Data: 2012-03-03 18:46:26 | |
Autor: Hinek | |
hamulec pozno lapie | |
Użytkownik "Adam Wysocki" <gophi.at.chmurka.net@nospam.invalid> napisał
Przód trudno się odpowietrza. Na pewno powietrze jest w układzie. -- Hinek |
|
Data: 2012-03-03 19:07:05 | |
Autor: Kuczu | |
hamulec pozno lapie | |
W dniu 2012-03-03 18:46, Hinek pisze:
Przód trudno się odpowietrza. he ? Na pewno powietrze jest w układzie. Bo odpowietrzac to trza umic. Zwlaszcza z przewodami w oplocie. babelki powietrza lubia sie "przyklejac" do poteflonu. A do watkotworcy: odpowietrz uklad na pompie. Prawdopodobnie tam lezy problem. Wszyscy chetnie odpowietrzaja na odpowietrznikach przy zaciskach a zapominaja o podstawowej rzeczy czyli odpowietrzeniu samej pompy. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-03-03 20:00:12 | |
Autor: Ivam | |
hamulec pozno lapie | |
Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jitmkf$l4t$1@inews.gazeta.pl...
Bo odpowietrzac to trza umic. Zwlaszcza z przewodami w oplocie. babelki powietrza lubia sie "przyklejac" do poteflonu. To poradz co trza zrobic w moim przypadku: - uklad: pompa - zacisk prawy (dlugi przewod) - zacisk lewy (krotki przewod, poprowadzony nad blotnikiem), czyli uklad "O" - oba zaciski szczelne (sprawdzane, kazdy pojedynczo) - pompa ok - prawy na 99% jestem pewien, ze ok - lewy nie chce puscic tarczy (slabo sie cofa) Klamka dosyc miekka. Przy odpowietrzaniu z kazdego odpowietrznika leci sam plyn. Probowalem popuszczac sruby na przewodach i dalej sprawia wrazenie, jakby w krotkim przewodzie zostawalo powietrze. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-03-03 20:17:50 | |
Autor: Kuczu | |
hamulec pozno lapie | |
W dniu 2012-03-03 20:00, Ivam pisze:
To poradz co trza zrobic w moim przypadku: Skoro zacisk nie puszcza to albo ma problem na tloczkach albo jest klopot z przytkana pompa na powrocie. Sam montowalem taki uklad kilkukrotnie i nie byl oproblemow z odpowietrzaniem. Tyle ze ja zaczynam od odpowietrzenia na przewodach a potem przeciagam plyn przez uklad za pomoca duzej strzykawki. Pompowanie klamka to takie troche slabe jest. Juz kiedys nawet prawie sobie kupilem taki "profi" zestaw podcisnieniowy do odpowietrzania ale w sumie malo sie juz bawie w japonczyki wiec mi on nie potrzebny. A w HD hamulce sa tak dziwnie zrobione ze odpowietrzaja sie praktycznie same, przynajmniej dopoki zalewa sie je silikonowym DOT 5. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-03-03 20:26:24 | |
Autor: Ivam | |
hamulec pozno lapie | |
Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jitqp4$498$1@inews.gazeta.pl...
Skoro zacisk nie puszcza to albo ma problem na tloczkach albo jest klopot z przytkana pompa na powrocie. Skoro tak mowisz, to zdaje sie, ze cos z zaciskiem nie halo, bo drugi jest ok (nie wraca tylko lewy zacisk). Tyle ze ja zaczynam od odpowietrzenia na przewodach a potem przeciagam plyn przez uklad za pomoca duzej strzykawki. Moze i nieglupie. Nigdy nie probowalem. A w HD hamulce sa tak dziwnie zrobione ze odpowietrzaja sie praktycznie same, przynajmniej dopoki zalewa sie je silikonowym DOT 5. Tak jak w MZ'cie;) Nawet w instrukcji serwisowej bylo napisane, ze zalac plynem i odczekac pare godzin z odkreconym zbiorniczkiem. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-03-03 20:38:28 | |
Autor: Kuczu | |
hamulec pozno lapie | |
W dniu 2012-03-03 20:26, Ivam pisze:
Tyle ze ja zaczynam od odpowietrzenia na przewodach a potem przeciagam Nieglupie i wiele razy stosowane. Wystarczy isc do apteki i kupic za kilka pln strzykawke 100 ml (bywaja i wieksze ale ciezko nimi operowac jedna reka), do tego wezyk igielitowy lub gumowy i odpowietrzanie staje sie proste i skuteczne w 100%. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-03-03 21:18:34 | |
Autor: Marcin N | |
hamulec pozno lapie | |
W dniu 2012-03-03 20:38, Kuczu pisze:
W dniu 2012-03-03 20:26, Ivam pisze: Podpowiedz, jak powinna przebiegać procedura odpowietrzania ze strzykawką. Pewnie nie tylko ja chętnie ją poznam. |
|
Data: 2012-03-03 22:00:49 | |
Autor: Hinek | |
hamulec pozno lapie | |
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał
Normalnie - wysysasz płyn przez odpowietrznik strzykawką. Klamki/pedału nie ruszasz. -- Hinek |
|
Data: 2012-03-04 10:20:52 | |
Autor: Kuczu | |
hamulec pozno lapie | |
W dniu 2012-03-03 21:18, Marcin N pisze:
Podpowiedz, jak powinna przebiegać procedura odpowietrzania ze Zasysasz, w strzykawce robi sie podcisnienie, luzujesz odpowietrznik az podcisnienie zniknie i plyn z powietrzem wejda do strzykawki i zakrecasz odpowietrznik. Wylewasz ze strzykawki zawartosc i powtarzasz czynnosc kilka razy. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-03-04 22:57:15 | |
Autor: Kuczu | |
hamulec pozno lapie | |
W dniu 2012-03-04 10:20, Kuczu pisze:
W dniu 2012-03-03 21:18, Marcin N pisze: Cwaniaczki amerykanskie nawet na tym probuja zrobic kokosy :) http://tinyurl.com/74jpvsg A taka sama strzykawka w aptece kosztuje pewnie z 50 centow. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-03-05 21:42:24 | |
Autor: Ivam | |
hamulec pozno lapie | |
Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jj0ofs$orh$1@inews.gazeta.pl...
Cwaniaczki amerykanskie nawet na tym probuja zrobic kokosy :) O malo nie oplulem monitora jak zobaczylem cene. A taka sama strzykawka w aptece kosztuje pewnie z 50 centow. U nas podobnie - 50ml ~1,5zł -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-03-04 12:21:37 | |
Autor: AZ | |
hamulec pozno lapie | |
On 03/03/2012 09:18 PM, Marcin N wrote:
Zamiast pompować płyn pompą to podpinasz do odpowietrznika wężyk + strzykawka, naciągasz ją i odkręcasz odpowietrznik i się odpowietrza. Trzeba tylko dolewać płyn do zbiorniczka. No i czasami potrafi ciągnąć powietrze na złączu wężyk/odpowietrznik co sprawia wrażenie jakby nadal leciało powietrze. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-03-05 09:09:05 | |
Autor: Adam Wysocki | |
hamulec pozno lapie | |
Ivam <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> wrote:
Tyle ze ja zaczynam od odpowietrzenia na przewodach a potem przeciagam plyn przez uklad za pomoca duzej strzykawki. Ja spróbowałem - to samo :( -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r. PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ |
|
Data: 2012-03-05 09:08:26 | |
Autor: Adam Wysocki | |
hamulec pozno lapie | |
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Bo odpowietrzac to trza umic. Zwlaszcza z przewodami w oplocie. babelki powietrza lubia sie "przyklejac" do poteflonu. Czyli opukać przewody? A do watkotworcy: odpowietrz uklad na pompie. Jak to dokładnie zrobić - s± jakie¶ odpowietrzniki przy pompie? -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r. PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ |
|
Data: 2012-03-05 10:33:53 | |
Autor: Kuczu | |
hamulec pozno lapie | |
W dniu 2012-03-05 10:08, Adam Wysocki pisze:
Jak to dokładnie zrobić - s± jakie¶ odpowietrzniki przy pompie? Nie, odpowietrza sie na przewodzie przy pompie. Pompujesz, trzymasz, poluzowujesz srube banjo i po chwili dokrecasz. Powtarzasz kilka razy az spod sruby przestanie isc powietrze. Pomaga czesto w podobnych przypadlosciach. A juz w Suzuki w szczegolnosci. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-03-05 16:53:08 | |
Autor: Adam Wysocki | |
hamulec pozno lapie | |
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Jak to dokładnie zrobić - s± jakie¶ odpowietrzniki przy pompie? Wła¶nie próbowałem, nie pomogło :( -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r. PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ |
|