Data: 2015-03-26 00:56:25 | |
Autor: eljot71 | |
iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków) | |
Zdarzyło się komuś z Was by przez tydzień blokowało się konto przy pierwszej płatności? Wygląda to tak: Po braku możliwości dostępu(raz podaje że złe hasło, raz ogólnie że zablokowane itp.) po czym idę do oddziału, odwieszają, loguję się w domu, pracy, próbuję na kilku różnych komputerach, przeglądarkach, i... od nowa to samo. Nie przejdzie do następnej fazy płatności, odcina dostęp. W oddziale z rozbrajającą szczerością mówią: "nic my nie możemy zrobić - tylko odwiesić". Telefonicznie, na słuchawce wisiałem z konsultantem 0,5 h. i też nic nie pomogło. Macie jakieś rady?
|
|
Data: 2015-08-13 12:18:50 | |
Autor: adriannaczekalska | |
iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków) | |
W dniu czwartek, 26 marca 2015 08:56:26 UTC+1 użytkownik eljot71 napisał:
Zdarzyło się komuś z Was by przez tydzień blokowało się konto przy pierwszej płatności? Wygląda to tak: Po braku możliwości dostępu(raz podaje że złe hasło, raz ogólnie że zablokowane itp.) po czym idę do oddziału, odwieszają, loguję się w domu, pracy, próbuję na kilku różnych komputerach, przeglądarkach, i... od nowa to samo. Nie przejdzie do następnej fazy płatności, odcina dostęp. W oddziale z rozbrajającą szczerością mówią: "nic my nie możemy zrobić - tylko odwiesić". Telefonicznie, na słuchawce wisiałem z konsultantem 0,5 h. i też nic nie pomogło. Macie jakieś rady? Witam! Od opublikowania postu minęło sporo czasu, ale ja mam teraz podobny problem. System iPKO twierdzi, że na moim komputerze jest wirus i blokuje mi dostęp do konta. Mój antywirus twierdzi jednak, że wszystko jest w porządku. Przeglądarkę również mam ustawioną wedle wskazań banku. Problemy pojawiły się od pojawienia się "nowego iPKO". Początkowo miałam dostęp jedynie do samych przelewów. Nie mogłam wejść w zakładki "ustawienia" lub "wiadomości", ponieważ system automatycznie mnie wylogowywał. Po ostatniej modernizacji z 7/8 sierpnia zaczął mi automatycznie blokować konto. Również wisiałam na infolinii z konsultantem 0,5 h i też nic. Nie wiem, co mam robić, ponieważ nic nie wskazuje na zainfekowany komputer. Jest mi potrzebny do pracy i nigdy nic nie było na nim ściągane. Mam antywirusa McAfee TotalProtection ze wszystkimi możliwymi zabezpieczeniami. Poza tym, jak wspominałam, problemy pojawiły się od momentu pojawienia się "nowego iPKO". Byłabym bardzo wdzięczna gdyby odpowiedział mi Pan, czy w Pańskiej sytuacji udało się wszystko w końcu jakoś rozwiązać. Z wyrazami szacunku. |
|
Data: 2015-08-14 03:26:45 | |
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski | |
iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków) | |
W dniu czwartek, 13 sierpnia 2015 21:18:54 UTC+2 użytkownik adrianna...@wp.pl napisał:
W dniu czwartek, 26 marca 2015 08:56:26 UTC+1 użytkownik eljot71 napisał: Mam prosbe o kontakt (jakies namiary telefoniczne) michal kropka macierzynski at pkobp kropka pl pzdr |
|
Data: 2015-08-15 23:40:29 | |
Autor: Chris94 | |
iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków) | |
Dnia Thu, 13 Aug 2015 12:18:50 -0700 (PDT), adriannaczekalska@wp.pl
napisał(a): Witam! Ja co prawda problemów z logowaniem nie mam, ale za to nie mogę zmienić swojego adresu zamieszkania. Kiedyś, po przeprowadzce go aktualizowałem, ale teraz w systemie wyświetlają mi się dwa(!) adresy korespondencyjne odpowiadające mojemu nowemu adresowi, ale jako adres zamieszkania wciąż wyświetla mi się mój stary, nieaktualny adres i nigdzie nie widzę możliwości by go zaktualizować. -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2015-08-16 01:13:24 | |
Autor: animka | |
iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostÄpem do w Ĺasnych ĹrodkĂłw) | |
W dniu 15.08.2015 23:40, Chris94 pisze:
Dnia Thu, 13 Aug 2015 12:18:50 -0700 (PDT), adriannaczekalska@wp.pl MoĹźna wysĹaÄ wiadomoĹÄ ze strony, z konta, Ĺźeby zaktualizowali. -- animka |
|
Data: 2015-08-18 23:58:37 | |
Autor: Chris94 | |
iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostÄpem do w Ĺasnych ĹrodkĂłw) | |
Dnia Sun, 16 Aug 2015 01:13:24 +0200, animka napisał(a):
Ja co prawda problemów z logowaniem nie mam, ale za to nie mogę zmienić Niby można, ale ten błąd dowodzi, że programistom najwyraźniej coś się pokiełbasiło. A dzisiaj dodatkowo wykryłem, że nieaktualnego numeru telefonu też nie da się usunąć. Pisać do nich nie będę, bo chyba pora rozpocząć ewakuację z tego banku. Z opłatami zdecydowanie przegięli, jeśli na koncie ze sporą kwotą CHF środków zamiast przybywać, to ubywa! (oprocentowanie 0,01% w skali roku + opłata za prowadzenie rachunku!) -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|