karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa

Data: 2009-06-05 16:25:29
Autor: Robert Wicik
karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0b3ph$lfs$1inews.gazeta.pl...
Witam!
Czy jest sposob na wymiane karty na nowa bez ponoszenia oplat ?
Na tej co obecnie mam zaczela odchodzic jedna warstwa, co prowadzic bedzie do niemoznosci uzycia
jej w terminalu. Przejdzie to gdy zglosze jako reklamacje ?

Ktos juz to przerabial?

Zgadza się. Karta lekko rozwarstwia się. A do tego podpis się wytarł, więc poprawiłem flamastrem i kiepsko to wygląda :)
Zresztą, to poroniony pomysł wydawać kartę na 3 lata. Używana zużywa się po roku.

Data: 2009-06-05 16:43:54
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@nsp.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0b9s3$l90$1news.onet.pl...
[...]

wydadza bezplatnie?

--
http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!

Data: 2009-06-05 19:03:48
Autor: Rafał
karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
wspolna-flaszka.pl pisze:
wydadza bezplatnie?

Kredytową? Za nic. Ale być może zwrócą opłatę (nie wiem czy to promocja była w moim przypadku więc nie powiem, że na pewno).

--
Raf

Data: 2009-06-05 20:00:52
Autor: JanKo
karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
Agent wspolna-flaszka.pl nadaje:

wydadza bezplatnie?

Skoro karta się rozwarstwia to będziesz miał dwie karty. Za drugą kartę do tego samego konta płacisz oczywiście extra.

Data: 2009-06-06 01:16:15
Autor: Titus Atomicus
karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
In article <h0b9s3$l90$1@news.onet.pl>,
 "Robert Wicik" <rwicik@nsp.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Zresztą, to poroniony pomysł wydawać kartę na 3 lata. Używana zużywa się po roku.

Ja przerabialem. Wysylaja nowa. Bez dodatkowych oplat.

TA

karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa