Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   k³opotliwy klient

k³opotliwy klient

Data: 2009-09-10 13:27:37
Autor: anna
k³opotliwy klient
Witam,

Jak w zerwaæ/rozwi±zaæ/wypowiedzieæ umowê na wykonanie us³ugi.
Klient wp³aci³ 30% zaliczki, us³uga zosta³a wykonana w 80%, klient jednak
chce zwrotu zaliczki.

pozdrawiam
Anna

Data: 2009-09-10 11:45:56
Autor: jureq
k³opotliwy klient
Dnia Thu, 10 Sep 2009 13:27:37 +0200, anna napisał(a):

Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi. Klient
wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak chce
zwrotu zaliczki.

Najprościej wykonać pozostałe 20%

Data: 2009-09-10 13:53:41
Autor: anna
kłopotliwy klient

Użytkownik "jureq"

Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi. Klient
wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak chce
zwrotu zaliczki.

Najprościej wykonać pozostałe 20%

Tak, masz rację, tylko klient mi to uniemożliwia. Do wywiązania się z umowy niezbędna jest współpraca ze strony klienta, a tej nie podejmuje, pomimo moich prób nawiązania jakiegoś kontaktu.

pozdrawiam
Anna

Data: 2009-09-10 13:57:11
Autor: spp
kłopotliwy klient
anna pisze:

Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi. Klient
wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak chce
zwrotu zaliczki.

Najprościej wykonać pozostałe 20%

Tak, masz rację, tylko klient mi to uniemożliwia. Do wywiązania się z umowy niezbędna jest współpraca ze strony klienta, a tej nie podejmuje, pomimo moich prób nawiązania jakiegoś kontaktu.


Zażądać dopuszczenia do prac, wziąć odmowÄ™ na piÅ›mie i pozew do SÄ…du - 100 %  wartoÅ›ci robót + straty spowodowane przestojem i utratÄ™ kolejnych
klientów - próbować trzeba. ;)

--
spp

Data: 2009-09-10 14:14:34
Autor: anna
kłopotliwy klient

Użytkownik "spp" >
Zażądać dopuszczenia do prac, wziąć odmowę na piśmie i do Sądu - 100 % wartości robót + straty spowodowane przestojem i utratę kolejnych klientów - próbować trzeba. ;)

'Dopuszczenie do prac' sprowadza się w moim przypadku do spotkań z klientem i jej omawiania. Sytuacja wygląda tak, że jego satysfakcjonuje to, co zostało już zrobione, ale chce zwrotu zaliczki i generuje (poprzez maile) sytuację, że nic nie zostało zrobione, terminy są nie dotrzymywane (w umowie nie ma żadnych terminów) i ponosi z tego tytułu horendalne straty. Dlatego chcę rozwiązać/zerwać/wypowiedzieć (nie wiem, jak to właściwie określić) tę umowę.

pozdrawiam
Anna

Data: 2009-09-10 17:45:26
Autor: SQLwysyn
kłopotliwy klient
Użytkownik "anna" <anna @anna.pl> napisał w wiadomości news:h8ar70$r91$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "spp" >
Zażądać dopuszczenia do prac, wziąć odmowę na piśmie i do Sądu - 100 % wartości robót + straty spowodowane przestojem i utratę kolejnych klientów - próbować trzeba. ;)

'Dopuszczenie do prac' sprowadza się w moim przypadku do spotkań z klientem i jej omawiania. Sytuacja wygląda tak, że jego satysfakcjonuje to, co zostało już zrobione, ale chce zwrotu zaliczki i generuje (poprzez maile) sytuację, że nic nie zostało zrobione, terminy są nie dotrzymywane (w umowie nie ma żadnych terminów) i ponosi z tego tytułu horendalne straty. Dlatego chcę rozwiązać/zerwać/wypowiedzieć (nie wiem, jak to właściwie określić) tę umowę.


Może więcej detali? Typ umowy, na co jest ta umowa. Rżnięcie desek, sklep internetowy, hosting? Tak to możemy zgadywać sobie jeszcze długo.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

k³opotliwy klient

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona