karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa

Data: 2009-06-05 22:21:39
Autor: Miroro
karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0b3ph$lfs$1inews.gazeta.pl...
Witam!
Czy jest sposob na wymiane karty na nowa bez ponoszenia oplat ?
Na tej co obecnie mam zaczela odchodzic jedna warstwa, co prowadzic bedzie do niemoznosci uzycia
jej w terminalu. Przejdzie to gdy zglosze jako reklamacje ?

Ktos juz to przerabial?

u mnie też się sporo rozwarstwiła z góry. Oderwałem ile się dało i obciałem żyletką. Mozna było spokojnie kontynuować użytkowanie. Wymieniłem jak przyszedł czas. Naszczęście trwało to jakieś pół roku. Wymiana standardowa więc bez opłat

zapraszam do walki http://miroros.mybrute.com

Data: 2009-06-05 22:28:27
Autor: krzysztofsf
Miroro pisze:
[...]

Ile operacji w miesiacu nia robisz, ze tak sie zalatwila?

Data: 2009-06-05 23:33:11
Autor: Valdi.Pavlack
karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
"krzysztofsf" news:h0bv5j$leg$3news.wp.pl

Ile operacji w miesiacu nia robisz, ze tak sie zalatwila?

Nie jestem posiadaczem KK z rybunią, ale z wypowiedzi tutaj zamieszczone
wnioskuję, że jest ona wykonana z takiej samej "technologii" jak debetówki
mBanku, czyli do d...

Jakiś czas temu robiłem mały eksperyment (też nie na kredytówkach) i
porównywałem jak w codziennym użytkowaniu zachowuje się VE wydana przez
mBank oraz Getin - w podobnym okresie czasu otrzymałem VE z Getinu oraz
duplikat karty z mBanku. Płaciłem w sklepach i wypłacałem kasę z bankomatu
na przemian obiema kartami, więc bilans ich "użycia" był w miarę równy. Po
około dwóch miesiącach VE wydana przez "kwiatka" w moim odczuciu prosiła o
pomstę do nieba - wytarty numer karty, imię i nazwisko, wyglądu mojego
podpisu z tyłu karty już nawet nie zamierzam komentować :) Natomiast VE z
Getinu - kilka rysek i nic więcej. Numer, imię i nazwisko, podpis posiadacza
z tyłu karty - prawie jak nowe i w tym przypadku prawie nie robi dużej
różnicy.

Niestety zbytnie parcie Getinu na pieniądze za jej posiadanie sprawiła, że
się z ich kartą rozstałem (z lekkim żalem) bo wykonanie oceniam b. wysoko.
IMHO mBank może się od nich uczyć... ale chyba się nie nauczy bo w cuda nie
wierzę :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-06-07 10:34:32
Autor: RK

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h0c1vn$68h$1news.interia.pl...

[...]

Dla mBanku karty produkuje Austriacard, kto produkuje dla Getinu?

Data: 2009-06-07 12:04:43
Autor: Valdi.Pavlack
karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
"RK" news:h0fu6b$rb9$1atlantis.news.neostrada.pl

Dla mBanku karty produkuje Austriacard, kto produkuje dla Getinu?

Sam chciał bym to wiedzieć, bo IMHO wykonanie (pod względem trwałości) kart
getinu jest znakomite

karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa