Data: 2010-07-26 10:07:15 | |
Autor: bratPit[pr] | |
jak sprawdzic "amfibie"... | |
Witajcie,
jeżdżę ostatnio i szukam 'malucha' za 7-8kzł i trafiłem w sobotę _prawdopodobnie_ na auto po powodzi, tknęła mnie jedna rzecz, auto w środku idealne, lepiej zadbane od mojego ;-) brak jednak było w nim tapicerki bagażnika, wypastowane jak z fabryki, lakier fabryczny na całym aucie, uszczelka tylnej klapy wyjęta, co ciekawe po jeździe próbnej auto chodzi idealnie, nic nie puka, nic nie stuka, sprzedający starszy pan, zakonserwowane od spodu... myślę sobie "ideałka" od "dziadka", ale sprzedający mieszka koło strumienia i wjazd do garażu jest kilka metrów w dół od drogi...sprawdzam jeszcze w internecie hasło powódź+Bielsko Biała+ul. Karpacka i wyniki wbiły mnie w fotel... samochód odpuściłem bo nie jestem w stanie zweryfikować na szybko czy było utopione czy nie, no i tu pytanie do Was, jak na szybko sprawdzić czy było po powodzi? wydaje mi się, że dość trudno im więcej pracy ktoś włożył w wypucowanie auta, można zaglądać do bagażnika tam gdzie są obicia, pod wykładziny, fotele, pod deskę rozdzielczą, ale właściwie na szybko nie idzie sprawdzić na pewno czy nie było zalane, jakie są Wasze typy gdzie zaglądnąć żeby się zorientować? gdzie łatwo zaglądnąć a trudno wyczyścić? brat |
|
Data: 2010-07-26 10:59:56 | |
Autor: Bydlę | |
jak sprawdzic "amfibie"... | |
On 2010-07-26 10:07:15 +0200, "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> said:
gdzie łatwo zaglądnąć a trudno wyczyścić Na odwrót. Tam, gdzie łatwo zajrzeć - łatwo i wyczyścić. -- Bydlę |
|
Data: 2010-07-26 11:09:25 | |
Autor: bratPit[pr] | |
jak sprawdzic "amfibie"... | |
gdzie łatwo zaglądnąć a trudno wyczyścić no właśnie :/ brat |
|
Data: 2010-07-26 10:28:01 | |
Autor: hants | |
jak sprawdzic "amfibie"... | |
"bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:i2jjc6$oa8$1inews.gazeta.pl...
gdzie łatwo zaglądnąć a trudno wyczyścić Komora bezpieczników, wiązki kabli głęboko pod deską rozdzielczą. Gumowe zaslepki śrub mocujących poduszki silnika (zaslepki karoserii od strony kół - i o ile są). Najprostszym jednak sposobem na wykrycie przeszłosci są tylne pasy bezpieczenstwa-rozciągnij je na maxa. |
|
Data: 2010-07-26 21:17:35 | |
Autor: Michał | |
jak sprawdzic "amfibie"... | |
co to da? |
|
Data: 2010-07-26 21:43:11 | |
Autor: Marlboro | |
jak sprawdzic "amfibie"... | |
co to da? Twoje pytanie potwierdza, że posiadasz IQ poniżej ilorazu inteligencji gaśnicy... |
|
Data: 2010-07-26 21:51:08 | |
Autor: MM | |
jak sprawdzic "amfibie"... | |
Dnia 26-07-2010 o 11:28:01 hants <marcin@hants.pl> napisał(a):
Komora bezpieczników, wiązki kabli głęboko pod deską rozdzielczą. Gumowe zaslepki śrub mocujących poduszki silnika (zaslepki karoserii od strony kół - i o ile są). Najprostszym jednak sposobem na wykrycie przeszłosci są tylne pasy bezpieczenstwa-rozciągnij je na maxa. Może być też zalane na 1/3 wysokości, pasy tylne mogły nie pływać... |
|
Data: 2010-07-27 14:28:03 | |
Autor: hants | |
jak sprawdzic "amfibie"... | |
"MM" <kontogrupz@gazeta.pl> wrote in message news:op.vggurigfpq3u2rmobilekone...
Komora bezpieczników, wiązki kabli głęboko pod deską rozdzielczą. Gumowe zaslepki śrub mocujących poduszki silnika (zaslepki karoserii od strony kół - i o ile są). Najprostszym jednak sposobem na wykrycie przeszłosci są tylne pasy bezpieczenstwa-rozciągnij je na maxa. Wspomnę słowa wątkotwórcy: "gdzie łatwo zaglądnąć a trudno wyczyścić?" Podaj swoje 'ulubione' miejsca do sprawdzenia. |
|