Data: 2009-11-19 15:24:27 | |
Autor: PaweĹ | |
[prasowka] eurobankowa windykacja - bank przeprasza. | |
http://www.tvn24.pl/-1,1629456,0,1,eurobank-przeprasza-za-
obelgi,wiadomosc.html "Rzeczniczka Eurobanku przeprosiĹa..." "Zmienimy formÄ, nie bÄdzie tak jak w rozmowie, ktĂłrÄ paĹstwo sĹyszeli - obiecywaĹa..." skad oni wzieli takiego rzecznika? przyznala, ze taka forma byla stosowana - strzal w stope. |
|
Data: 2009-11-19 06:30:48 | |
Autor: bradley.st | |
eurobankowa windykacja - bank przeprasza | |
On 19 Lis, 09:24, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:
http://www.tvn24.pl/-1,1629456,0,1,eurobank-przeprasza-za- Sugerujesz ze powinna byla isc w zaparte i moze twierdzic, ze to nagranie pracownikow windykacji innego banku? |
|
Data: 2009-11-19 16:12:07 | |
Autor: PaweĹ | |
eurobankowa windykacja - bank przeprasza | |
bradley.st wrote:
On 19 Lis, 09:24, PaweĹ <r...@127.0.0.1> wrote: zwykle rzecznicy mowia, ze to odosobniony incydent ;-) a tu stwierdza, ze zmienia forme, tak jakby to byla norma w eb. |
|
Data: 2009-11-19 07:37:56 | |
Autor: bradley.st | |
eurobankowa windykacja - bank przeprasza | |
On 19 Lis, 10:12, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:
bradley.st wrote: Przeciez nie mogla NIE przyznac, ze taka forma byla stosowana skoro przedstawiono jej nagranie. A jezeli zdarzylo sie to wiecej niz raz, to klamstwo o "jednostkowym przypadku" skonczyloby sie kolejna awantura, bo moga zglosic sie inni klienci, ktorych tak traktowano. Totalna kompromitacja dla banku! Moim zdaniem rzecznik zachowala sie bardzo profesjonalnie nie probujac sie wylgiwac i kombinowac. |
|
Data: 2009-11-19 16:23:44 | |
Autor: Rafał | |
eurobankowa windykacja - bank przeprasza | |
bradley.st pisze:
Sugerujesz ze powinna byla isc w zaparte i moze twierdzic, ze to Rzecznik mi się kojarzy z pewnym zawodem przy drodze uprawianym. Tak, powinna iść w zaparte. Powinna powiedzieć, że to był jednostkowy przypadek i tamten pan już nie pracuje. Czyli standardowy tekst na od...l. Jak to praktykują wszyscy rzecznicy. -- Raf |
|
Data: 2009-11-19 16:45:36 | |
Autor: MarekZ | |
eurobankowa windykacja - bank przeprasza | |
Użytkownik "Rafał" <adres@moj.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:he3o2j$t86$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Rzecznik mi się kojarzy z pewnym zawodem przy drodze uprawianym. Tak, powinna iść w zaparte. Powinna powiedzieć, że to był jednostkowy przypadek i tamten pan już nie pracuje. Czyli standardowy tekst na od...l. Jak to praktykują wszyscy rzecznicy. Czy powinna iść w zaparte to jest rzecz dyskusyjna. IMO kierując się dobrem banku, nie powinna. Taka lekka samokrytyka ma szanse zrobić lepsze wrażenie, niż pójście w zaparte. |
|
Data: 2009-11-20 10:42:00 | |
Autor: elmer radi radisson | |
eurobankowa windykacja - bank przeprasza | |
MarekZ wrote:
Czy powinna iść w zaparte to jest rzecz dyskusyjna. IMO kierując się dobrem banku, nie powinna. Taka lekka samokrytyka ma szanse zrobić lepsze wrażenie, niż pójście w zaparte. Zgadza sie, lepsza bylaby wypowiedz w stylu "zawsze staramy sie posrednio zadbac o dobro depozytow naszych klientow z ktorych w praktyce realizowane sa kredyty, w tych jednostkowych przypadkach przekroczono niestety granice i dolozymy staran aby podobne sytuacje nie mialy miejsca". Nawet w ostatnim numerze miesiecznika "Press" byl ciekawy artykul o podobnych wizerunkowych strzalach w kolano, o ile dobrze pamietam wlasnie dotyczacych rowniez bankow. Szkoda ze nie wyciaga sie wnioskow z takich podobnych przypadkow i ciekawe czy pani rzecznik dlugo popracuje (o ile sama nie jest autorem i nie przekazala po prostu slowo w slowo otrzymanego od kogos "oficjalnego stanowiska", to raczej tez mozliwe). -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2009-11-22 00:34:52 | |
Autor: Tomasz Opalski | |
[prasowka] eurobankowa windykacja - bank przeprasza. | |
Paweł <root@127.0.0.1> napisał(a):
skad oni wzieli takiego rzecznika?Moim zdaniem pójście w zaparte to byłby dopiero strzał w stopę. Założę się, że to bank bezpośrednio w ten sposób instruował i szkolił swoich windykatorów i w krótkim czasie by to wyszło na jaw ponownie robiąc bankowi "reklamę". Przecież ten łebas i ta panna momentami używają tych samych sentencji zdań. To nie była radosna twórczość. Dla mnie jest maksymalnie nieprofesjonalny fakt, że zawodnik był dalej windykowany po przesłaniu pisma i pomimo faktu, że spłacał dalej, tylko mniej. Jakiś wypadek losowy zawsze może się przydarzyć, nawet najprzezorniejszemu kredytobiorcy. Dla mnie, chociaż ze spłatą kredytu nigdy nie miałem problemu, ten bank jako potencjalny partner do współpracy przestaje istnieć. -- |
|
Data: 2009-11-22 02:07:13 | |
Autor: MarekZ | |
[prasowka] eurobankowa windykacja - bank przeprasza. | |
Użytkownik "Tomasz Opalski" <okemot@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hea0vc$bar$1@inews.gazeta.pl...
bankowi "reklamę". Przecież ten łebas i ta panna momentami używają tych Tekst z Mount Everestem był całkiem fajny... Dla mnie jest maksymalnie nieprofesjonalny fakt, że zawodnik był dalej Fakt, to jest fatalne. Tutaj poszli w zaparte, że pismo "zaginęło". Bo zapewne wcale nie zaginęło, tylko każdy miał to gdzieś i nikomu się nie chciało tym pismem jakoś zająć. |
|
Data: 2009-11-22 14:05:57 | |
Autor: Tomasz Opalski | |
[prasowka] eurobankowa windykacja - bank przeprasza. | |
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
Biorąc pod uwagę grupę docelową klientów, do których Eurobank kierował ofertę i lekkość z jaką szastał kasą, to takich pism mają pewnie teraz na pęczki. Założę się że spora grupa tych dłużników to rzeczywiście cwaniaki lub po prostu ludzie którzy kredytu dostać nie powinni, ale w szale koniunktury i zdobywania udziałów w rynku dostali. Indywidualne podejście do klienta kosztuje, więc łatwiej jest jechać walcem windykacji po wszystkich jak leci. Tyle że IMHO bank jest za tą sytuację całkowicie współodpowiedzialny. Mimo wszystko jestem w szoku, że bank może się posunąć do tak bezpardonowych i chamskich metod wobec swoich klientów, a w tym przypadku, dodatkowo w sposób tak bezmyślny. Mam u nich konto oszczędnościowe i zastanawiałem się czy nie wziąć ich KK. Nad kartą już się nie zastanawiam, teraz pod znakiem zapytania stoi utrzymywanie u nich rachunku. -- |
|
Data: 2009-11-22 13:16:54 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
[prasowka] eurobankowa windykacja - bank przeprasza. | |
Dnia Sun, 22 Nov 2009 00:34:52 +0000 (UTC), Tomasz Opalski napisał(a):
Dla mnie jest maksymalnie nieprofesjonalny fakt, że zawodnik był dalej windykowany po przesłaniu pisma i pomimo faktu, że spłacał dalej, tylko mniej. Jakiś wypadek losowy zawsze może się przydarzyć, nawet najprzezorniejszemu kredytobiorcy. Dla mnie, chociaż ze spłatą kredytu nigdy nie miałem problemu, ten bank jako potencjalny partner do współpracy przestaje istnieć. Dlatego też, jeśli kredyt, to w spółdzielczym. Tam rozmawiasz z ludźmi, a nei z kretyńsko wyszkolonymi klonami. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ |