Data: 2017-08-29 15:25:01 | |
Autor: J.F. | |
elektryczne klopoty | |
Elektryczne autobusy z Ursusa dla Warszawy maja drobne opoznienie
http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/warszawa-elektrobusy-od-ursusa-do-odebrania-w-fabryce-55796.html oprocz spraw finansowych, na razie malych ... to jak te autobusy dostarczyc ? Przejada 200 km same, na lawecie, czy trzeba szukac po drodze ladowarki ? A moze agregat pradotworczy holowac :-) J. |
|
Data: 2017-08-29 16:33:43 | |
Autor: elmer radi radisson | |
elektryczne klopoty | |
On 2017-08-29 15:25, J.F. wrote:
oprocz spraw finansowych, na razie malych ... to jak te autobusy dostarczyc ? o rety. moze po prostu lawetą. drogową albo transportem kolejowym.. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2017-08-29 17:46:48 | |
Autor: T. | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 2017-08-29 o 15:25, J.F. pisze:
Elektryczne autobusy z Ursusa dla Warszawy maja drobne opoznienie Ursus City Smile ma 180 km zasięgu. Sądzę, że jest to zasięg w mieście. Powinien zatem dojechać o własnych siłach. A jak nie - sztywny hol i tyle. Poza tym być może wystarczy na podłodze zainstalować prowizorycznie jeszcze kilka akumulatorów i dojedzie. :-) T. |
|
Data: 2017-08-29 18:38:22 | |
Autor: tck | |
elektryczne klopoty | |
Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:59a58c68$0$5164$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2017-08-29 o 15:25, J.F. pisze: pudło powerbanków i da rade;) -- pozdr Tomasz tck(at)top.net.pl |
|
Data: 2017-08-29 18:38:28 | |
Autor: RadoslawF | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 2017-08-29 o 17:46, T. pisze:
oprocz spraw finansowych, na razie malych ... to jak te autobusy dostarczyc ? Z zakładów Ursusa do Warszawy będzie sporo więcej niż te 200km. Jak podają zasięg 180km to jest to zasięg teoretyczny tak jak spalanie w pojazdach z silnikami spalinowymi. W praktyce spalanie jest sporo większe a zasięg mniejszy. Co do holowania to dzisiaj nie zaryzykował bym holowania pojazdu bez wspomagania kierownicy, na to nawet sztywny hol nie pomoże. Przewiezienie na tirze czy innej lawecie to koszt kilku tysięcy. Najtaniej będzie dołączyć mały generatorek za kilkaset złotych i niech po drodze kierowca zrobi sobie przerwę na ładowanie. Mogą też mieć po drodze zaprzyjaźnioną formę gdzie kierowcy podładują akumulatory. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-08-29 19:22:27 | |
Autor: J.F. | |
elektryczne klopoty | |
Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oo45a8$pr7$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2017-08-29 o 17:46, T. pisze: Przejada 200 km same, na lawecie, czy trzeba szukac po drodze ladowarki ?J. A jak policja skontroluje i odkryje przerobki niezgodne z homologacja ? :-P Z zakładów Ursusa do Warszawy będzie sporo więcej niż te 200km. Z Lublina do Warszawy niecale 200 .. Jak podają zasięg 180km to jest to zasięg teoretyczny tak jak spalanie Ale po miescie. W trasie to pewnie te 180km przejedzie. Ale ... z prekoscia 50 czy 30 ? Dobrze, ze tam S-ki nie ma ... a raczej zle, bo latwiej taki autobus jadacy 50 na ekspresowce wyprzedzic, niz na zwyklej drodze :-) Co do holowania to dzisiaj nie zaryzykował bym holowania pojazdu Jak sie od poczatku zacznie holowac, to na wspomaganie pradu powinno starczyc :-) No i pewnie ma regeneracyjne hamowanie, wiec kierowca noga z gazu, ewentualnie leciutko hamulec, i holownik laduje akumulatory :-) Przewiezienie na tirze czy innej lawecie to koszt kilku tysięcy. one cos 2.5mln kosztuja, wiec kilka tysiecy to nie jest wielki koszt. Ba - po dodaniu ubezpieczenia moze wyjsc taniej :-) Najtaniej będzie dołączyć mały generatorek za kilkaset złotych Przerwa dobra rzecz ... i chyba nawet obowiazkowa. Hm, maja w miejskich autobusach tachografy ? A jak nie maja, to wolno im po trasie jezdzic ? No i przypomniala mi sie kwestia rejestracji - znow moze byc prosciej laweta przewiezc, niz z przepisami walczyc - jest jakas tymczasowa rejestracja, na dowiezienie do klienta ? Mogą też mieć po drodze zaprzyjaźnioną formę gdzie kierowcy podładują Pozostaje kwestia gniazdka - jakies typowe 3f uzyli, czy cos specjalnego :-) J. |
|
Data: 2017-08-29 20:02:03 | |
Autor: Uncle Pete | |
elektryczne klopoty | |
Ale ... z prekoscia 50 czy 30 ? Trochę S-ki jest... S12/S17. |
|
Data: 2017-08-30 10:23:25 | |
Autor: T. | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 2017-08-29 o 20:02, Uncle Pete pisze:
Ale ... z prekoscia 50 czy 30 ? Phi - od niedzieli uruchamiają miejski autobus z Warszawy do Brwinowa, który po autostradzie A2 będzie jeździł :-) Przystanków na niej nie będzie. T. |
|
Data: 2017-08-30 18:59:04 | |
Autor: jerzu.xyz | |
elektryczne klopoty | |
On Wed, 30 Aug 2017 10:23:25 +0200, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:
Phi - od niedzieli uruchamiają miejski autobus z Warszawy do Brwinowa, który po autostradzie A2 będzie jeździł :-) Ja bym tak nieśmiało zaproponował buspas na A2 ;) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t |
|
Data: 2017-08-29 23:14:20 | |
Autor: jerzu.xyz | |
elektryczne klopoty | |
On Tue, 29 Aug 2017 19:22:27 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Dobrze, ze tam S-ki nie ma ... a raczej zle, bo latwiej taki autobus jadacy 50 na ekspresowce wyprzedzic, niz na zwyklej drodze :-) Obecnie to i tak nie ma tam szans na wyprzedzanie. Przynajmniej na odcinku Kurów - Garwolin. Trwa budowa S17. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t |
|
Data: 2017-08-30 10:43:23 | |
Autor: RadoslawF | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 2017-08-29 o 19:22, J.F. pisze:
Przejada 200 km same, na lawecie, czy trzeba szukac po drodze ladowarki ?J. A policja ma dostęp do homologacji dla danego modelu? Z zakładów Ursusa do Warszawy będzie sporo więcej niż te 200km. Fabryka Ursusa jest po przeciwnej stronie niż wyjazd na Warszawę. W dodatku prawie za miastem. Do tego objazdy w granicach miasta bo na właściwej trasie w mieście remont już dwa lata a może i dłużej. Jak podają zasięg 180km to jest to zasięg teoretyczny tak jak spalanie Doświadczenie twierdzi ze jak producent podaje spalanie 6l to oznacza że na drodze tego nie uzyskasz. Tylko w warunkach laboratoryjnych. A tu trzeba na prawdziwą drogę z prawdziwymi korkami i objazdami. Ale ... z prekoscia 50 czy 30 ? Ale holownik to koszt taki jak lawety czy tira. A trzeba rejestrację, ubezpieczenie i kierowce autobusu, czyli dodatkowe koszty. No i pewnie ma regeneracyjne hamowanie, wiec kierowca noga z gazu, ewentualnie leciutko hamulec, i holownik laduje akumulatory :-) A holownik spali 40 litrów zamiast 30. Przewiezienie na tirze czy innej lawecie to koszt kilku tysięcy. Ale jest i trzeba go ponieść. Najtaniej będzie dołączyć mały generatorek za kilkaset złotych Czasami na trasie się je widuje. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-08-30 12:11:34 | |
Autor: J.F. | |
elektryczne klopoty | |
Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oo5trg$cbe$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2017-08-29 o 19:22, J.F. pisze: A policja ma dostęp do homologacji dla danego modelu?A jak policja skontroluje i odkryje przerobki niezgodne z homologacja ? :-PUrsus City Smile ma 180 km zasięgu. Sądzę, że jest to zasięg w mieście. Powinien zatem dojechać o własnych siłach. A jak nie -sztywny hol i tyle. Poza tym być może wystarczy na podłodze zainstalować prowizorycznie jeszcze kilka akumulatorów i dojedzie. :-) Wystarczy ze zobaczy te prowizorke na podlodze i bedzie miala uzasadnione podejrzenia, ze jest to przerobka wykraczajaca poza fabryczne wykonczenie ... mimo, ze fabryka zainstalowal :-) Doświadczenie twierdzi ze jak producent podaje spalanie 6l to oznaczaJak podają zasięg 180km to jest to zasięg teoretyczny tak jak spalanieAle po miescie. W trasie to pewnie te 180km przejedzie. Ja moze nie uzyskam, ale patrzac na komputer, to moze i mozliwe. Tylko mnie temperament nie pozwala jechac 70 :-) A tu trzeba na prawdziwą drogę z prawdziwymi korkami i objazdami. Ale zasieg liczony na prawdziwe miasto, z korkami, swiatlami, przystankami i pasazerami. Co do holowania to dzisiaj nie zaryzykował bym holowania pojazdu Ale holownik to koszt taki jak lawety czy tira. A trzeba rejestrację, No i pewnie ma regeneracyjne hamowanie, wiec kierowca noga z gazu, ewentualnie leciutko hamulec, i holownik laduje akumulatory :-)A holownik spali 40 litrów zamiast 30. Ale w holowanym kierownica i hamulce beda dzialaly ! Przewiezienie na tirze czy innej lawecie to koszt kilku tysięcy. Czasami na trasie się je widuje. Ale maja tachografy czy nie ? http://www.gitd.pl/jazda-bez-tachografu na linii regularnej nie trzeba, wiec po co zamawiac z tachografem, tylko co potem z przejazdem nieregularnym :-) Ale widze wyjatek dla pojazdow nowych. J. |
|
Data: 2017-08-30 17:45:43 | |
Autor: RadoslawF | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 2017-08-30 o 12:11, J.F. pisze:
A policja ma dostęp do homologacji dla danego modelu?A jak policja skontroluje i odkryje przerobki niezgodne z homologacja ? :-PUrsus City Smile ma 180 km zasięgu. Sądzę, że jest to zasięg w mieście. Powinien zatem dojechać o własnych siłach. A jak nie -sztywny hol i tyle. Poza tym być może wystarczy na podłodze zainstalować prowizorycznie jeszcze kilka akumulatorów i dojedzie. :-) Schowają w bagażniku, schowku lub dorobią ładna przykrywę i nie będzie widocznego pajęczarstwa. Doświadczenie twierdzi ze jak producent podaje spalanie 6l to oznaczaJak podają zasięg 180km to jest to zasięg teoretyczny tak jak spalanieAle po miescie. W trasie to pewnie te 180km przejedzie. Nikomu nie pozwala. A tu trzeba na prawdziwą drogę z prawdziwymi korkami i objazdami. Od kiedy, bo dotychczas to były testy laboratoryjne. Co do holowania to dzisiaj nie zaryzykował bym holowania pojazdu A po kilkudziesięciu kilometrach kierowca holownika stanie i powie ze w umowie nie ma ciągania pojazdu z włączonym hamulcem. Przestań kombinować jak dzieciak. Przewiezienie na tirze czy innej lawecie to koszt kilku tysięcy. Jak ostatnio autobusem jechałem to nie miały. A teraz nie jestem na bieżąco. http://www.gitd.pl/jazda-bez-tachografu A widzisz. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-08-30 01:32:46 | |
Autor: go! | |
elektryczne klopoty | |
W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 17:38:33 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
W dniu 2017-08-29 o 17:46, T. pisze: Z zakładów Ursusa do Warszawy będzie sporo więcej niż te 200km. Jak ty to obliczyles? Mi wychodzi ze do samej zajezdni jest 162 -- go! |
|
Data: 2017-08-31 08:08:34 | |
Autor: Shrek | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 29.08.2017 o 18:38, RadoslawF pisze:
Co do holowania to dzisiaj nie zaryzykował bym holowania pojazdu Daj spokój - technologi jest znana i opracowana. Przecież MZA ma ciągniki balastowe na tą okazję. Myślisz, że jak się autobus w mieście zepsuje, to go zostawiają na miejscu aż złomiarze rozbiorą? Shrek |
|
Data: 2017-08-31 10:22:59 | |
Autor: RadoslawF | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 2017-08-31 o 08:08, Shrek pisze:
Co do holowania to dzisiaj nie zaryzykował bym holowania pojazdu Myślę że zepsuty autobus trzeba ściągnąć dziesięć do dwudziestu kilometrów a nie prawie dwieście. Napisano że to fabryka ma dostarczyć pojazd do odbiorcy a nie odbiorca odebrać w fabryce. Ale może jednak skłamali. :-) Pozdrawiam |
|
Data: 2017-08-31 11:11:12 | |
Autor: Shrek | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 31.08.2017 o 10:22, RadoslawF pisze:
Myślę że zepsuty autobus trzeba ściągnąć dziesięć do dwudziestu A co za różnica? Daje się 20 na sztywnym holu i to w mieście w korkach, to da się i 200. Kwestia tylko żeby paliwa nie zabrakło. Piszę o tym jakoby na sztywnym holu się nie dało. Da się. Napisano że to fabryka ma dostarczyć No to sobie fabryka może taki ciągnik wynająć. Lawety na autobus zapewne też nie mają. Ja obstwiam, że pojadą po prostu na kołach. W sumie ciekawe jak przyjechały inne, bo przecież już coś elektrycznego jeździ - i to chyba z Bolechowa dowozili. Shrek |
|
Data: 2017-08-31 15:09:24 | |
Autor: RadoslawF | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 2017-08-31 o 11:11, Shrek pisze:
Myślę że zepsuty autobus trzeba ściągnąć dziesięć do dwudziestu Da się ale jest ryzykowne w przypadku braku wspomagania kierownicy. Co oznacza że o ile po terenie miasta takie przypadki się holuje to między miastami będzie to zjawisko nieprawdopodobne. Napisano że to fabryka ma dostarczyć Też sobie mogą wynająć. Ja obstwiam, że pojadą po prostu na kołach. W sumie ciekawe jak przyjechały inne, bo przecież już coś elektrycznego jeździ - i to chyba z Bolechowa dowozili. Ja też że na kołach. "Zatankują" na trasie w zaprzyjaźnionej firmie lub zabiorą agregat. Tylko nie zinterpretuj tego że będą jechać z włączonym agregatem. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-08-31 07:28:14 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
elektryczne klopoty | |
A czasami elektrycznego wspomagania kierownicy tam nie ma?
|
|
Data: 2017-08-31 15:19:05 | |
Autor: Shrek | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 31.08.2017 o 15:09, RadoslawF pisze:
Myślę że zepsuty autobus trzeba ściągnąć dziesięć do dwudziestu Wydaje mi się, że właśnie w mieście bardziej się wspomaganie przydaje niz w trasie. Więc... Shrek |
|
Data: 2017-08-31 06:41:11 | |
Autor: Kris | |
elektryczne klopoty | |
W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 15:19:06 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
Wydaje mi się, że właśnie w mieście bardziej się wspomaganie przydaje niz w trasie. Więc... akademickie rozważania Są przecież lawety do transportu autobusów. Kumpel handlujący złomem swego czasu parowów przetransportował drogami chwile później elektrowóz. Czołgi ze 4 u niego na placu stoją + kilkanaście innych dużych wojskowych pojazdów. |
|
Data: 2017-08-31 15:44:48 | |
Autor: J.F. | |
elektryczne klopoty | |
Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3fe466c8-1450-4b50-a2c8-0a7cfaa4cb12@googlegroups.com...
W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 15:19:06 UTC+2 użytkownik Shrek napisał: akademickie rozważania W sumie to chyba masz racje - Ursus powinien dysponowac wieloma lawetami do transportu traktorow, bo przeciez ich przez cala Polske na kolach nie wysyla :-) J. |
|
Data: 2017-08-31 15:47:31 | |
Autor: Shrek | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 31.08.2017 o 15:41, Kris pisze:
akademickie rozważania Nie przeczę. Piszę tylko że są również sprawdzone roziązania dotyczące holowania autobusów. Fizycznych przeszkód tu nie ma. A rozważania jak rozważania. Obstawiam, że przyjadą na kołach, chyba że wymaganiem zamawiającego jest, że mają być nówki sztuki z niezakurzonymi oponami;) BTW. poszukałem zdjęć i wyszło, że do Hanoweru na targi pojechali elektykiem na lawecie - ale to znacznie dalej. Shrek |
|
Data: 2017-08-31 16:47:25 | |
Autor: J.F. | |
elektryczne klopoty | |
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oo941h$n2v$29@node1.news.atman.pl...
A rozważania jak rozważania. Obstawiam, że przyjadą na kołach, chyba że wymaganiem zamawiającego jest, że mają być nówki sztuki z niezakurzonymi oponami;) BTW. poszukałem zdjęć i wyszło, że do Hanoweru na targi pojechali elektykiem na lawecie - ale to znacznie dalej. Na targach niezakurzone opony jeszcze wazniejsze :-) Poza tym to chyba byl prototyp/koncept, i z dopuszczeniem do ruchu mogloby byc klopoty .. J. |
|
Data: 2017-08-29 17:58:06 | |
Autor: masti | |
elektryczne klopoty | |
dnia Tue, 29 Aug 2017 15:25:01 +0200, J.F. napisał:
Elektryczne autobusy z Ursusa dla Warszawy maja drobne opoznienieursusa-do-odebrania-w-fabryce-55796.html a jak tramwaje przyjeżdżają? -- BMW R1100GS '94 "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2017-08-29 20:14:58 | |
Autor: Shrek | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 29.08.2017 o 19:58, masti pisze:
a jak tramwaje przyjeżdżają? Na lawetach. Mimo, że zarówno TW jak i pesa posiadają bocznicę. Ba - ze dwa lata temu widziałem jak metro stało w korku na Prymasa tysiąclecia;) Shrek |
|
Data: 2017-08-29 20:43:26 | |
Autor: J.F. | |
elektryczne klopoty | |
Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oo49ve$cju$1@dont-email.me...
a jak tramwaje przyjeżdżają? http://gtlodz.eu/img-pesa_120na_na_lawecie_w_lodzi_33,24865.html http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/pierwszy-jazz-juz-w-warszawie-2646.html Ale dawniej ... nie po torach kolejowych ? Nie maja u na tego samego rozstawu ? J. |
|
Data: 2017-08-29 20:53:19 | |
Autor: Shrek | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 29.08.2017 o 20:43, J.F. pisze:
Ale dawniej ... nie po torach kolejowych ? Rozstaw ten sam - profil inny - wypadywuje na zwrotnicach. Kiedyś 105 konstalu ciągali po torach kolejowych w okolicach Krakowa na próbę - słabo wychodziło. Shrek |
|
Data: 2017-08-29 21:18:53 | |
Autor: J.F. | |
elektryczne klopoty | |
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oo4d6v$arh$4@node2.news.atman.pl...
W dniu 29.08.2017 o 20:43, J.F. pisze: Ale dawniej ... nie po torach kolejowych ? Rozstaw ten sam - profil inny - wypadywuje na zwrotnicach. Kiedyś 105 konstalu ciągali po torach kolejowych w okolicach Krakowa na próbę - słabo wychodziło. Wiec jak to transportowano za PRL ? Lawetami samochodowymi czy kolejowymi ? J. |
|
Data: 2017-08-29 17:02:56 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
elektryczne klopoty | |
Skutecznie dostarczano. Chyba nie masz innych zmartwien niz jak dostarczyc autobusy o zasiegu porownywalnym z odlegloscia. Informuje i objasniam ze najwiecej energii zuzywane jest na ruszenie z miejsca. Dotyczy to wozu konnego i najdrozszej Tesli. Jak pojada z predkoscia ekonomiczna bez pasazerow to pradu wystarczy na tam i spowrotem.
|
|
Data: 2017-08-30 10:22:55 | |
Autor: J.F. | |
elektryczne klopoty | |
Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
ale jak ? A potem bedzie korek, trzeba bedzie podjezdzac po 5 m, i autobusy utkna 50km przed Warszawa :-P Skutecznie dostarczano. Chyba nie masz innych zmartwien niz jak dostarczyc autobusy o zasiegu porownywalnym z odlegloscia. Informuje i objasniam ze najwiecej energii zuzywane jest na ruszenie z miejsca. Dotyczy to wozu konnego i najdrozszej Tesli. Jak pojada z predkoscia ekonomiczna bez pasazerow to pradu wystarczy na tam i spowrotem. J. |
|
Data: 2017-08-30 03:22:03 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
elektryczne klopoty | |
To utkna. Twoj ten autobus? Ty dostaniesz za cos mandat jak utknie? Po co wymyslasz problemy tam gdzie ich nie ma? Chyba ze masz jakies wlasne przemyslenia to sie nimi podziel.
|
|
Data: 2017-08-30 13:19:14 | |
Autor: Agent0700 | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 2017-08-30 o 12:22, Zenek Kapelinder pisze:
To utkna. Twoj ten autobus? Ty dostaniesz za cos mandat jak utknie? Po co wymyslasz problemy tam gdzie ich nie ma? Chyba ze masz jakies wlasne przemyslenia to sie nimi podziel. Nie mają ludzie własnych kłopotów to myślą nad cudzymi :-) Też bym tak chciał. Pozdrawiam Jacek |
|
Data: 2017-08-30 11:34:15 | |
Autor: Shrek | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 30.08.2017 o 10:22, J.F. pisze:
Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup Z tego co kojarzę na platformach kolejowych. Shrek |
|
Data: 2017-08-30 10:24:39 | |
Autor: T. | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 2017-08-29 o 21:18, J.F. pisze:
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oo4d6v$arh$4@node2.news.atman.pl...Koleją. Tak było najprościej. T. |
|
Data: 2017-08-30 20:45:55 | |
Autor: J.F. | |
elektryczne klopoty | |
Dnia Wed, 30 Aug 2017 10:24:39 +0200, T. napisał(a):
W dniu 2017-08-29 o 21:18, J.F. pisze: A nie bylo przekroczenia skrajni ? Tramwaje dosc wysokie .. J. |
|
Data: 2017-08-30 21:46:00 | |
Autor: T. | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 2017-08-30 o 20:45, J.F. pisze:
Dnia Wed, 30 Aug 2017 10:24:39 +0200, T. napisał(a):Widocznie nie, skoro jechały... Widziałem kiedyś na platformach. Z nowszych czasów - mam gdzieś zdjęcie z transportu Swinga do Warszawy na platformie samochodowej. T. |
|
Data: 2017-09-03 16:32:55 | |
Autor: yabba | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 2017-08-30 o 20:45, J.F. pisze:
Dnia Wed, 30 Aug 2017 10:24:39 +0200, T. napisał(a): Takie sprzęty jadą bez wózków. Wózki montuje ekipa fabryczna po wyładunku. yabba |
|
Data: 2017-09-03 15:30:36 | |
Autor: masti | |
elektryczne klopoty | |
dnia Sun, 03 Sep 2017 16:32:55 +0200, yabba napisał:
W dniu 2017-08-30 o 20:45, J.F. pisze: do Warszawy tramwaje przyjeżdżają na lawecie na kołach http://bi.gazeta.pl/im/bb/d7/f7/z16242619V,Pierwszy-tramwaj-Jazz-dotarl- do-Warszawy-pod-konie.jpg i wyładowywane są zjeżdżając na tory -- BMW R1100GS '94 "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2017-08-31 12:19:24 | |
Autor: viktorius | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 2017-08-29 o 20:53, Shrek pisze:
W dniu 29.08.2017 o 20:43, J.F. pisze: Rozstaw może być inny, są tramwaje wąskotorowe, np w Elblągu. -- viktorius |
|
Data: 2017-09-04 03:07:23 | |
Autor: __Maciek | |
elektryczne klopoty | |
Tue, 29 Aug 2017 20:53:19 +0200 Shrek <1@wp.pl> napisał:
Rozstaw ten sam - profil inny I zdaje się też za małe koła. Te w normalnych pojazdach kolejowych mają średnicę w okolicach 1m. |
|
Data: 2017-08-30 12:46:30 | |
Autor: elmer radi radisson | |
elektryczne klopoty | |
On 2017-08-29 20:43, J.F. wrote:
Ale dawniej ... nie po torach kolejowych ? Ale raczej nie maja dopuszczenia UTK. Wiec po sieci PLK moga - na platformie ;) -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2017-08-31 12:11:24 | |
Autor: Janusz | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 2017-08-29 o 15:25, J.F. pisze:
Elektryczne autobusy z Ursusa dla Warszawy maja drobne opoznienieEee tam opowiadacie, same przyjadą, bez obciążenia mają większy zasięg, to nie auta osobowe, w autobusach zasięg jest podawany dla nominalnego obciążenia, inaczej by był bez sensu. -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2017-09-04 03:10:29 | |
Autor: __Maciek | |
elektryczne klopoty | |
Tue, 29 Aug 2017 15:25:01 +0200 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
napisał: Przejada 200 km same, na lawecie, czy trzeba szukac po drodze ladowarki ? Pociąg byłby chyba najlepszy. Ikarusy przywozili kiedyś z Węgier koleją. |
|
Data: 2017-09-04 08:53:16 | |
Autor: tck | |
elektryczne klopoty | |
Użytkownik "__Maciek" <i80c586@cyberspace.org> napisał w wiadomości news:js9pqcth50ka7rm1qk6t05kgjlpj8qo9qk4ax.com... Tue, 29 Aug 2017 15:25:01 +0200 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> kiedyś zdecydowanie więcej transportu jechało koleją -- pozdr Tomasz tck(at)top.net.pl |
|
Data: 2017-09-04 11:19:42 | |
Autor: RadoslawF | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 2017-09-04 o 08:53, tck pisze:
Przejada 200 km same, na lawecie, czy trzeba szukac po drodze Za komuny był przepis nakazujący transport PKP powyżej iluś kilometrów. Żeby coś wysłać samochodem trzeba było mieć pismo z PKP że oni tego przewieźć nie mogą. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-09-04 12:26:26 | |
Autor: J.F. | |
elektryczne klopoty | |
Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ooit8q$88g$1@node2.news.atman.pl...
Użytkownik "__Maciek" <i80c586@cyberspace.org> napisał w wiadomości Pociąg byłby chyba najlepszy. Ikarusy przywozili kiedyś z Węgier kiedyś zdecydowanie więcej transportu jechało koleją Bo fabryke budowalo sie przy bocznicy, a nie w szczerym polu :-) Autobusy duze bydlaki, i sie robi transport specjalny drogowy. Chyba, ze te przegubowe jakos sprytnie rozepna. Ale duze bydlaki moga sie w i kolejowa skrajnie nie zmiescic. A jak to z papierami wyglada ? Klient by chcial nowy pojazd niesmigany, zarejestrowac na siebie, da mu sie dowiezc na wlasnych kolach na tymczasowych numerach ? Austryjacy jak rozumiem nie maja takich problemow, a u nas ? J. |
|
Data: 2017-09-04 04:02:19 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
elektryczne klopoty | |
U nas tez nie ma problemu, tylko Ty masz z tym problem.
|
|
Data: 2017-09-04 13:03:56 | |
Autor: Shrek | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 04.09.2017 o 12:26, J.F. pisze:
kiedyś zdecydowanie więcej transportu jechało koleją Zarówno PESA jak i Tramwaje Warszawskie mają bocznice, a tramwaje przyjechały na oponach;) Shrek |
|
Data: 2017-09-04 18:09:55 | |
Autor: Cavallino | |
elektryczne klopoty | |
W dniu 04-09-2017 o 12:26, J.F. pisze:
Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ooit8q$88g$1@node2.news.atman.pl... Dokładnie. Albo wręcz od razu na docelowe numery rejestrować. Przez Poznań co chwilę stadami jeżdżą Solarisy już w barwach klientów - widać odbierają sobie sami. |
|
Data: 2017-09-04 19:27:13 | |
Autor: J.F. | |
elektryczne klopoty | |
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oojtsi$6gh$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 04-09-2017 o 12:26, J.F. pisze: A jak to z papierami wyglada ? Dokładnie. Z tym, ze kolejne autobusy Warszawa zamowila juz w trybie dzierzawy uslug - tzn placi wylicytowana cene za wozokilometr. I tu juz kwestia wlasnosci staje sie niemal nieistotna ... J. |
|