Data: 2012-05-28 21:28:42 | |
Autor: robson2325 | |
kawa ZZR 600 | |
Witam; mam takie pytanko, mam kawe ZZR 600 i dzieje się takie coś wrzucam 1 bieg wkręca się ładnie na maksa, wrzucam 2 bieg wkręca się na 14 tys. obr/min. wrzucam 3 bieg i wkręca się na 7 tys.obr/min 100km/h i więcej nie wydoi i na dodatek szarpie a gaz do oporu jest jak trochę puszczę gaz to się chwilowo zbiera i na 4 biegu podobnie jest tylko ze do 6 tys daje radę a objawy takie same są .byłem już z tym problemem u 2 mechaników i nikt nie wie co się dzieje. mam prośbę jak ktoś już spotkał się z takimi objawami w moto to prosił bym o pomoc. --
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2012-05-29 00:37:48 | |
Autor: maverik | |
kawa ZZR 600 | |
Data: 2012-05-29 00:45:32 | |
Autor: $heikh el $hah | |
kawa ZZR 600 | |
W dniu 2012-05-29 00:37, maverik pisze:
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ No ale 100 km/h wyciąga, więc po mieście jednak ściga! Moja diagnoza: lekko spsuty. -- $heikh el $hah I am the Energizer Bunny! |
|
Data: 2012-05-29 00:40:14 | |
Autor: __Maciek | |
kawa ZZR 600 | |
Mon, 28 May 2012 21:28:42 +0000 (UTC) robson2325
<bojkaksw@_NOSPAM_op.pl> napisał: Witam; mam takie pytanko, mam kawe ZZR 600 i dzieje się takie coś wrzucam[...] objawami w moto to prosił bym o pomoc. Ja ujeżdzam narazie tylko dwusuwowego starocia o pojemności 50cc, więc moja odpowiedź może nijak nie przystawać do nowoczesnej japońskiej maszyny, ale spróbuję, wydaje mi się że przyczyną może być np.: - Rozregulowanie lub zanieczyszczenie gaźnika - za niski poziom paliwa w komorze pływakowej, zły skład mieszanki (za mało paliwa), przytkana dysza w gaźniku. - Spadek kompresji silnika - uszkodzenie pierścieni tłokowych, zużycie tłoku/cylindra, nieszczelna komora spalania. - Źle ustawiony zapłon Swoją drogą ja też tak mam że moto nie wyciąga pełnej mocy, większe dodanie gazu na trzecim biegu (lub na niższych przy powolnej jeździe) powoduje że silnik zaczyna wydawać głuchy dźwięk i zdychać. Odpuszczenie gazu powoduje że odżywa. Daje się z tym jeździć, ale motur jest trochę mułowaty i wolno się rozpędza. Podobne zdychanie ale chwilowe zdarza się np. przy gwałtownym bujnięciu - np. przy przejeźdżaniu progów zwalniających. Obstawiałbym tu jednak chwilowy odpływ paliwa w komorze pływakowej od dyszy. Gaźnik już cały rozbierałem i myłem, niestety w nim (14MC) da się tylko regulować skład mieszanki biegu jałowego oraz wolne obroty. Skoro jednak pozostałe elementy są nieregulowane (a więc gaźnik ma fabryczne ustawienia) to stawiam na nieszczelność/brak kompresji silnika. Prawdopodobnie winne są simerringi na wale korbowym, ale na razie nie mam czasu pogrzebać. Może bardziej doświadczeni koledzy coś więcej powiedzą/zweryfikują. |
|
Data: 2012-05-29 00:46:37 | |
Autor: __Maciek | |
kawa ZZR 600 | |
Tue, 29 May 2012 00:40:14 +0200 __Maciek <i80c586@cyberspace.org>
napisał: - Spadek kompresji silnika - uszkodzenie pierścieni tłokowych, zużycie Dodam jeszcze że w czterosuwie mogą zapewne wystąpić dodatkowe problemy z zaworami, rozrządem itp. ale to już niech ktoś inny powie. |
|
Data: 2012-05-29 21:11:25 | |
Autor: Ivam | |
kawa ZZR 600 | |
Użytkownik "__Maciek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54v7s7hj22a3q9a82s0l3e46424dfqp4kr@4ax.com...
Gaźnik już cały rozbierałem i myłem, niestety w nim (14MC) da się Powaznie? W hondzie dali opcje regulacji skladu mieszanki wolnych obrotow i regulacje wolnych obrotow? -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo |
|
Data: 2012-05-29 22:25:25 | |
Autor: __Maciek | |
kawa ZZR 600 | |
Tue, 29 May 2012 21:11:25 +0200 "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm>
napisał: Gaźnik już cały rozbierałem i myłem, niestety w nim (14MC) da się Nie w Hondzie tylko w Charcie :-) Piszę tutaj o swoim sprzęcie (Romet Chart, silnik Dezamet 027, gaźnik 14MC). Tak przy okazji fotka gaźnika rozmontowanego na części pierwsze: http://maciek100.boo.pl/inne/14mc.jpg |
|
Data: 2012-05-29 22:51:32 | |
Autor: Ivam | |
kawa ZZR 600 | |
Użytkownik "__Maciek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nqaas7l3gbpno8ld6cbo4trro58htp90dn@4ax.com...
Nie w Hondzie tylko w Charcie :-) Piszę tutaj o swoim sprzęcie (Romet Aaa... To masz przynajmniej trzy regulacje: - obrotow biegu jalowego - wplywa na bieg jalowy - mieszanki (nie biegu jalowego, ale w ogole) - wplywa na bieg jalowy oraz wkrecanie sie na obroty - ilosci paliwa (przy pomocy polozenia iglicy) - wplywa na wkrecanie sie na obroty oraz prace w srednim i wysokim zakresie obrotow Ponadto - poziom paliwa (komora plywakowa) - niskie, wysokie obroty - problemy, kiedy plywak jest nieoryginalny lub dziurawy - dysze - tez wszystkie obroty - zuzyte lub zatkane dysze -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo |
|
Data: 2012-05-29 23:59:05 | |
Autor: __Maciek | |
kawa ZZR 600 | |
Tue, 29 May 2012 22:51:32 +0200 "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm>
napisał: - obrotow biegu jalowego - wplywa na bieg jalowy Zgadza się. - mieszanki (nie biegu jalowego, ale w ogole) - wplywa na bieg jalowy oraz wkrecanie sie na obroty Jest tylko śrubka od składu mieszanki biegu jałowego, nie zauważyłem żeby wpływała na bieg "roboczy", ale poeksperymentuję. - ilosci paliwa (przy pomocy polozenia iglicy) - wplywa na wkrecanie sie na obroty oraz prace w srednim i wysokim zakresie obrotow Nie ma takiej regulacji w tym gaźniku. Jeżeli popatrzysz na przepustnicę na fotce którą zamieściłem to wychodząca z niej iglica, jest przymocowana do przepustnicy na stałe, nie da się jej regulować. Chętnie bym tym pokręcił, ale nie da się. Chyba żeby wsadzić przepustnicę w imadło i wcisnąć lekko tę iglicę do środka (bo pewnie jest tylko włożona na wcisk). Dopóki jednak nie mam pewności że to na pewno gaźnik a nie lewe powietrze albo brak kompresji to nie chcę robić takich radykalnych operacji. - poziom paliwa (komora plywakowa) - niskie, wysokie obroty - problemy, kiedy plywak jest nieoryginalny lub dziurawy Tego niestety również nie da się w tym gaźniku regulować. Na fotce widzisz pływak, powyżej jego oś, a nad osią - iglicę zaworu. Nie ma to żadnej regulacji, to co widać to już wszystko. Chyba żeby np. skrócić trochę dół iglicy tego zaworka, ale tego też nie chcę na razie robić. - dysze - tez wszystkie obroty - zuzyte lub zatkane dysze Szczerze mówiąc nie wyglądają na zużyte, chociaż nie wiem. Natomiast co do zatkania to zdjęcie przedstawia właśnie elementy dosychające po umyciu w myjce ultradźwiękowej i wypłukaniu oraz przedmuchaniu sprężonym powietrzem. Zwłaszcza dyszę przedmuchałem bardzo starannie. Zastanawiam się czy by nie kupić innego gaźnika. Są np. gaźniki K60B i inne, ale wstrzymam się z tym do czasu aż sprawdzę kompresję i simerringi, bo problem może nie leżeć w gaźniku. Niemniej dzięki za zainteresowanie i odpowiedź. |
|
Data: 2012-05-30 18:28:00 | |
Autor: Ivam | |
kawa ZZR 600 | |
Użytkownik "__Maciek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e4has71ilcopr0cen2iqprhnrsas6enisj@4ax.com...
Jest tylko śrubka od składu mieszanki biegu jałowego, nie zauważyłem Wplywa - moze malo, ale jak konkretnie zepsujesz to poznasz;) Nie ma takiej regulacji w tym gaźniku. Jeżeli popatrzysz na ??? Napewno? Powiem szczerze - charta nie mialem, ale w kadecie i komarze byla regulowana (normalnie przy pomocy blaszki i rowkow ustalajacych). Tego niestety również nie da się w tym gaźniku regulować. Na fotce Akurat w rometach sie nie reguluje, ale zly, nieoryginalny, inny wagowo, etc. plywak moze powodowac zaburzenia spalania. Szczerze mówiąc nie wyglądają na zużyte, chociaż nie wiem. Kup nowe - do rometow, mz'tek, wsk zawsze kosztowaly pare groszy. -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo |
|
Data: 2012-05-30 21:30:19 | |
Autor: Sir Piernik | |
kawa ZZR 600 | |
Ivam pisze:
....>8 Kup nowe - do rometow, mz'tek, wsk zawsze kosztowaly pare groszy. Jesli chodzi o MZ to naprawde nie polecam nic co nie jest oryginalne. Nawet gumowe podrobki oslony lancucha sie nie sprawdzaja, nie mowiac o innych czesciach. No, moze linke nieoryginalna bym zaryzykowal... I opony :) Pozdrawiam Sir Piernik Betvelwe |
|
Data: 2012-05-30 22:13:39 | |
Autor: Tadzik | |
kawa ZZR 600 | |
On Wed, 30 May 2012 21:30:19 +0200, Sir Piernik <sirpiernik@gazeta.pl> wrote:
Jesli chodzi o MZ to naprawde nie polecam nic co nie jestoryginalne. To gdzies jeszcze mozna kupic oryginalne DDR-owskie czesci do MZetek? Pytam powaznie bo potrzebuje jakies graty a nigdzie nie moge znalezc -- Pozdro Tadzik |
|
Data: 2012-05-30 22:19:26 | |
Autor: Sir Piernik | |
kawa ZZR 600 | |
Tadzik pisze:
....>8 To gdzies jeszcze mozna kupic oryginalne DDR-owskie czesci do MZetek? Dawno juz nie musialem korzystac ale kupowalem na gieldzie samochodowej we wrocku. Byl tam (a moze bywa i nadal) facet ktory po zjednoczeniu niemiec kupil kontenero czesci w Zwikau... O ile pamietam to gosc byl z Legnicy lub z Lubina. Pozdrawiam Sir Piernik Betvelwe |
|
Data: 2012-05-30 23:00:37 | |
Autor: Ivam | |
kawa ZZR 600 | |
Użytkownik "Tadzik" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:almarsoft.9015681120482214817@news.neostrada.pl...
Jesli chodzi o MZ to naprawde nie polecam nic co nie jest oryginalne. Zgadza sie. Ale dysze byly (jeszcze z 5 lat temu) bardzo latwo dostepne. To gdzies jeszcze mozna kupic oryginalne DDR-owskie czesci do MZetek? Pytam powaznie bo potrzebuje jakies graty a nigdzie nie moge znalezc Nie wiem jak teraz, ale kiedys torunski wilmat mial sporo ddr'owskich gratow. Tylko tam pracowalo 2 kolesi - jeden kumaty, a drugi w tematach MZ'tek... coz, lepiej nie mowic. Napisz jeszcze co i do jakiej MZ'tki potrzebujesz - mam jeszcze szafe roznych gratow od roznych 250'tek. -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo |
|
Data: 2012-05-31 22:20:38 | |
Autor: __Maciek | |
kawa ZZR 600 | |
Wed, 30 May 2012 23:00:37 +0200 "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm>
napisał: Napisz jeszcze co i do jakiej MZ'tki potrzebujesz - mam jeszcze szafe roznych gratow od roznych 250'tek. To trzymaj jeszcze, bo jak zrobię prawko to planuję sobie ETZ250 kupić :-) |
|
Data: 2012-05-31 22:19:50 | |
Autor: __Maciek | |
kawa ZZR 600 | |
Wed, 30 May 2012 18:28:00 +0200 "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm>
napisał: ??? Napewno? Powiem szczerze - charta nie mialem, ale w kadecie i komarze byla regulowana (normalnie przy pomocy blaszki i rowkow ustalajacych). Kurde, obejrzę tę przepustnicę jeszcze raz w takim razie. Ale naprawdę nie wygląda jakby dało się to regulować. Akurat w rometach sie nie reguluje, ale zly, nieoryginalny, inny wagowo, etc. plywak moze powodowac zaburzenia spalania. Więc może jakby lekko dociążyć ten pływak (nalać paliwa do jakiegoś naczynia i dobrać jakąś blaszkę dociążającą żeby pływał trochę głębiej) to uda się podnieść poziom - w najbliższym czasie wypróbuję. Szczerze mówiąc nie wyglądają na zużyte, chociaż nie wiem.Kup nowe - do rometow, mz'tek, wsk zawsze kosztowaly pare groszy. Ok, zobaczę przy okazji jakichś zakupów, chociaż ta dysza naprawdę wygląda zdrowo. Jak wygląda zużycie dyszy? Powiększają się te otworki po bokach? BTW wiesz/wiecie może czy w Rometach trzeba rozpołowić silnik żeby simerringi wymienić, czy są one dostępne po zdjęciu bocznych pokryw i zębatki zdawczej oraz koła magnesowego? |
|
Data: 2012-06-01 07:01:24 | |
Autor: Kefir | |
kawa ZZR 600 | |
Elou!
On 31 Maj, 22:19, __Maciek <i80c...@cyberspace.org> wrote: BTW wiesz/wiecie może czy w Rometach trzeba rozpołowić silnik żeby Jesli pytasz o simmeringi na wale korbowym to tak, trzeba rozpolowic silnik. Zaznaczam jednak, ze ostatni raz dlubalem w takim sprzecie z 28 lat temu. Mialem "oczobijaco" zielonego Rometa 50-T1. -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych komorek oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne. |
|
Data: 2012-06-02 16:33:27 | |
Autor: Ivam | |
kawa ZZR 600 | |
Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:394b61e7-5028-4258-9bd5-2bdd94e8bd1a@z19g2000vbe.googlegroups.com...
Jesli pytasz o simmeringi na wale korbowym to tak, trzeba rozpolowic No co Ty? W komarze i kadecie wystarczylo: - zdjac magneto - zdjac sprzeglo - zdjac zabezpieczenie segera - wkrecic po 2 blachowkrety w simmeringi - kombinerkami wyciagac Udawalo sie to bez rozpolawiania, wyciagania z ramy czy nawet zdejmowania lancucha. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-06-02 08:37:04 | |
Autor: Kefir | |
kawa ZZR 600 | |
On 2 Cze, 16:33, "Ivam" <filipz_WYTNIJ...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości grup Przeczytales calosc, czy tylko pierwsze zdanie? Czas zaciera szczegoly. _Macku, pomylilem sie, kolega Ivam slusznie skorygowal. -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych komorek oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne. |
|
Data: 2012-06-02 22:24:57 | |
Autor: __Maciek | |
kawa ZZR 600 | |
Sat, 2 Jun 2012 08:37:04 -0700 (PDT) Kefir
<artur.gwizdowski@gmail.com> napisał: Przeczytales calosc, czy tylko pierwsze zdanie? Czas zaciera Dzięki Wam obu, a więc nie będzie to aż taka poważna operacja jak myślałem. Fajnie. |
|
Data: 2012-06-11 22:32:48 | |
Autor: __Maciek | |
kawa ZZR 600 | |
Wed, 30 May 2012 18:28:00 +0200 "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm>
napisał: ??? Napewno? Powiem szczerze - charta nie mialem, ale w kadecie i komarze byla regulowana (normalnie przy pomocy blaszki i rowkow ustalajacych). Zweryfikowałem - w przepustnicy gaźnika 14MC nie ma takiej regulacji, "klocek" regulujący przepływ powietrza jest z iglicą połączony na stałe, nie da się tego regulować. Akurat w rometach sie nie reguluje, ale zly, nieoryginalny, inny wagowo, etc. plywak moze powodowac zaburzenia spalania. Nie ma regulacji, próbowałem dociążyć oplatając pływak dobraną długością drutu miedzianego (najpierw dobrałem w naczyniu żeby pływał glębiej), trochę pomogło, ale zaczęły się problemy z odpalaniem - prawdopodobnie silnik był zalewany, więc przywróciłem normalny stan. Zresztą skoro pewnych rzeczy nie da się reuglować, to znaczy że są one w ustawieniu fabrycznym i problem najprawdopodobniej leży gdzie indziej. Wymienię na razie te simerringi na wale korbowym, może problemy z niedostatkiem mocy znikną. |
|
Data: 2012-05-29 00:45:38 | |
Autor: AZ | |
kawa ZZR 600 | |
On 05/28/2012 11:28 PM, robson2325 wrote:
Witam; mam takie pytanko, mam kawe ZZR 600 i dzieje się takie cośLewe powietrze, dziurawy/zatkany filtr powietrza, zatkane dysze w gaźnikach, słabe świece, w tej kolejności bym to sprawdzał. Z doświadczenia wiem, że te motocykle są wrażliwe na słabe/zużyte świece, jak nie załujesz to proponuję irydowe. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-05-28 23:41:41 | |
Autor: Kefir | |
kawa ZZR 600 | |
On May 29, 12:45 am, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 05/28/2012 11:28 PM, robson2325 wrote:> Witam; mam takie pytanko, mam kawe ZZR 600 i dzieje się takie coś Jeśli toto ma zasilanie grawitacyjne i gazniki, to efekt pasuje do zbyt powolnego splywajania paliwa do gaznikow. Przyczyny: brak odpowietrzenia zbiornika paliwa, zalamane przewody paliwowe, zatkane filtry (jesli sa) zatkane siatki filtrujace na wejscu do gaznikow. Swoja sciezka gratuluje mechanikow. Nie dalbym im umyc motocykla. PS Dla wiadomosci autowa watku: to nie jest forum sikacz.pl, lecz ZUPELNIE NIEZALEZNA od tegoz gupa dyskusyjna pl.rec.motocykle, na ktora "tfurcy" najglupszego portalu wtrynili sie bez pytania celem podbicia sobie statystyk w wyszukiwarkach. -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze zabijac szare komorki oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne. |
|
Data: 2012-05-29 08:58:28 | |
Autor: AZ | |
kawa ZZR 600 | |
On 05/29/2012 08:41 AM, Kefir wrote:
Kulega nie podał czy ma wersje D czy E, w nowszej (E) jest już pompa paliwa i owszem też może szwankować i albo na próbę czyszczenie styków albo zestaw naprawczy. > Swoja sciezka gratuluje mechanikow. Nie dalbym im umyc motocykla.No, dlatego swój motocykl serwisuję sam i nie muszę się później wkurwiać, że coś popsuli. > Myślisz, że jak przeczytałem 2 artykuły to zaszły już u mnie? Te zmiany znaczy się? Nerwowo spojrzałem na ręce i zmian skórnych jeszcze nie mam. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-05-29 10:34:48 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
kawa ZZR 600 | |
AZ napisał(a):
Nerwowo spojrzałem na ręce i zmian skórnych jeszcze nie mam. a wlosy miedzy palcami masz? -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf sprzedam nerke |
|
Data: 2012-05-29 09:17:24 | |
Autor: PanAdol | |
kawa ZZR 600 | |
PS Dla wiadomosci autowa watku: to nie jest forum >sikacz.pl, lecz Dobre. A moze pojsc dalej i wysylac na kazdy post z sikacza odpowiedz w stylu : - przepraszamy niemamy nic do Ciebie ale nie odpowiemy bo "mniej wiecej Twoj tekst". Poprosimy o skorzystanie z ktoregos z serwera news i przeczytanie faq - wtedy z wielka checia odpowiemy na Twoje pytanie. Wsumie mozna by pewnie jakis automat zrobic do tego. Pzdr PanAdol |
|
Data: 2012-05-29 10:49:42 | |
Autor: Marcin N | |
kawa ZZR 600 | |
W dniu 2012-05-29 08:41, Kefir pisze:
PS Dla wiadomosci autowa watku: to nie jest forum sikacz.pl, lecz Kogo miałby pytać ścigacz? Czy google albo onet też muszą pytać przed podłączeniem do newsów? Rozumiem, że ścigacz zachował się (być może) nieelegancko, ale czy złamał jakieś przepisy? |
|
Data: 2012-05-29 09:15:11 | |
Autor: masti | |
kawa ZZR 600 | |
Dnia piÄknego Tue, 29 May 2012 10:49:42 +0200 osobnik zwany Marcin N
wystukaĹ: W dniu 2012-05-29 08:41, Kefir pisze: czy srajÄ c przy stole Ĺamiesz jakeiĹ przepisy? -- BMW R1100GS '95 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2012-05-29 11:26:29 | |
Autor: Marcin N | |
kawa ZZR 600 | |
W dniu 2012-05-29 11:15, masti pisze:
Dnia piÄknego Tue, 29 May 2012 10:49:42 +0200 osobnik zwany Marcin N Wiesz, jeĹli ja sram (idÄ c za Twoim wysublimowanym przykĹadem) a goĹÄ, ktĂłry zwraca mi uwagÄ sra 10 minut później, to trafiĹ swĂłj na swego. Na tej grupie nieeleganckie zachowanie jest normÄ . Czemu wymaga siÄ kultury od innych, gdy samemu niÄ siÄ nie grzeszy? OdnoszÄ jednak wraĹźenie, Ĺźe oburzenie na Ĺcigacz ma inne podstawy niĹź kanon dobrego wychowania - dlatego pytam. |
|
Data: 2012-05-29 10:42:52 | |
Autor: masti | |
kawa ZZR 600 | |
Dnia piÄknego Tue, 29 May 2012 11:26:29 +0200 osobnik zwany Marcin N
wystukaĹ: W dniu 2012-05-29 11:15, masti pisze: to co tu jeszcze robisz? Na tej grupie nieeleganckie zachowanie jest normÄ . Czemu wymaga siÄ bo to jest nasze wĹasne i kaĹźdy kto tu jest przychodzi Ĺwiadomie poza sikaczem OdnoszÄ jednak wraĹźenie, Ĺźe oburzenie na Ĺcigacz ma inne podstawy niĹź sikacz pop chamsku wykorzystuje grupÄ do nabijania sobie statystyk -- BMW R1100GS '95 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2012-05-29 11:29:02 | |
Autor: AZ | |
kawa ZZR 600 | |
On 05/29/2012 11:26 AM, Marcin N wrote:
> Nie, nie, moĹźe masti zĹy przykĹad wybraĹ. Sytuacja jest taka jakby ktoĹ przyprowadziĹ Ci do domu czy chcesz czy nie grupÄ 20 srajÄ cych a sam powiedzial "ale przecieĹź ja nie sram a za nich nie odpowiadam". -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-05-29 11:39:03 | |
Autor: Marcin N | |
kawa ZZR 600 | |
W dniu 2012-05-29 11:29, AZ pisze:
On 05/29/2012 11:26 AM, Marcin N wrote: ParafrazujÄ c jednÄ KsiÄ ĹźkÄ: czy gdyby wĹrĂłd tych 20 srajÄ cych byĹ choÄ jeden sprawiedliwy - to czy nie warto? SrajÄ cych widzÄ po obu stronach barykady. Sam jestem obsrywany gĹĂłwnie przez lokalnych wataszkĂłw. I odwrotnie - na Ĺcigaczu teĹź niejeden prawy siÄ trafia. Rozumiem - gdyby grupa byĹa Ĺźywa a tematĂłw setki... jednak nie jest. Kto wie, czy nie dziÄki Ĺcigaczowi Kucz i Kefir majÄ jeszcze komu odpowiadaÄ... |
|
Data: 2012-05-29 11:45:48 | |
Autor: AZ | |
kawa ZZR 600 | |
On 05/29/2012 11:39 AM, Marcin N wrote:
Dobra, powiedz wprost i krĂłtko. ChciaĹeĹ zapytaÄ skÄ d ta niechÄÄ do sikacza wĹrĂłd precli. ZgadĹem? Internet, zwĹaszcza ten Ĺatwo dostÄpny to wylÄgarnia wszelakiego analfabetycznego tataĹajstwa. Ta czÄĹc zwana Usenetem jest dla nich z racji skomplikowania (skonfigurowanie czytnika) trudno dostÄpna wiÄc pozwala to zachowaÄ jakiĹ sensowny poziom bez moderacji. Bramki na portalu dla nastolatkĂłw na skuterach w tym nie pomagajÄ , ba, nawet ci z nich korzystajÄ cych nie wiedzÄ co to jest Usenet. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-05-29 15:34:42 | |
Autor: Yorick | |
kawa ZZR 600 | |
Dnia 29 - 05 - 2012 (wtorek) o godzinie 10:49, Marcin N napisał(a):
Kogo miałby pytać ścigacz?Autorów wypowiedzi - czyli każdego z nas. Ja na przykład nigdy nie wyraziłem zgody na publikację jakiegokolwiek mojego tekstu na tym portalu, a stale je tam widzę... Czy google albo onet też muszą pytać przed podłączeniem do newsów?Nie jestem pewien. Myślę, że ze względu na to, iż funkcjonują jako archiwa newsów, mogą się wybronić artykułem 28 ustawy o prawie autorskim. Rozumiem, że ścigacz zachował się (być może) nieelegancko, ale czy złamał jakieś przepisy? IMHO tak - artykuły 23 i 117 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. -- Yorick LS 650 |
|
Data: 2012-05-29 16:42:13 | |
Autor: Marcin N | |
kawa ZZR 600 | |
W dniu 2012-05-29 15:34, Yorick pisze:
Rozumiem, że ścigacz zachował się (być może) Kurde, nie mogłeś zacytować? Musisz jakieś numery podać zamiast cytatu? |
|
Data: 2012-05-29 19:08:54 | |
Autor: Piotr Kompa | |
kawa ZZR 600 | |
Yorick wrote:
Dnia 29 - 05 - 2012 (wtorek) o godzinie 10:49, Marcin N napisał(a): W sensie że wykorzystanie twórczości bez zgody autorów, jak tutaj? http://prawo.vagla.pl/node/9706 :) -- Pozdrawiam, Kompan. "-Hi!" - lied the politician. |