gdzie te spadki

Data: 2009-03-23 22:00:43
Autor: x
gdzie te spadki
Pester pisze:
żyjecie misiaki ?
głosiciele wigu Mieszka I i duchowego świata ?
czy ski juz pozamykane?

A fakty, tępaku, sa nieublagane. Oto notowania WIG20 za ostatnie pol roku, co kwartal:

23 IX 2009   - 2362 pkt
23 XII 2009 - 1747 pkt
23 III 2009   - 1550 pkt

Wiec i na Mieszka I czas przyjdzie. A drobne korekty w gore w mikroskali zawsze sa mozliwe jako pewnego rodzaju nieoczekiwane fluktuacje, odstepstwa od normalnosci.

Pester
chyba cos ci sie pomylilo

Data: 2009-03-23 22:09:30
Autor: Zbyszek
gdzie te spadki
Dnia 23-03-2009 o 22:00:43 x <lis40@poczta.fm> napisał(a):

chyba cos ci sie pomylilo

nie cos, wszystko.
nie karmmy jednak trolka

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-03-23 22:17:34
Autor: Pester
gdzie te spadki
"Zbyszek"

nie cos, wszystko.
nie karmmy jednak trolka

Ja na pewno nie bede cie karmil.
Pester

Data: 2009-03-23 22:16:55
Autor: Pester
gdzie te spadki

"x" <lis40@poczta.fm> wrote in message news:gq8tdf$a3c$1atlantis.news.neostrada.pl...
Pester pisze:
[...]

Widze.
Mialo byc:
23 IX 2008   - 2362 pkt
23 XII 2008 - 1747 pkt
23 III 2009   - 1550 pkt

Ale latwo sie bylo domyslec.

Pester

Data: 2009-03-24 09:07:37
Autor: x
gdzie te spadki

Widze.
Mialo byc:
23 IX 2008   - 2362 pkt
23 XII 2008 - 1747 pkt
23 III 2009   - 1550 pkt

Ale latwo sie bylo domyslec.

Pester

ciekawe czy jak skladasz zlecenie to tez liczysz , ze sie domysla

Data: 2009-03-24 09:26:21
Autor: Robert
gdzie te spadki
x pisze:

[...]

Nie trawię Pestera, ale z tym czepianiem się daty przeginacie.
Zaraz powiecie, że zima wróciła bo Pester pomylił daty.

RM.

Data: 2009-03-24 20:23:25
Autor: Zbyszek
gdzie te spadki
Dnia 24-03-2009 o 09:26:21 Robert <robertoos@rato.pl> napisał(a):

Nie trawię Pestera, ale z tym czepianiem się daty przeginacie.
Zaraz powiecie, że zima wróciła bo Pester pomylił daty.

mi nie chodzi o daty - grupe raczej pomylil

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-03-24 20:42:26
Autor: skippy
gdzie te spadki

Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.ura9hbauokz3rlzbyszek-pc.zn...
[...]

Nie sądzę.
Pisuje chyba w wielu miejscach; świadomie:)

gdzie te spadki