Data: 2013-03-07 23:11:51 | |
Autor: Marek Dyjor | |
inteligentne oświetlenie w mieszkaniu | |
Zbino wrote:
Czy ma ktoś pomysł w jaki sposób można rozwiązać zapalanie światła w kamery termowizyjne, sprzężone z komputerem i softem do wykrywania ludzi... będą wykrywały obecność ciepłych ludzi :) czujniki PIR ale bez filtru tylko ze będą też reagować na ciepłe obiekty w pokoju. bramki liczące w otworach, zaświecające światło gdy jest wiecej niż zero osób i gaszące gdy jest zero. |
|
Data: 2013-03-08 08:28:10 | |
Autor: Big Jack | |
inteligentne oświetlenie w mieszkaniu | |
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/khb3am$kb2$1@news.task.gda.pl *Marek Dyjor* napisał(-a): bramki liczące w otworach, zaświecające światło gdy jest wiecej niż Był wieki temu w telewizji publicznej (wtedy tylko taka była) program popularno-naukowy pt "Lidar". Już wtedy mówili o takim rozwiązaniu, a Ty mi o tym przypomniałeś :) -- Big Jack ////// GG: 660675 ( o o) -- ooO-( )-Ooo- |
|
Data: 2013-03-08 12:24:46 | |
Autor: Jan Koval | |
inteligentne oświetlenie w mieszkaniu | |
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:khb3am$kb2$1news.task.gda.pl... Zbino wrote: Nie ma jednoznacznego rozwiązania. Najlepszym moim zdaniem jest bramka z histerezą. Czyli jaz licznik spadnie do zera to jeszcze czeka t sekund. Ale wymaga okablowania, zasilania i innych pierdól. Założyć oszczędne oświetlenie i pogadać z dziećmi. |
|
Data: 2013-04-03 16:15:01 | |
Autor: Poldek | |
inteligentne oÂświetlenie w mieszkaniu | |
Marek Dyjor wrote:
kamery termowizyjne, sprzÄĹźone z komputerem i softem do wykrywania "Reklama przestanie byÄ reklamÄ . Marki bÄdÄ dla ludzi ĹşrĂłdĹem rozrywki, czy nawet gĹÄbszych emocji. SĹowo "reklama" przestanie istnieÄ, bÄdÄ po prostu "fajne rzeczy" firmowane markami. Zeby ten biznes popchnÄ Ä do przodu, to zamiast organizowaÄ konferencje, sympozja, warsztaty na temat nowych technologii w marketingu, trzeba po prostu realizowaÄ dobre pomysĹy. I to najpóźniej w chwili, gdy powstanÄ w naszych gĹowach. PomysĹ dziĹ odĹoĹźony do szuflady bÄdzie nieaktualny lub przestarzaĹy. Ja nie mam szuflady, tylko kosz na Ĺmieci. Kto chce w przyszĹoĹci zdobyÄ tytuĹ AdMana Roku, powinien wspieraÄ realizacjÄ dobrych pomysĹĂłw." Mateusz KsiÄ Ĺźek, Senior Copywriter DDB Warszawa, III miejsce AdMan Roku |