jak Zabłocki na mydle :) bo tak sobie pomyślałem o motongu na sezon zimowy, że byłby wsam raz :)

Na moje bez drugiego takie z zatartym/skonczonym silnikem bym sie nie bral. No chyba ze te zwloki to za pincet sa.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2010-09-09 10:55:11
Autor: de Fresz
ktm lc4 military
On 2010-09-09 08:27:18 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> said:

Gr4N4c1K napisał(a):
stanu ale chciałbym wiedzieć czy sie nie daje zrobić jak Zabłocki na mydle :) bo tak sobie pomyślałem o motongu na sezon zimowy, że byłby wsam raz :)

Na moje bez drugiego takie z zatartym/skonczonym silnikem bym sie nie bral. No chyba ze te zwloki to za pincet sa.

Się zgodzę. Niby do LC4 jest sporo gratów, zwłaszcza u Niemców, ale jak się szuka czegoś konkretnego, to potrafi zejść na to sporo czasu, a i ceny nie zawsze są zachęcające.
Co do ramy - nie sądzę aby była inna niż w cywilnych wersjach, może subframe i jakieś dodatki osprzętowe, tak poza tym to powinno być w większości to samo co wersje zwykłe. Co do odbudowy - pytanie czy chcesz przywracać do oryginału, czy do stanu jeżdżącego? Pierwsze jest mało realne, drugie bardziej. Cena - myślę że niewiele więcej niż tyle, co kosztuje silnik, jeśli jest naprawdę sprawny.

--

Pozdrawiam
de Fresz

Data: 2010-09-09 23:22:29
Autor: Tomek Wozniakowski
ktm lc4 military
   Czesc :)

W dniu 2010-09-09 01:36, Gr4N4c1K pisze:


alesz to Tomku bauco proste :)

mam na oku moto, po dzwonie, jak w topicu czyli ktm lc4 400 military...
i siem pytam ile może być takie cuś warte oraz ile mogą kosztować w/w
graty z aftermarketu... bo zastanawiam się czy sie w to pakować czy
....

Wiesz... ale jak przeczytalem Twoj opis, to mi sie nasunelo, ze prosisz o ocene przejechanego walcem przystanku, do ktorego ktos przypadkiem wrzucil silnik od lc4 ;D

Generalnie przychylam sie do zdania Amila - w cenie silnika mozna wziac na graty, a moto? - szukac drugiego idealnego z zarznietym serduchem - sorry :(

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673

Data: 2010-09-10 20:57:16
Autor: Karambol
ktm lc4 military


"Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> wrote in message news:op.viopbzdwykntv0pecet1.domain.neostrada...
Powitać.

mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego ktoś się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)

mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku silnika, rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce. poza tym motong sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki ale nic niepokojącego ze słabnika nie dobiega.
ile w takim stanie może być to to warte, tak circa about?
ewentualnie jaki może być koszt ramy, kpl. przód i kółko z tarczą?
czy to musi być konkretnie ta wersja (zwłaszcza ramy) czy można przeszczepić z innych ktmów? jak tak to jakich?
po ile chodzą takie moto jak są w całości?

przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą marką pierwszy bliższy kontakt.

1800zl max bym za to dal..



--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://www.youtube.com/user/MarcinKabat
http://www.youtube.com/user/luckykabatpl

ktm lc4 military

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona