hipoteka?

Data: 2011-03-15 17:31:48
Autor: Darek
hipoteka?
W dniu 2011-03-15 16:58, R. pisze:
Witam potrzebuję ok 60 000 na jakieś 10 lat.
Po drodze miałem BPH i dowiedzialem ze u nich hipoteka to minimum 80
000. Korzystając z doświadczenia szanownego gremium, chciałbym się
dowiedzieć, gdzie najkorzystniej pożyczę taką kwotę.
Mam 75% wkładu własnego i zdolność kredytową.

Pozdrawiam
Robert

na stronie banku pisze ze minimalna kwota to 24tys

Darek

Data: 2011-03-15 17:44:14
Autor: R.
hipoteka?
na stronie banku pisze ze minimalna kwota to 24tys

Strona stroną a doradca doradcą. O hipotece oczywiście mowimy, kredycie lub pożyczce.

Robert

hipoteka?