Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   gwarancja / notebook / MAXDATA / KAREN

gwarancja / notebook / MAXDATA / KAREN

Data: 2009-08-04 12:50:09
Autor: lamer
gwarancja / notebook / MAXDATA / KAREN
Użytkownik "Ola" <alex-marcel@wp.pl> napisał

No właśnie - co robić ?

Nie jest to porada prawna, ale...

Pobrać z sieci jakiegoś linuksa live CD, np:
http://www.cdlinux.pl/?id=2
Dostaniesz plik ISO. Ten plik nagraj na płytę przy uzyciu programu do nagrywania np. Nero (tylko wybierz nagrywanie obrazów!).
Płytę włóż do tego laptopa i go zrestartuj. Jeśli system się uruchomi normalnie z płyty to znaczy, że masz problem z dyskiem twardym, a reszta jest OK. Nowy dysk twardy jest tani- za 100 zł możesz mieć 60 GB i można go nawet samodzielnie zamontować w 5 minut.

lamer

Data: 2009-08-05 10:34:35
Autor: Bastek
gwarancja / notebook / MAXDATA / KAREN
lamer pisze:
Pobrać z sieci jakiegoś linuksa live CD, np:
http://www.cdlinux.pl/?id=2
Dostaniesz plik ISO. Ten plik nagraj na płytę przy uzyciu programu do nagrywania np. Nero (tylko wybierz nagrywanie obrazów!).
Płytę włóż do tego laptopa i go zrestartuj. Jeśli system się uruchomi normalnie z płyty to znaczy, że masz problem z dyskiem twardym, a reszta jest OK. Nowy dysk twardy jest tani- za 100 zł możesz mieć 60 GB i można go nawet samodzielnie zamontować w 5 minut.

I myslisz, ze dziewcze ktore nie wie o co chodzi przy takim komunikacie jaki sie jej pojawil, zrozumie co powyzej napisales ?? Mysle, ze ani slowa z tego nie zrozumie ;) ..

Pozdrawiam
Bastek

gwarancja / notebook / MAXDATA / KAREN

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona