Data: 2013-10-08 10:43:56 | |
Autor: MadMan | |
jaka odpowiedzialność konsultanta? | |
Dnia Tue, 08 Oct 2013 08:37:17 +0200, marek napisał(a):
Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność? Spytaj w firmie która zatrudnia danego konsultanta. I drugie pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji? Do 10 dni zawsze możesz zrezygnować (umowa poza lokalem przedsiębiorcy), potem to niezgodność towaru z umową. -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2013-10-08 10:50:25 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
jaka odpowiedzialność konsultanta? | |
W dniu 08.10.2013 10:43, MadMan pisze:
Dnia Tue, 08 Oct 2013 08:37:17 +0200, marek napisał(a): Plus jeszcze jest kwestia dowodowa. I drugie Zakładając, że kupowała osoba fizyczna prywatnie (jako konsument). A i to z paroma wyjątkami. potem to niezgodność towaru z umową. Ano. Z powyższym zastrzeżeniem kwestii dowodowej. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|