karta debetowa getin banku i płatności w necie

Data: 2011-06-04 01:12:21
Autor: nicram1
karta debetowa getin banku i płatności w necie
Witajcie,
W związku z tym, że mbank wprowadza opłaty za karty debetowe, postanowiłem
otworzyć konto skarbonkowe w GetinOnline. Ponoć dają debetówkę za darmo i można
nią płacić w necie. Czy ktoś z Was miał problemy z tą kartą podczas dokonywania
zakupów internetowych, zwłaszcza w sklepach zagranicznych (chodzi mi a wszystkie
Amazony, Barnes and Noble w USA, sklepy muzyczne HMV)? Chodzi mi o to czy w w/w
sklepach karta getin banku jest akceptowana? (z polskimi kartami różnie to
bywa). Czy polski paypal również ją akceptuje? Te informacje są dla mnie ważne
ponieważ jestem niepełnosprawny i prawie 99% zakupów robię w necie w kraju i za
granicą.

Z góry dzięki za informacje

nicram1

Data: 2011-06-04 10:51:09
Autor: As
karta debetowa getin banku i płatności w necie
Czy polski paypal również ją akceptuje?

Z Paypalem działa bez problemu.

karta debetowa getin banku i płatności w necie