gdzie te spadki

Data: 2009-03-23 13:59:41
Autor: ojciec007
gdzie te spadki
On 23 Mar, 21:40, "Pester" <pes...@o2.pl> wrote:
> żyjecie misiaki ?
> głosiciele wigu Mieszka I i duchowego świata ?
> czy ski juz pozamykane?

A fakty, tępaku, sa nieublagane. Oto notowania WIG20 za ostatnie pol roku,
co kwartal:

23 IX 2009   - 2362 pkt
23 XII 2009 - 1747 pkt
23 III 2009   - 1550 pkt

Wiec i na Mieszka I czas przyjdzie. A drobne korekty w gore w mikroskali
zawsze sa mozliwe jako pewnego rodzaju nieoczekiwane fluktuacje, odstepstwa
od normalnosci.

Pester

w porównaniu z indeksem w20 tez jestem fluktuacja, trzymam Immoeast
kupiony
w okolicach .... 1,20 a stanowi znaczacy udzial na moim rku brokerskim

ostatnie 3 tygodnie tez przyniosly duzo radosci. Bystrzy i odwazni sa
zadowoleni

A okolice Mieszka I przywitalbym z radoscia, choc nie dane bedzie
kupic
az tak tanich akcji

pozdrawiam

Data: 2009-03-23 22:03:35
Autor: Zbyszek
gdzie te spadki
Dnia 23-03-2009 o 21:59:41 <ojciec007@gmail.com> napisał(a):

w porównaniu z indeksem w20 tez jestem fluktuacja, trzymam Immoeast
kupiony
w okolicach .... 1,20 a stanowi znaczacy udzial na moim rku brokerskim

pogratulowac. jak immo Cie przekonalo ?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-03-23 14:10:37
Autor: ojciec007
gdzie te spadki
On 23 Mar, 22:03, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
Dnia 23-03-2009 o 21:59:41 <ojciec...@gmail.com> napisał(a):

> [...]
> kupiony
> w okolicach .... 1,20 a stanowi znaczacy udzial na moim rku brokerskim

przekornie - przekonaly mnie 3 ogromne czarne swiece z lukami z 10,12
i 13 listopada 2008.
a rynek czesto powraca powyzej otwarcia pierwszej z takich swiec.
Podobnie dziala w druga strone, swieczek moze byc kilka.
no wiec otworzylem pozycje, sprawdza sie, wiec trzymam leniwy
jestem :)

gdzie te spadki