Data: 2011-05-11 18:53:03 | |
Autor: JoteR | |
gry java | |
"J.F." napisał:
przyznajcie sie - w jakie _fajne_ gry na swoich telefonikach gracie ? Te, które do obsługi wymagają najwyżej jednego klawisza. Bo mimo wszystko telefon jako gamepad raczej nieszczególnie się sprawdza. Dlatego jeśli już coś odpalam, to tylko JAMDAT Air Hockey (inne wersje mi "nie leżą") http://www.gaminator.tv/gra/1165,Jamdat-Air-Hockey.html lub głupawą, ale mało absorbującą Rats And Spears http://www.mobiles24.com/search?keywords=Rats+And+Spears&c=free-mobile-games&search=GO Oczywiście średnio się to nadaje na dotykowce, ale ja zawsze mam gdzieś w torbie lub kieszeni jakiegoś SE w charakterze właśnie gameboja, pendrajwa, walkmana, pilota, latarki lub otwieracza do piwa. JoteR |
|
Data: 2011-05-11 12:29:09 | |
Autor: Pszemol | |
gry java | |
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:iqeetl$mla$1inews.gazeta.pl...
"J.F." napisał: Jeśli ten telefon miałby dobry touchscreen, jak iPhone4 i potrafi wyczuć ruch telefonem jak Wii to wtedy nadaje się wyśmienicie do mnóstwa różnych gier... Na iPhone są na przykład wyścigi samochodowe gdzie sterujesz pojazdem przechylając iPhonem w poziomie. |
|
Data: 2011-05-11 19:47:30 | |
Autor: Artur Maśląg | |
gry java | |
W dniu 2011-05-11 19:29, Pszemol pisze:
(...) Jeśli ten telefon miałby dobry touchscreen, jak iPhone4 i potrafi Niesamowite. W Android Store (czy ja to się nazywa) jest takich gier/aplikacji na pęczki. |
|
Data: 2011-05-11 14:18:23 | |
Autor: Pszemol | |
gry java | |
"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:iqeijn$e27$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-05-11 19:29, Pszemol pisze: Czy ja mówiłem że nie ma takich? Dałem tylko jeden kontrprzykład na tezę JoteRa że rzekomo telefon się jako gamepad nie może sprawdzić... |
|
Data: 2011-05-11 21:29:54 | |
Autor: Artur Maśląg | |
gry java | |
W dniu 2011-05-11 21:18, Pszemol pisze:
"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message Nie, no skąd, iPhone ma wszystko najlepsze... Dałem tylko jeden kontrprzykład na tezę JoteRa że rzekomo A co Ty o tym możesz wiedzieć, skoro mowa była o grach java, a Ty ich nawet uruchomić nie możesz? |
|
Data: 2011-05-11 14:52:39 | |
Autor: Pszemol | |
gry java | |
"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:iqeojn$gsm$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-05-11 21:18, Pszemol pisze: Kto tak powiedział? Po co trollujesz wywołując jakiegoś flejma? :) Dałem tylko jeden kontrprzykład na tezę JoteRa że rzekomo Mowa była o grach na telefonie, to czy pracują one pod kontrolą Java czy iOS nie ma tu absolutnie znaczenia... :-) Nie próbuj dyskredytować rozmówców na podstawie błędnych zarzutów. |
|
Data: 2011-05-11 22:03:38 | |
Autor: Artur Maśląg | |
gry java | |
W dniu 2011-05-11 21:52, Pszemol pisze:
(...) A co Ty o tym możesz wiedzieć, skoro mowa była o grach java, Nie moja wina, że czytać nie potrafisz. Nie próbuj dyskredytować rozmówców na podstawie To nie są błędne zarzuty, tylko stwierdzenie faktu. |
|
Data: 2011-05-11 16:31:21 | |
Autor: Pszemol | |
gry java | |
"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:iqeqj0$sd9$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-05-11 21:52, Pszemol pisze: Nie wiem co gorsze - mój brak umiejętności czytania czy Twój brak umiejętności zrozumienia tego co się czyta... Nie próbuj dyskredytować rozmówców na podstawie Masz urojenia - to nie jest żaden fakt. To jakieś Twoje chore wnioskowanie w oparciu o posiadanie iPhone. Po pierwsze - iPhone nie musi być jedynym posiadanym telefonem, a inne mogą obsługiwać Java... Po drugie- teraz mówimy o kwestii obsługi gry za pomocą telefonowej klawiatury, a to Javy nie dotyczy. Nie mów mi że w usenecie jesteś od wczoraj i nie wiesz jeszcze że dyskusja często zmienia tory i tematy mimo że jest w jednym wątku? |
|
Data: 2011-05-11 19:50:31 | |
Autor: JoteR | |
gry java | |
"Pszemol" napisał:
Jeśli ten telefon miałby dobry touchscreen, jak iPhone4 i potrafi Niesamowite, zupełnie jak moja przedpotopowa Omnia. I Avila z wyprzedaży w markecie. JoteR |
|
Data: 2011-05-11 14:19:21 | |
Autor: Pszemol | |
gry java | |
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:iqei9m$3h8$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał: Co w takim razie miało znaczyć Twoje stwierdzenie: "Te, które do obsługi wymagają najwyżej jednego klawisza. Bo mimo wszystko telefon jako gamepad raczej nieszczególnie się sprawdza." Czyli ta Twoja Omnia i Avila sprawdza się czy się nie sprawdza? |
|
Data: 2011-05-11 21:49:18 | |
Autor: JoteR | |
gry java | |
"Pszemol" napisał:
Co w takim razie miało znaczyć Twoje stwierdzenie: Nie wiem, jak to przetłumaczyć na język zrozumiały dla użytkowników iPhone. Może obrazkowo? http://www.twenga.pl/dir-Telefony,Akcesoria-i-czesci-zamienne-do-telefonow,Klawiatura-do-komorki Tak, takie śmieszne elementy o nazwie "klawiatura" stosowało się (i, o zgrozo, nadal stosuje) w telefonach bez jedynie słusznego wyświetlacza dotykowego. Bo mimo wszystko telefon jako gamepad raczej nieszczególnie się sprawdza." Bo (wyjąwszy Nokię N-Gage) ma raczej mało ergonomiczny kształt do obsługi większej liczby klawiszy równocześnie. Czyli ta Twoja Omnia i Avila sprawdza się czy się nie sprawdza? "ja zawsze mam gdzieś w torbie lub kieszeni jakiegoś SE w charakterze właśnie gameboja" Czego znowu nie zrozumiałeś? JoteR |
|
Data: 2011-05-11 15:12:54 | |
Autor: Pszemol | |
gry java | |
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:iqep88$qpc$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał: Zignoruję argument personalny jaki próbowałeś użyć i skupmy się na sednie sprawy... http://www.twenga.pl/dir-Telefony,Akcesoria-i-czesci-zamienne-do-telefonow,Klawiatura-do-komorki I co z tego? Twiedzisz, że gra musi być sterowana tylko z jednego klawisza bo telefon jako gamepad raczej się nie sprawdza... Dlaczego uogólniasz telefon podczas gdy masz na myśli tylko szczególny rodzaj telefonu, taki bez touchscreena? Bo mimo wszystko telefon jako gamepad raczej nieszczególnie się sprawdza." Każdy telefon z wyjątkiem N-Gage? Naprawde? Jak sobie biedaki radzą z tysiącami gier na iPhone? Czyli ta Twoja Omnia i Avila sprawdza się czy się nie sprawdza? Znowu? Kolejny argument personalny? OK, przemilczmy... Zaprzeczasz sobie samemu pisząc w jednej wypowiedzi że telefon nie specjalnie nadaje się na gamepad bo ciężko się grami steruje a w innej odpierasz zarzut że iPhone nadaje się na gamepad wyśmienicie bo łatwo się steruje grami nawet gdy klawiatury w ogóle nie ma podając za przykład Omnia i Avila które są - o ile się nie mylę - przykładami telefonów. Czy możesz wyjaśnić tę - zapewne tylko pozorną - sprzeczność? |
|
Data: 2011-05-11 22:52:10 | |
Autor: JoteR | |
gry java | |
"Pszemol" napisał:
Co w takim razie miało znaczyć Twoje stwierdzenie: To nie jest argument personalny, tylko stwierdzenie faktu, iż użytkownik iPhone nie jest w stanie pojąć, iż istnieją, a nawet są masowo używane telefony klawiszowe. Czego właśnie dajesz dowód. i skupmy się na sednie sprawy... Proponuję najpierw przeczytać post wistujący. Uważnie i ze szczególnym uwzględnieniem tematu. I co z tego? Twiedzisz, że gra musi być sterowana tylko z jednego Tak. Takie jest *moje* zdanie wyrażone na grupie, było nie było, dyskusyjnej. Zaskarż mnie albo się oflaguj. Dlaczego uogólniasz telefon podczas gdy masz na myśli tylko Nie uogólniam, tylko *uszczególniam*. Pisałem dość wyraźnie o SE, ale rozumiem, że w tym amoku epistolograficznym nie masz czasu na czytanie ze zrozumieniem wypowiedzi, z którymi dyskutujesz. Bo (wyjąwszy Nokię N-Gage) ma raczej mało ergonomiczny Tak, takie jest moje zdanie. Napisałeś już pozew? Jak sobie biedaki radzą z tysiącami gier na iPhone? Spytaj biedaków z iPhone. Tylko wytłumacz im najpierw znaczenie słów 'klawisz" i "Java", żeby wiedzieli, o co pytasz. "ja zawsze mam gdzieś w torbie lub kieszeni jakiegoś SE Znowu? Kolejny argument personalny? OK, przemilczmy... No to milczcie... Zaprzeczasz sobie samemu pisząc w jednej wypowiedzi że Zaplątałeś się tak, że już sam nie rozumiesz, o czym była mowa. Przeczytaj wątek od poczatku, wykazując choćby minimum chęci zrozumienia. I weź łaskawie pod uwagę, że dopóki się znowu tu nie przypałętałeś, nie było mowy o iPhone. Była o Javie i (z mojej strony) o SE. Klawiszowym. JoteR |
|
Data: 2011-05-11 16:27:52 | |
Autor: Pszemol | |
gry java | |
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:iqesu0$9st$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał: Nie faktu tylko Twojej opinii, generalizacji. Na dodatek użyty w kontekście gdzie wiesz dobrze że ja używam iPhone, a zatem jest to ewidentny argument personalny. iż użytkownik iPhone nie jest w stanie pojąć, iż istnieją, Gdzie ja stwierdziłem że nie istnieją telefony z klawiaturą? Masz albo jakieś urojenia albo starasz się w taki sposób odwrócić uwagę od faktu, że to Ty generalizowałeś w sposób sugerujący że wszystkie telefony mają klawiature. i skupmy się na sednie sprawy... A ja proponuję abyś powstrzymał się od argumentów personalnych bo te świadczą tylko negatywnie o tym, kto ich używa... I co z tego? Twiedzisz, że gra musi być sterowana tylko z jednego Jeśli podtrzymujesz tą tezę to dajesz świadectwo że nie przyjmujesz do wiadomości faktu istnienia telefonów bez klawiatury które mimo wszystko świetnie sprawują się do gier :-) Dlaczego uogólniasz telefon podczas gdy masz na myśli tylko Pisząc że telefon nie nadaje się do gier uogólniasz, bo myślisz o telefonie z klawiaturą a tego nie napisałeś. Pisałem dość wyraźnie o SE, ale rozumiem, że w tym Nie ma znaczenia dla mnie co pisałeś o SE bo nie o tym teraz mówimy. Bo (wyjąwszy Nokię N-Gage) ma raczej mało ergonomiczny Nie, nie napiszę. Jak sobie biedaki radzą z tysiącami gier na iPhone? iPhone ma kilka klawiszy :-) Jeden nawet taki okrągły... Nie trzeba im tłumaczyć co to znaczy. A co do Javy, to jeszcze raz wspominam że mówilismy o używaniu gier na telefonie i ograniczeń jakie wprowadza takie użycie - kwestia tego czy gra działa pod Java czy jest w czymś innym napisana jest tu bez znaczenia. "ja zawsze mam gdzieś w torbie lub kieszeni jakiegoś SE Nie protestujesz? Czyli uznajesz że to był argument personalny? Zaprzeczasz sobie samemu pisząc w jednej wypowiedzi że Jak sam stwierdziłeś nie tylko iPhone nadaje się do gier mimo że nie ma klawiatury, więc wyraźnie widać że to Ty sam nie rozumiesz o czym była mowa i się zaplątałeś... |
|
Data: 2011-05-12 00:05:48 | |
Autor: JoteR | |
gry java | |
"Pszemol" napisał:
Masz albo jakieś urojenia albo starasz się w taki sposób Wiesz, mam dosyć tłumaczenia tego co napisałem komuś, kto najwyraźniej ma dużo czasu na trollowanie. Rekapitulację swojej wypowiedzi odnośnie gier Java zamieściłem w poście do J.F. Chcesz - przeczytaj jeszcze raz, nie chcesz - odwracaj dalej tego kota ogonem ale już sam, ja mam ciekawsze zajęcia. Dobranoc. JoteR |
|
Data: 2011-05-11 21:45:06 | |
Autor: Pszemol | |
gry java | |
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:iqf181$n1v$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał: Tak, widzę, wyraziłeś się tam dużo jaśniej i bez niepotrzebnych generalizacji. |
|
Data: 2011-05-12 20:23:57 | |
Autor: J.F. | |
gry java | |
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w
Dlaczego uogólniasz telefon podczas gdy masz na myśli tylkoNie uogólniam, tylko *uszczególniam*. A jak sie na ajfonie gra w snake albo tetrisa ? Wygodnie ? J. |
|
Data: 2011-05-12 15:45:43 | |
Autor: Pszemol | |
gry java | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:iqh8js$oo9$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w Pytasz - jak zgaduję - mnie... Odpowiem w takim razie że nie wiem, nie próbowałem. :-) |
|
Data: 2011-05-11 23:25:28 | |
Autor: J.F. | |
gry java | |
On Wed, 11 May 2011 22:52:10 +0200, JoteR wrote:
"Pszemol" napisał: No bo przeciez "kazdy chetnie wyda stowke zeby miec taki fajny telefon" :-) Co nie zmienia faktu ze obaj macie racje - kiepsko sie gra na zwyklym telefonie jak trzeba za duzo klawiszy obslugiwac, za to chyba ciekawie obracajac telefon. Chociaz .. nigdy nie mialem - zyroskopy tam czy akcelerometry ? Da sie pograc w wyscigi tramwaju czy autobusie, ktore trzesa i bujaja ? Jak sobie biedaki radzą z tysiącami gier na iPhone?Spytaj biedaków z iPhone. Tylko wytłumacz im najpierw znaczenie słów 'klawisz" i "Java", żeby wiedzieli, o co pytasz. no, ale na klasyczne telefony tez sa tysiace gier. Tylko nie we wszystkie sie wygodnie gra :-) J. |
|
Data: 2011-05-11 16:36:57 | |
Autor: Pszemol | |
gry java | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:guuls6p6360udjla8j5daou6nv1i2j3de34ax.com...
No bo przeciez "kazdy chetnie wyda stowke zeby miec taki fajny Dwie stówki? :-) Co nie zmienia faktu ze obaj macie racje - kiepsko sie gra na zwyklym Nie próbowałem ale ciekawe pytanie. Żyroskopów bym się tam jednak nie spodziewał... Jak sobie biedaki radzą z tysiącami gier na iPhone?Spytaj biedaków z iPhone. Tylko wytłumacz im najpierw Jeśli gra jest popularna to musi się w nią wygodnie grać inaczej nie zdobyłaby popularności... W gry sie gra dla rozrywki - jesli granie jest cieżką pracą to gra nie jest popularna. To starałem się wyjaśnić JoteRowi że jego opinia na temat "telefonu niezbyt dobrego gamepada" jest zbudowana na ograniczonej puli telefonów jakie posiadał a więc nie jest opinią uniwersalną jeśli nie grał nigdy na iPhone czy innym telefonie w ogóle bez klawiatury, w którym gry się obsługuje w zupełnie inny sposób. |
|
Data: 2011-05-12 13:56:20 | |
Autor: J.F. | |
gry java | |
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message Zyroskop to teraz takie male urzadzenie, w jednym ukladzie scalonym, chyba nawet razem z akcelerometrem moze byc scalone. Miernej jakosci .. ale moze do gier sie nada :-) Zaraz .. a nie mozesz sprawdzic ? Wystarczy potrzasac ajfonem na boki, bez obracania. no, ale na klasyczne telefony tez sa tysiace gier. Slusznie. Ale gdzie zobaczyc wyniki polularnosci gier ? Ilosc sprzedanych egzemplarzy na applestore to chyba nie jest popularnosc. Chociaz .. jesli juz ktos chcial zaplacic ... (czyli ie szukac w sekcji "darmowe" ) gry sie gra dla Ale racje ma - jak sie nie ma ajfona tylko kilka przyciskow, to sie w wiele gier kiepsko gra. Mnie samemu kilka nie lezy tylko z tego powodu. A jak sie ajfona ma .. kreci kierownica sie fajnie, ale jakis symulator lotu tam jest ? :-P Z drugiej strony - widze wystawionego ipada z jakas gierka. Ninja costam. Mozna wiele ciec mieczem naraz wykonywac, 10 palcow w uzyciu. No ale jak sie zainwestowalo w technologie multitouch, to teraz trzeba ja reklamowac ;-) A to samo na ajfonie - tylko na dziecieca raczke :-) J. |
|
Data: 2011-05-12 07:17:35 | |
Autor: Pszemol | |
gry java | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:iqght4$o8b$1news.onet.pl...
Nie próbowałem ale ciekawe pytanie. Sprawdzenie niewiele da, bo oprócz obracania iPhone reaguje też na potrząsanie (np. w czasie edycji tekstu potrząśnięcie energiczne znaczy "undo"). Lepiej chyba doszukać się informacji technicznej co tam siedzi... no, ale na klasyczne telefony tez sa tysiace gier. To raz. Oprócz ilości sprzedanych gra ma też ilość opinii. Jeśli gra ma 200 opinii i 2 i 1/2 gwiazdki to chyba uznać można że jest mniej popularna od gry co ma 20000 opinii i 4 i 1/2 gwiazdki. A dwa - są przecież rankingi popularności niezależne od Apple i tam można szukać informacji o grach. Serwis 148apps do którego Ci linka podałem wczoraj jest jedną z nich... gry sie gra dla Dlatego moją pierwszą sugestią było: kup sobie iPhone :-)) Mnie samemu kilka nie lezy tylko z tego powodu. A jak sie ajfona ma .. kreci kierownica sie fajnie, ale jakis symulator lotu tam jest ? :-P Nie szukałem... poszukaj sam i daj nam znać! Z drugiej strony - widze wystawionego ipada z jakas gierka. Ninja costam. Mozna wiele ciec mieczem naraz wykonywac, 10 palcow w uzyciu. No ale jak sie zainwestowalo w technologie multitouch, to teraz trzeba ja reklamowac ;-) Albo na 2-3 dorosłe palce. Tak samo jak w grze Cut the Rope. |
|
Data: 2011-05-12 14:33:11 | |
Autor: Artur Maśląg | |
gry java | |
W dniu 2011-05-12 13:56, J.F. pisze:
(...) Zyroskop to teraz takie male urzadzenie, w jednym ukladzie scalonym, W wielu masz też kompas (natywny, a nie ten oparty na odczycie sygnału GPS). Na Androida gier wykorzystując to jest całe mnóstwo. Pierwszy raz jak się z czymś takim spotkałem to nie potrafiłem skręcać - dopiero syn mi powiedział, że trzeba telefonem kręcić jak kierownicą :) W sumie mogłem na to sam wpaść, skoro już dawno temu w aparacie fotograficznym miałem opcję dostosowywania się wyświetlacza do pozycji aparatu :) |
|
Data: 2011-05-12 15:26:57 | |
Autor: J.F. | |
gry java | |
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w
W wielu masz też kompas (natywny, a nie ten oparty na odczycie Ale kompas ma te wade ze w jednej osi zle dziala. No i jak sa jakies magnesy w okolicy to moga go zaklocic - tzn w tym przypadku uczynic wrazliwym na pozycje. Troche reke przesuniesz i nie zauwazysz ze jestes blizej glosnika J. |
|
Data: 2011-05-12 11:04:39 | |
Autor: Pszemol | |
gry java | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:iqgn71$fsu$1news.onet.pl...
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w Antena GPS też chyba będzie w jednej osi źle działać... No chyba że masz dwie osobne anteny i odbiorniki GPS w jednym iPhone... |
|
Data: 2011-05-12 20:20:46 | |
Autor: J.F. | |
gry java | |
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message No wlasnie - bo pojedynczy gps w ogole nie dostarcza informacji o orientacji. Czyli wracamy do "zyroskopow" - w cudzyslowie, bo we wspolczesnych juz sie nic nie kreci :-) J. |
|
Data: 2011-05-12 22:11:33 | |
Autor: Artur Maśląg | |
gry java | |
W dniu 2011-05-12 20:20, J.F. pisze:
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał Oczywiście, że dostarcza, ale w czasie ruchu. Pomysł z dwoma antenami i dwoma odbiornikami GPS w iPhone jest równie niedorzeczny - wystarczy poczytać jak GPS działa. Czyli wracamy do "zyroskopow" - w cudzyslowie, bo we wspolczesnych juz Ale ja nie pisałem o kompasie w kwestii wykrywania 'trząchania' telefonem w czasie gry, tylko o kolejnym elemencie wyposażenia. |
|
Data: 2011-05-12 15:43:55 | |
Autor: Pszemol | |
gry java | |
"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:iqhfdt$d81$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-05-12 20:20, J.F. pisze: Założyłem że ruch rzędu kilkunastu centymetrów mieści się w zakresie szumu nieoznaczoności położenia będącego nieuchronną cechą gps'ów komercyjnych (w odróżnieniu od wojskowych). A więc gdy grasz w grę siedząc na dywanie i trzymając gps'a w rękach ciężko liczyć na to, że wykryjesz ruchy anteny względem satelitów i na tej podstawie coś tu wywnioskujesz na temat orientacji w przestrzeni... A może się mylę? Mój samochodowy GPS nie ma pojęcia czy jadę w przód czy się cofam dopóki nie ujadę parę dobrych metrów. Sądzisz że ten w iPhonie jest lepszy? |
|
Data: 2011-05-12 22:19:18 | |
Autor: J.F. | |
gry java | |
On Thu, 12 May 2011 22:11:33 +0200, Artur Maśląg wrote:
W dniu 2011-05-12 20:20, J.F. pisze: Pomysl uzywania tego do gier jest cokolwiek niesmaczny :-) Pomysł z dwoma antenami no i co tam chcesz wyczytac ? Dwa odbiorniki to teoretycznie dwie pozycje i mozliwosc ustalenia orientacji. Teoretycznie. Czyli wracamy do "zyroskopow" - w cudzyslowie, bo we wspolczesnych juzAle ja nie pisałem o kompasie w kwestii wykrywania 'trząchania' To na drugi raz nie pisz nie na temat :-) A w temacie sa gry. P.S. W sumie moga byc i plenerowe. J. |
|
Data: 2011-05-13 07:45:14 | |
Autor: Artur Maśląg | |
gry java | |
W dniu 2011-05-12 22:19, J.F. pisze:
On Thu, 12 May 2011 22:11:33 +0200, Artur Maśląg wrote: To zależy od tego, co sobie wymyśli producent gry/oprogramowania. Pomysł z dwoma antenami Dwa odbiorniki z dwoma antenami oddalone od siebie o 2 centymetry? Wolne żarty. Czyli wracamy do "zyroskopow" - w cudzyslowie, bo we wspolczesnych juzAle ja nie pisałem o kompasie w kwestii wykrywania 'trząchania' No właśnie - nie problem wymyślić taką, która będzie to wykorzystywała. P.S. W sumie moga byc i plenerowe. Dokładnie - kiedyś latałeś z mapą i kompasem, teraz wystarczy telefon, który jest w to wyposażony. |
|
Data: 2011-05-12 21:58:06 | |
Autor: Artur Maśląg | |
gry java | |
W dniu 2011-05-12 15:26, J.F. pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w A co masz na myśli pisząc w jednej osi? Zasada działania kompasu jest chyba powszechnie znana :) No i jak sa jakies magnesy w okolicy to moga go zaklocic - tzn w tym Znaczy w jakiej okolicy i jakiej odległości? Troche reke przesuniesz i nie zauwazysz ze jestes blizej glosnika Głośniki są teraz dobrze 'ekranowane', a jak chcesz mieć lepszy pomiar to go skalibruj 'ósemką'. |
|
Data: 2011-05-12 22:38:29 | |
Autor: J.F. | |
gry java | |
On Thu, 12 May 2011 21:58:06 +0200, Artur Maśląg wrote:
W dniu 2011-05-12 15:26, J.F. pisze: Widac nie bardzo. Pole magnetyczne ma jakis wektor. Typowy kompas mierzy jego kierunek tylko w dwoch wymiarach. Jak wektor bedzie prostopadly do plaszczyzny czujnika - to nie da sie okreslic kierunku. W naszych okolicach ten wektor jest skosny do powierzchni ziemii, wiec siadasz sobie nieszczesliwie, trzymasz telefon wygodnie .... i potem Jobs bedzie musial demonstrowac jak sie poprawnie siada :-) No i jak sa jakies magnesy w okolicy to moga go zaklocic - tzn w tym A tak z kilkadziesiat cm. J. |
|
Data: 2011-05-12 15:53:14 | |
Autor: Pszemol | |
gry java | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:m8gos6hicnhj0oecs22nsh4no0eq2ub0v74ax.com...
On Thu, 12 May 2011 21:58:06 +0200, Artur Maśląg wrote: Widzę że dobrze czujesz bluesa. |
|
Data: 2011-05-13 07:41:52 | |
Autor: Artur Maśląg | |
gry java | |
W dniu 2011-05-12 22:38, J.F. pisze:
On Thu, 12 May 2011 21:58:06 +0200, Artur Maśląg wrote: Co nie bardzo? Pole magnetyczne ma jakis wektor. Typowy kompas Wszystko sie zgadza się. W naszych okolicach ten wektor jest skosny do powierzchni ziemii, A czy ja proponowałem użycie tego kompasu do gry wymyślonej przez Ciebie? No i jak sa jakies magnesy w okolicy to moga go zaklocic - tzn w tym No właśnie - siadasz przy kolumnie? |
|
Data: 2011-05-14 08:03:06 | |
Autor: J.F. | |
gry java | |
On Fri, 13 May 2011 07:41:52 +0200, Artur Maśląg wrote:
W dniu 2011-05-12 22:38, J.F. pisze: Tak. Chyba ze sam juz nie wiesz co w zasadzie proponowales :-) No dobra - niew przeze mnie, tylko ogolnie do sterownia grami roznymi. No właśnie - siadasz przy kolumnie?A tak z kilkadziesiat cm.No i jak sa jakies magnesy w okolicy to moga go zaklocic - tzn w tymZnaczy w jakiej okolicy i jakiej odległości? Kolumna to moze za duze slowo, ale tak - tu jeden glosnik, tam drugi, w kieszeni sluchawki, pod stolem magnesik .. J. |
|
Data: 2011-05-14 06:14:20 | |
Autor: Pszemol | |
gry java | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:iqght4$o8b$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w Wystarczy tu poczytać: http://www.switchonthecode.com/tutorials/iphone-tutorial-reading-the-accelerometer |
|
Data: 2011-05-15 14:32:24 | |
Autor: J.F. | |
gry java | |
On Sat, 14 May 2011 06:14:20 -0500, Pszemol wrote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message No to chyba slabo czytales. Wyglada na to ze oprocz akcelerometrow ma jeszcze zyroskopy. http://www.youtube.com/watch?v=ORcu-c-qnjg http://www.ifixit.com/Teardown/iPhone-4-Gyroscope-Teardown/3156/1 A wtedy tak jak Waldek pisze - mozna nawet pomyslec o systemie nawigacji inercyjnej. J. |
|
Data: 2011-05-15 08:25:53 | |
Autor: Pszemol | |
gry java | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:dqhvs6tq0rjasjsi2eat0hiuqe7h6d2ree4ax.com...
On Sat, 14 May 2011 06:14:20 -0500, Pszemol wrote: Przyznaję się bez bicia, że nie czytałem jeszcze, tylko przeleciałem oczami :-) Oceniłem książkę po okładce... Wyglada na to ze oprocz akcelerometrow ma jeszcze zyroskopy. O... muszę pooglądać to wystąpienie w całości - może jeszcze czegoś nowego się dowiem o swoim telefonie :-) Dzięki! http://www.ifixit.com/Teardown/iPhone-4-Gyroscope-Teardown/3156/1 Cool... Ale z tego co czytam tam coś tylko drży a nie wiruje jak w prawdziwym gyroskopie... Nie mam czasu teraz czytać zdanie po zdaniu. A wtedy tak jak Waldek pisze - mozna nawet pomyslec o systemie Ja to bym sobie marzył aby napisali lepszy program do obsługi kompasu, bo to nie jest zbyt imponujące i czasem obrót o 360' nie daje wskazówki na ekranie w tym samym miejscu... To samo w google-maps, gdy pokazuje dokładne położenie fona łącznie z kierunkiem gdzie jest zwrócony to czasem widzę, że jest to pokazywane z dokładnością do kąta rzędu 5-10 stopni... Nie przeszkadza to gdybyś szedł na azymut bo ten błąd się zmienia w czasie i średnia jest dobra, ale tak czy inaczej jest tu pole do popisu jeśli chodzi o poprawę działania... Widzę na Apple że jest nowe update iOS 4.3, mój jest 2 generacje do tyłu więc może już to jednak poprawili... |
|
Data: 2011-05-15 15:39:50 | |
Autor: J.F. | |
gry java | |
On Sun, 15 May 2011 08:25:53 -0500, Pszemol wrote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message Za to nie zdziw sie jak zaobaczysz kogos krecacego sie w kolko ze swoim ajfonem. On nie szuka lepszego zasiegu, on gra :-) http://www.ifixit.com/Teardown/iPhone-4-Gyroscope-Teardown/3156/1Cool... Ale z tego co czytam tam coś tylko drży a nie wiruje jak Tak sie od dawna robi "tanie zyroskopy elektroniczne". Ja to bym sobie marzył aby napisali lepszy program do obsługi kompasy magnetyczne takie niestety sa - wrazliwe na rozne zaklocenia, ktorych teraz nie brakuje. J. |
|
Data: 2011-05-11 23:55:07 | |
Autor: JoteR | |
gry java | |
"J.F." napisał:
no, ale na klasyczne telefony tez sa tysiace gier. Dlatego zaproponowałem te, w które moim zdaniem gra się wygodnie na zwykłym, klasycznym telefonie i które (moim zdaniem) mają to coś, co wśród graczy nazywane jest "playability". JoteR |