Data: 2012-07-12 14:00:11 | |
Autor: Docent Zylber | |
koniec A380? | |
a dopiro co by³ pocz±tek:
http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/397663,airbus-redukuje-plany-sprzedazy-samolotu-a380.html? Decent |
|
Data: 2012-07-12 14:06:40 | |
Autor: J.F | |
koniec A380? | |
U¿ytkownik "Docent Zylber" napisa³ w wiadomoœci
a dopiro co by³ pocz±tek: spoko, kryzys sie skonczy, zapotrzebowanie wroci, serii nie koncza, tylko na razie zmniejszaja prognozy. Niektorzy moga sobie zas przypomniec co pisano o LOT i karach umownych .... nie zawsze opoznienie nie odpowiada nabywcy .. J. |
|
Data: 2012-07-12 14:19:58 | |
Autor: /dev/SU45 | |
koniec A380? | |
spoko, kryzys sie skonczy, zapotrzebowanie wroci, serii nie koncza, Kryzys siê tak szybko nie skoñczy, ale dla A380 to nawet dobrze. Jest on najbardziej ekonomiczny na d³ugie trasy i ju¿ teraz zaczêto z³omowaæ 747-400 zastêpuj¹c je airbusami. |
|
Data: 2012-07-12 16:50:20 | |
Autor: Mikolaj Machowski | |
koniec A380? | |
/dev/SU45 napisał:
spoko, kryzys sie skonczy, zapotrzebowanie wroci, serii nie koncza, Ten trend chyba się skończył zanim na dobre zaczął. Na miejsce 380 wskoczył 747-8. Bezpośrednie porównanie wypada lepiej dla Airbusa, ale za to o wiele mniejsze koszty przesiadki. m. |
|
Data: 2012-07-12 19:15:32 | |
Autor: Docent Zylber | |
koniec A380? | |
wskoczy³ 747-8. Bezpo¶rednie porównanie wypada lepiej dla Airbusa, ale by³em kiedy¶ w gronie ekspertów wybierajoncych 777 dla Lotu, ale nikt nam nie chcia³ wier¿yæ ¿e A380 to droga i niepotrzebna zabawka Docent |
|
Data: 2012-07-12 19:25:59 | |
Autor: /dev/SU45 | |
koniec A380? | |
droga i niepotrzebna zabawka kokolina wpad³a w lot kokosz¹cy i nie umie wyprowadziæ - co to bêdzie? |
|
Data: 2012-07-12 19:47:35 | |
Autor: Big Jack | |
koniec A380? | |
W wiadomoœci
news://news-archive.icm.edu.pl/jtn1b7$kqg$1@inews.gazeta.pl */dev/SU45* napisa³(-a): kokolina wpad³a w lot kokosz¹cy i nie umie wyprowadziæ - co to bêdzie? kokolizja albo nawet kokostrofa :D -- Big Jack ////// GG: 660675 ( o o) -- ooO-( )-Ooo- |
|
Data: 2012-07-12 19:19:48 | |
Autor: /dev/SU45 | |
koniec A380? | |
Ten trend chyba się skończył zanim na dobre zaczął. Na miejsce 380 747-8 sprzedaje się bardzo słabo, poniżej oczekiwań. Koszty przesiadki nie są tu chyba aż tak istotne? |
|
Data: 2012-07-15 15:20:56 | |
Autor: Mikolaj Machowski | |
koniec A380? | |
/dev/SU45 napisał:
A380 też nie rewelacyjnie Koszty przesiadki nie są tu chyba aż tak istotne? Podobno Lufthansa dlatego zamówiła 747-8 zamiast dodatkowych A380 bo właśnie przetrenowanie tańsze. Mimo że i tak zamówiła Airbusy. m. |
|
Data: 2012-07-15 18:39:06 | |
Autor: JJR | |
koniec A380? | |
Użytkownik "Mikolaj Machowski" <mikmach@wp.pl> napisał
Podobno Lufthansa dlatego zamówiła 747-8 zamiast dodatkowych A380 bo A właśnie że przy tych rozmiarach transakcji i zbliżonym poziomie technicznym ekonomia gra coraz mniejszą rolę, a coraz większą polityka - nie państwowa, tylko korporacyjna. Całkiem logicznie, skoro na rynku samolotów pasażerskich mamy duopol, to duże linie starają się nie brać trochę i od jednych i od drugich - bo popadnięcie w całkowitą zależność od jednego producenta to słaby pomysł. Mimo że i tak zamówiła Airbusy. Co należało wykazać :) -- pzdr, Jędrzej Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował. - Mark Twain |
|