Data: 2014-02-14 02:02:04 | |
Autor: rageofhonor | |
dx.com - przesylka nie dotarla | |
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:s12pf9leqq31uhgk26kv9skqng33qp69rc4ax.com... Oczywiście przegapiłem termin 45 dni w Paypalu (sporo -- 3x :) ). Dx.com robi jakieś problemy z refundowaniem czy ponowną wysyłką? Napisałem emaila, ale ich odpowiedzi, delikatnie mówiąc, są wymijające. Przerabiał ktoś ten problem? Szkoda że nie otworzyłeś sporu bo go zawsze można zamknąć. Nawet czasami przyspiesza realizację gdy sprzedający zwleka z wysyłką. Kiedyś zamówiłem nasiona z Niemiec a sprzedający zapomniał o wysyłce. Otwarcie sporu dzień przed jego zakończeniem pomóg pozytywnie rozwiązać problem. |
|
Data: 2014-03-10 10:56:05 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
dx.com - przesylka nie dotarla | |
Fri, 14 Feb 2014 02:02:04 +0100, w
<52fd6b15$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>, "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał(-a): Szkoda że nie otworzyłeś sporu bo go zawsze można zamknąć. Nawet czasami przyspiesza realizację gdy sprzedający zwleka z wysyłką. Kiedyś zamówiłem nasiona z Niemiec a sprzedający zapomniał o wysyłce. Otwarcie sporu dzień przed jego zakończeniem pomóg pozytywnie rozwiązać problem. Przegapiłem termin 30 dni, ale z dx.com chyba nigdy nie szło krócej. W każdym bądź razie zaoferowali: - ponowną wysyłkę, - zwrot na konto w dx.com do wydania później - zwrot na kartę |
|