jaki bank polecacie

Data: 2011-03-15 19:12:51
Autor: FTaQ
jaki bank polecacie
Witam,
po dzisiejszym komunikacje że mBank podnosi "opłaty" zacząłem się rozglądać za nowym kontem prywatnym i firmowym (DG)

Co polecacie? Minimalne wymagania to:
- limit kredytowy w rachunku firmowym;
- cudnie by było gdyby rachunki też były oprocentowane
- dostęp do sieci euronet i innych sieciowych bankomatów bezpłatny

ProszÄ™ o informacje

--
2010-09-13  7:48:41,62 RR32
2010-09-13  7:48:41,62 does not meet the patch requirement

Data: 2011-03-15 22:10:43
Autor: mk_102
jaki bank polecacie
Użytkownik "FTaQ"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4d7fac22$0$2450$65785112@news.neostrada.pl...

Witam,
po dzisiejszym komunikacje że mBank podnosi "opłaty" zacząłem się
rozglądać za nowym kontem prywatnym i firmowym (DG)

Przyjrzyj się nowej ofercie Citi. Po spełnieniu prostych warunków konto firmowe i prywatne całkowicie bezpłatne.
Pozostałe warunki też spełnia.
MK

jaki bank polecacie