karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa

Data: 2009-06-05 14:41:19
Autor: wspolna-flaszka.pl
karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
Witam!
Czy jest sposob na wymiane karty na nowa bez ponoszenia oplat ?
Na tej co obecnie mam zaczela odchodzic jedna warstwa, co prowadzic bedzie do niemoznosci uzycia
jej w terminalu. Przejdzie to gdy zglosze jako reklamacje ?

Ktos juz to przerabial?
P.

--
http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!

Data: 2009-06-05 16:25:29
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0b3ph$lfs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zgadza się. Karta lekko rozwarstwia się. A do tego podpis się wytarł, więc poprawiłem flamastrem i kiepsko to wygląda :)
Zresztą, to poroniony pomysł wydawać kartę na 3 lata. Używana zużywa się po roku.

Data: 2009-06-05 16:43:54
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@nsp.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0b9s3$l90$1news.onet.pl...
[...]

wydadza bezplatnie?

Data: 2009-06-05 19:03:48
Autor: Rafał
karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
wspolna-flaszka.pl pisze:
wydadza bezplatnie?

Kredytową? Za nic. Ale być może zwrócą opłatę (nie wiem czy to promocja była w moim przypadku więc nie powiem, że na pewno).

--
Raf

Data: 2009-06-05 20:00:52
Autor: JanKo
karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
Agent wspolna-flaszka.pl nadaje:

wydadza bezplatnie?

Skoro karta się rozwarstwia to będziesz miał dwie karty. Za drugą kartę do tego samego konta płacisz oczywiście extra.

Data: 2009-06-06 01:16:15
Autor: Titus Atomicus
karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
In article <h0b9s3$l90$1@news.onet.pl>,
 "Robert Wicik" <rwicik@nsp.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Zresztą, to poroniony pomysł wydawać kartę na 3 lata. Używana zużywa się po roku.

Ja przerabialem. Wysylaja nowa. Bez dodatkowych oplat.

TA

Data: 2009-06-05 22:21:39
Autor: Miroro
[...]

u mnie też się sporo rozwarstwiła z góry. Oderwałem ile się dało i obciałem żyletką. Mozna było spokojnie kontynuować użytkowanie. Wymieniłem jak przyszedł czas. Naszczęście trwało to jakieś pół roku. Wymiana standardowa więc bez opłat

zapraszam do walki http://miroros.mybrute.com

Data: 2009-06-05 22:28:27
Autor: krzysztofsf
Miroro pisze:
[...]

Ile operacji w miesiacu nia robisz, ze tak sie zalatwila?

Data: 2009-06-05 23:33:11
Autor: Valdi.Pavlack
karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
"krzysztofsf" news:h0bv5j$leg$3news.wp.pl

Ile operacji w miesiacu nia robisz, ze tak sie zalatwila?

Nie jestem posiadaczem KK z rybunią, ale z wypowiedzi tutaj zamieszczone
wnioskuję, że jest ona wykonana z takiej samej "technologii" jak debetówki
mBanku, czyli do d...

Jakiś czas temu robiłem mały eksperyment (też nie na kredytówkach) i
porównywałem jak w codziennym użytkowaniu zachowuje się VE wydana przez
mBank oraz Getin - w podobnym okresie czasu otrzymałem VE z Getinu oraz
duplikat karty z mBanku. Płaciłem w sklepach i wypłacałem kasę z bankomatu
na przemian obiema kartami, więc bilans ich "użycia" był w miarę równy. Po
około dwóch miesiącach VE wydana przez "kwiatka" w moim odczuciu prosiła o
pomstę do nieba - wytarty numer karty, imię i nazwisko, wyglądu mojego
podpisu z tyłu karty już nawet nie zamierzam komentować :) Natomiast VE z
Getinu - kilka rysek i nic więcej. Numer, imię i nazwisko, podpis posiadacza
z tyłu karty - prawie jak nowe i w tym przypadku prawie nie robi dużej
różnicy.

Niestety zbytnie parcie Getinu na pieniądze za jej posiadanie sprawiła, że
się z ich kartą rozstałem (z lekkim żalem) bo wykonanie oceniam b. wysoko.
IMHO mBank może się od nich uczyć... ale chyba się nie nauczy bo w cuda nie
wierzę :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-06-07 10:34:32
Autor: RK

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h0c1vn$68h$1news.interia.pl...

[...]

Dla mBanku karty produkuje Austriacard, kto produkuje dla Getinu?

Data: 2009-06-07 12:04:43
Autor: Valdi.Pavlack
karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
"RK" news:h0fu6b$rb9$1atlantis.news.neostrada.pl

Dla mBanku karty produkuje Austriacard, kto produkuje dla Getinu?

Sam chciał bym to wiedzieć, bo IMHO wykonanie (pod względem trwałości) kart
getinu jest znakomite

Data: 2009-06-05 22:55:13
Autor: Bartnick
karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
Cześć,

Na tej co obecnie mam zaczela odchodzic jedna warstwa, co prowadzic bedzie do niemoznosci uzycia
jej w terminalu. Przejdzie to gdy zglosze jako reklamacje ?

Ktos juz to przerabial?

Mi też się rybka bardzo zniszczyła po nieco ponad roku użytkowania. Po zgłoszeniu chcieli mi ją wymienić, ale za 15 zł zgodnie z TOiP. Zagroziłem, że zrezygnuję, ale nie pomogło.
Więc zrezygnowałem i od ręki dostałem kartę Citi Silver BP. Za podobne użytkowanie jak rybki (zero bonusów na rybce) uzbierałem sporo punktów BP. Starczyło na parę fajnych prezentów z katalogu, a jeszcze można z karty opłacać rachunki za mieszkanie itp.
Moim zdaniem po prostu nie warto trzymać rybki.
Ale jak się upierasz to ponoć zgłoszenie reklamacji pomaga, powołując się na wady fizyczne karty.
Poszukaj na forum mbanku. Był tam jakiś czas temu taki wątek i paru osobom się o ile pamiętam udało.
Dosyć szczegółowo ludzie opisywali co trzeba zrobić.
Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2009-06-06 10:36:30
Autor: wspolna-flaszka.pl
karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa

Użytkownik "Bartnick" <anarionNOS@PAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0c0ng$p1i$1news.task.gda.pl...
Cześć,

[...]

a ta z city ma jakie oprocentowanie, bo na rybce mam 16 % ?

P.

Data: 2009-06-07 10:41:41
Autor: Mithos
wspolna-flaszka.pl pisze:
a ta z city ma jakie oprocentowanie, bo na rybce mam 16 % ?

Oczywiście maksymalne :)

--
Mithos

karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa