Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   dodatkowe zrodlo przychodu

dodatkowe zrodlo przychodu

Data: 2009-07-31 22:52:43
Autor: bourbaki
dodatkowe zrodlo przychodu
http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Fotoradarowy-interes,wid,11358753,wiadomosc.html

ktos wie czy w warszawie sa jakies samorzadowe radary czy stawia tylko drogowka ?

Data: 2009-07-31 23:35:02
Autor: PB
dodatkowe zrodlo przychodu
Fri, 31 Jul 2009 22:52:43 +0200, na pl.misc.samochody, bourbaki
napisał(a):
 
http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Fotoradarowy-interes,wid,11358753,wiadomosc.html

ktos wie czy w warszawie sa jakies samorzadowe radary czy stawia tylko drogowka ?

wszystkie stacjonarne fotoradary w waw sa policyjne. SM ma wesołego
Partnera z wbudowanym fotoradarem i chyba dwa fotoradary na trzech
nozkach. Co do policyjnych - wiecznie zaladowany jest ten na TŁ - tuż przed
rozgałęzieniem na AL. USA i Ostrobramską. CO ciekawe - co najmniej od
3 miesięcy stoi ustawiony wylacznie w strone lecacych OD centrum. Czasem, SM ustawia tego wesolego Partnera na wysokosci fotoradaru
Policji, skierowanego przeciwnie - stoi na chodniku i foci lecacych DO
centrum... Na wzmiankowanym odcinku jest ograniczenie do 80km/h, trzy pasy w
kazda strone, zero przejsc dla pieszych i kolizyjnych skrzyzowan. Poza
obszarem zabudowanym taka droga nazywa sie autostrada zazwyczaj i
obowiazuje na niej ograniczenie do 130km/h... Ot Polska i polskie
zwyczaje. Kurwa mac...

--
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-08-01 02:53:51
Autor: Krzysiek Kielczewski
dodatkowe zrodlo przychodu
On 2009-07-31, PB <piotr.spam@biegala.pl> wrote:

Co do policyjnych - wiecznie zaladowany jest ten na TŁ - tuż przed
rozgałęzieniem na AL. USA i Ostrobramską.

Nie prawdą jest, że jest "wiecznie załadowany"

CO ciekawe - co najmniej od 3 miesięcy stoi ustawiony wylacznie
w strone lecacych OD centrum.

Z moich obserwacji wynika, że przez ostatnie sześć miesięcy w drugą
stronę był ustawiony w sumie może przez tydzień.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-08-01 10:21:18
Autor: PB
dodatkowe zrodlo przychodu
Sat, 01 Aug 2009 02:53:51 +0200, na pl.misc.samochody, Krzysiek
Kielczewski napisał(a):
 
Co do policyjnych - wiecznie zaladowany jest ten na TŁ - tuż przed
rozgałęzieniem na AL. USA i Ostrobramską.

Nie prawdą jest, że jest "wiecznie załadowany"

przejezdzam obok niego regularnie, lewym pasem i zawsze zaglądam mu w
"oko" - wyglada mi od dluzszego czasu ze ma wlozony wklad. Oczywiscie
to moze byc marker a nie wklad wlasciwy. Musialby jakis z antyradarem
przeleciec obok...
 
CO ciekawe - co najmniej od 3 miesięcy stoi ustawiony wylacznie
w strone lecacych OD centrum.

Z moich obserwacji wynika, że przez ostatnie sześć miesięcy w drugą
stronę był ustawiony w sumie może przez tydzień.

Bo odkryli ze policaje stojace w al. USA pod wiaduktem zjazdowym
Ostrobramskiej (kierunek centrum) wystarczaja na obskoczenie szybkich
(pod wiaduktem jest jeszcze 50km/h), a ci co zjada z Ostrobramskiej
nie zdaza sie jeszcze rozpedzic. Dlatego fotoradar obrocony jest w
druga strone bo tam pedza z gorki z mostu na Wiśle. Biorac pod uwage że w ciagu x lat na tym odcinku tylko jedna osoba
zginęła z powodu speedingu i to całkiem niedawno - to nie widze sensu
dla tego fotradaru w tym miejscu wogole...

--
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-08-01 11:25:01
Autor: Krzysiek Kielczewski
dodatkowe zrodlo przychodu
On 2009-08-01, PB <piotr.spam@biegala.pl> wrote:
 
Co do policyjnych - wiecznie zaladowany jest ten na TŁ - tuż przed
rozgałęzieniem na AL. USA i Ostrobramską.

Nieprawdą jest, że jest "wiecznie załadowany"

przejezdzam obok niego regularnie, lewym pasem i zawsze zaglądam mu w
"oko" - wyglada mi od dluzszego czasu ze ma wlozony wklad. Oczywiscie
to moze byc marker a nie wklad wlasciwy. Musialby jakis z antyradarem
przeleciec obok...

Może i tak wygląda, nie przyglądałem mu się. Ale za to wiem, że jak go
chłopaki załadują to wtedy paru szybko latających się musi w firmie
tłumaczyć - stąd co prawda z opóźnieniem, ale dochodzi do nas
informacja, że fotoradar był czynny.
 
CO ciekawe - co najmniej od 3 miesięcy stoi ustawiony wylacznie
w strone lecacych OD centrum.

Z moich obserwacji wynika, że przez ostatnie sześć miesięcy w drugą
stronę był ustawiony w sumie może przez tydzień.

Bo odkryli ze policaje stojace w al. USA pod wiaduktem zjazdowym
Ostrobramskiej (kierunek centrum) wystarczaja na obskoczenie szybkich
(pod wiaduktem jest jeszcze 50km/h),

To miejsce to świetny przykład jak policja "dba" o bezpieczeństwo. (dla
nieznających miejsca: bezkolizyjne złączenie dwóch jezdni, bez przejść
dla pieszych, szeroki równy asfalt i ograniczenie do 50km/h. Oczywiście
miśki pojawiają się tam regularnie)

a ci co zjada z Ostrobramskiej
nie zdaza sie jeszcze rozpedzic. Dlatego fotoradar obrocony jest w
druga strone bo tam pedza z gorki z mostu na Wiśle.

Nie tyle "z górki" ile się rozpędzają na kilkuset metrach równej
trzypasmówki.

Biorac pod uwage że w ciagu x lat na tym odcinku tylko jedna osoba
zginęła z powodu speedingu i to całkiem niedawno

Po pierwsze: nie tam tylko kilkaset metrów wcześniej, po drugie:
najpierw postawili foto, potem młody-gniewny wyleciał na prostym
odcinku.

- to nie widze sensu dla tego fotradaru w tym miejscu wogole...

I tak dobrze, że stoi na ograniczeniu do 80km/h, a nie kawałek dalej pod
wiaduktem Ostrobramskiej, gdzie nie wiem czemu zaczyna się ograniczenie
do 50km/h (jakby nie mogło się zaczynać przy Grenadierów, bądź nawet
przy rondzie)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-08-01 11:49:27
Autor: PB
dodatkowe zrodlo przychodu
Sat, 01 Aug 2009 11:25:01 +0200, na pl.misc.samochody, Krzysiek
Kielczewski napisał(a):
 
Bo odkryli ze policaje stojace w al. USA pod wiaduktem zjazdowym
Ostrobramskiej (kierunek centrum) wystarczaja na obskoczenie szybkich
(pod wiaduktem jest jeszcze 50km/h),

To miejsce to świetny przykład jak policja "dba" o bezpieczeństwo. (dla
nieznających miejsca: bezkolizyjne złączenie dwóch jezdni, bez przejść
dla pieszych, szeroki równy asfalt i ograniczenie do 50km/h. Oczywiście
miśki pojawiają się tam regularnie)

bo dwa pasy zanikaja;-) Nie wazne ze robia to na dlugiej prostej, ze
sa doskonale oznakowane, ze tam po prostu nie ma potrzeby stania z
radarem. No ale gdyby tam przechodziła Wasza matka... ;-)))))
 
Biorac pod uwage że w ciagu x lat na tym odcinku tylko jedna osoba
zginęła z powodu speedingu i to całkiem niedawno

Po pierwsze: nie tam tylko kilkaset metrów wcześniej, po drugie:
najpierw postawili foto, potem młody-gniewny wyleciał na prostym
odcinku.

tak, wiem. Ale to okolica najblizsza - 300m. przed fotoradarem. Kolo
zaliczyl kraweznik i go podrzucilo.
 --
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-08-02 15:27:06
Autor: Krzysiek Kielczewski
dodatkowe zrodlo przychodu
On 2009-08-01, PB <piotr.spam@biegala.pl> wrote:

To miejsce to świetny przykład jak policja "dba" o bezpieczeństwo. (dla
nieznających miejsca: bezkolizyjne złączenie dwóch jezdni, bez przejść
dla pieszych, szeroki równy asfalt i ograniczenie do 50km/h. Oczywiście
miśki pojawiają się tam regularnie)

bo dwa pasy zanikaja;-) Nie wazne ze robia to na dlugiej prostej, ze
sa doskonale oznakowane, ze tam po prostu nie ma potrzeby stania z
radarem. No ale gdyby tam przechodziła Wasza matka... ;-)))))

Ja jeszcze pamiętam, jak nie zanikały :-)
 
Biorac pod uwage że w ciagu x lat na tym odcinku tylko jedna osoba
zginęła z powodu speedingu i to całkiem niedawno

Po pierwsze: nie tam tylko kilkaset metrów wcześniej, po drugie:
najpierw postawili foto, potem młody-gniewny wyleciał na prostym
odcinku.

tak, wiem. Ale to okolica najblizsza - 300m. przed fotoradarem. Kolo
zaliczyl kraweznik i go podrzucilo.

Takie nieco dłuższe 300m :-)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-08-02 20:28:43
Autor: Malgorzata K.
dodatkowe zrodlo przychodu

Użytkownik "PB" <piotr.spam@biegala.pl> napisał w wiadomości news:1mf6tf04kj7v1.cbtqo567vr8o$.dlg40tude.net...
bo dwa pasy zanikaja;-) Nie wazne ze robia to na dlugiej prostej, ze

Koncza się, to fakt, a w dodatku przystanek nieco wczesniej....


Malgosia

Data: 2009-08-01 09:33:17
Autor: JaW
dodatkowe zrodlo przychodu

Użytkownik "PB" <piotr.spam@biegala.pl> napisał w wiadomości news:ow4bw480vapk$.jzbl8mfugfsq$.dlg40tude.net...
Fri, 31 Jul 2009 22:52:43 +0200, na pl.misc.samochody, bourbaki
napisał(a):

Na wzmiankowanym odcinku jest ograniczenie do 80km/h, trzy pasy w
kazda strone, zero przejsc dla pieszych i kolizyjnych skrzyzowan. Poza
obszarem zabudowanym taka droga nazywa sie autostrada zazwyczaj i
obowiazuje na niej ograniczenie do 130km/h... Ot Polska i polskie
zwyczaje. Kurwa mac...

W Polsce na żadnej drodze na terenie zabudowanym nie można jechać szybciej niż 80 km/h

Data: 2009-08-01 11:25:37
Autor: Krzysiek Kielczewski
dodatkowe zrodlo przychodu
On 2009-08-01, JaW <janwojx@> wrote:

UÂżytkownik "PB" <piotr.spam@biegala.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:ow4bw480vapk$.jzbl8mfugfsq$.dlg40tude.net...
Fri, 31 Jul 2009 22:52:43 +0200, na pl.misc.samochody, bourbaki
napisaÂł(a):

Na wzmiankowanym odcinku jest ograniczenie do 80km/h, trzy pasy w
kazda strone, zero przejsc dla pieszych i kolizyjnych skrzyzowan. Poza
obszarem zabudowanym taka droga nazywa sie autostrada zazwyczaj i
obowiazuje na niej ograniczenie do 130km/h... Ot Polska i polskie
zwyczaje. Kurwa mac...

W Polsce na Âżadnej drodze na terenie zabudowanym nie moÂżna jechaĂŚ szybciej niÂż 80 km/h

I w paru miejscach to jest chore...

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-08-01 11:51:30
Autor: J.F.
dodatkowe zrodlo przychodu
On Sat, 01 Aug 2009 11:25:37 +0200,  Krzysiek Kielczewski wrote:
On 2009-08-01, JaW <janwojx@> wrote:
Na wzmiankowanym odcinku jest ograniczenie do 80km/h, trzy pasy w
kazda strone, zero przejsc dla pieszych i kolizyjnych skrzyzowan. Poza
obszarem zabudowanym taka droga nazywa sie autostrada zazwyczaj i
obowiazuje na niej ograniczenie do 130km/h... Ot Polska i polskie
zwyczaje. Kurwa mac...

W Polsce na ?adnej drodze na terenie zabudowanym nie mo?na jecha? szybciej ni? 80 km/h

A to jakis przepis ?
I w paru miejscach to jest chore...

Chore albo i nie - miasto, moze byc korek, trzeba jechac ostroznie i
byc przygotowany na gwaltowne hamowanie. Jak jedzie autostrada przez
Berlin, to tez tam jest 80.

Za to widac u nas inna rzecz - na niektorych drogach przez miasto nie
zaznacza sie teren zabudowany.

J.

Data: 2009-08-01 16:33:05
Autor: masti
dodatkowe zrodlo przychodu
Dnia pięknego Sat, 01 Aug 2009 11:51:30 +0200, osobnik zwany J.F.
wystukał:

On Sat, 01 Aug 2009 11:25:37 +0200,  Krzysiek Kielczewski wrote:
On 2009-08-01, JaW <janwojx@> wrote:
Na wzmiankowanym odcinku jest ograniczenie do 80km/h, trzy pasy w
kazda strone, zero przejsc dla pieszych i kolizyjnych skrzyzowan.
Poza obszarem zabudowanym taka droga nazywa sie autostrada zazwyczaj
i obowiazuje na niej ograniczenie do 130km/h... Ot Polska i polskie
zwyczaje. Kurwa mac...

W Polsce na ?adnej drodze na terenie zabudowanym nie mo?na jecha?
szybciej ni? 80 km/h

A to jakis przepis ?

I w paru miejscach to jest chore...

Chore albo i nie - miasto, moze byc korek, trzeba jechac ostroznie i byc
przygotowany na gwaltowne hamowanie. Jak jedzie autostrada przez Berlin,
to tez tam jest 80.

w Niemczech te ograniczenia przy przelocie albo wlocie autostrady do miasta związane są ze zmniejszeniem hałasu.



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2009-08-01 18:52:08
Autor: Artur Maśląg
dodatkowe zrodlo przychodu
masti pisze:
(...)
w Niemczech te ograniczenia przy przelocie albo wlocie autostrady do miasta związane są ze zmniejszeniem hałasu.

Nie tylko w Niemczech i często chodzi nie tylko o hałas wprost
- w grę wchodzi również struktura terenu (itp.) przez który
droga przechodzi.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-02 15:28:57
Autor: Krzysiek Kielczewski
dodatkowe zrodlo przychodu
On 2009-08-01, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
W Polsce na ?adnej drodze na terenie zabudowanym nie mo?na jecha? szybciej ni? 80 km/h

A to jakis przepis ?
I w paru miejscach to jest chore...

Chore albo i nie - miasto, moze byc korek, trzeba jechac ostroznie i
byc przygotowany na gwaltowne hamowanie. Jak jedzie autostrada przez
Berlin, to tez tam jest 80.

Ach te korki wyskakujące zza zakrętu :) Po za tym jak już się na takiej
Wisłostradzie w Wawie dorobiliśmy znaków ograniczenia na wyświetlaczach
to bez rzadnych problemów mogłoby po za szczytem tam widnieć 80 czy
100km/h - tak tam większość ludzi jeździ i nic złego się nie dzieje.

Za to widac u nas inna rzecz - na niektorych drogach przez miasto nie
zaznacza sie teren zabudowany.

W niewielu miejscach niestety.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-08-02 16:24:26
Autor: masti
dodatkowe zrodlo przychodu
Dnia pięknego Sun, 02 Aug 2009 15:28:57 +0200, osobnik zwany Krzysiek
Kielczewski wystukał:

Ach te korki wyskakujące zza zakrętu :) Po za tym jak już się na takiej
Wisłostradzie w Wawie dorobiliśmy znaków ograniczenia na wyświetlaczach
to bez rzadnych problemów mogłoby po za szczytem tam widnieć 80 czy
100km/h - tak tam większość ludzi jeździ i nic złego się nie dzieje.

no nie można, bo mądrale kupili wyświetlacze co umieją tylko 30 i 50 :( --
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2009-08-02 19:16:40
Autor: 'Tom N'
dodatkowe zrodlo przychodu
masti w <news:c4a6e1f5763fdd8289ab4847f1d8a9d8f650.pl.eu.org>:

Dnia pięknego Sun, 02 Aug 2009 15:28:57 +0200, osobnik zwany Krzysiek
Kielczewski wystukał:

Ach te korki wyskakujące zza zakrętu :) Po za tym jak już się na takiej
Wisłostradzie w Wawie dorobiliśmy znaków ograniczenia na wyświetlaczach
to bez rzadnych problemów mogłoby po za szczytem tam widnieć 80 czy
100km/h - tak tam większość ludzi jeździ i nic złego się nie dzieje.

no nie można, bo mądrale kupili wyświetlacze co umieją tylko 30 i 50 :(

Coś takiego wisi chyba nad 8 za DC w stronę Katowic/Wrocka, wyświetla 50, a
z 10 metrów dalej stoi 70.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-08-03 09:12:23
Autor: Krzysiek Kielczewski
dodatkowe zrodlo przychodu
On 2009-08-02, masti <gone@to.hell> wrote:

Ach te korki wyskakujące zza zakrętu :) Po za tym jak już się na takiej
Wisłostradzie w Wawie dorobiliśmy znaków ograniczenia na wyświetlaczach
to bez rzadnych problemów mogłoby po za szczytem tam widnieć 80 czy
100km/h - tak tam większość ludzi jeździ i nic złego się nie dzieje.

no nie można, bo mądrale kupili wyświetlacze co umieją tylko 30 i 50 :(

Ale już uruchomili jakieś procedury, żeby wymienić sterowniki na
normalne :) Swoją drogą chciałbym gdzieś przeczytać, że jakis urzędnik
za to wyleciał...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-08-01 13:50:23
Autor: Rafał Grzelak
dodatkowe zrodlo przychodu
Dnia Sat, 1 Aug 2009 09:33:17 +0200, JaW napisał(a):

W Polsce na żadnej drodze na terenie zabudowanym nie można jechać szybciej niż 80 km/h

Dlatego na wjezdzie na szybka trase prowadzaca przez miasto stawia sie
tablice 'koniec obszaru zabudowanego'.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-08-03 18:06:17
Autor: Adam Płaszczyca
dodatkowe zrodlo przychodu
Dnia Sat, 1 Aug 2009 09:33:17 +0200, JaW napisał(a):

W Polsce na żadnej drodze na terenie zabudowanym nie można jechać szybciej niż 80 km/h

Kłamiesz. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2009-08-01 10:15:54
Autor: Rafal...
dodatkowe zrodlo przychodu
Użytkownik "bourbaki" <bourbaki1@go2.pl> napisał w wiadomości news:h4vlim$dhd$1achot.icm.edu.pl...
http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Fotoradarowy-interes,wid,11358753,wiadomosc.html

A myślałeś, że którykolwiek z fotoradarów w Polsce ma za zadanie poprawę bezpieczeństwa? O ty naiwny ;-) U nas właśnie przenieśli słup z miejsca w którym zrobili światła na ulicę wlotową do miasta (już zabudowany), która ma po jednym pasie w każdą stronę, ale sa tak szerokie że jeszcze jeden możnaby domalować, z jednej strony są sady z jabłoniami, z drugiej 3 domy na krzyż, z racji okolicy pieszych prawie nie ma, a a racji kawałka prostej każdy lekko przyspiesza. Wypadku ani stłuczki tam nie było chyba ze 20 lat. Ale fotoradar mamy....

--
Rafał - Tarnów
rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

Data: 2009-08-01 11:27:32
Autor: Krzysiek Kielczewski
dodatkowe zrodlo przychodu
On 2009-08-01, Rafal... <rafal@in-addr.arpa> wrote:

A myślałeś, że którykolwiek z fotoradarów w Polsce ma za zadanie poprawę bezpieczeństwa?

Na ósemce sporo fotoradarów stoi nie przy tablicy "50" czy "teren
zabudowany", a na skrzyżowaniach z przejściami dla pieszych. I, jak
słyszałem, program "bezpieczna ósemka" stety/niestety bardzo poprawił
statystyki na tej drodze.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-08-01 11:47:52
Autor: J.F.
dodatkowe zrodlo przychodu
On Sat, 01 Aug 2009 11:27:32 +0200,  Krzysiek Kielczewski wrote:
On 2009-08-01, Rafal... <rafal@in-addr.arpa> wrote:
A myślałeś, że którykolwiek z fotoradarów w Polsce ma za zadanie poprawę bezpieczeństwa?

Na ósemce sporo fotoradarów stoi nie przy tablicy "50" czy "teren
zabudowany", a na skrzyżowaniach z przejściami dla pieszych. I, jak
słyszałem, program "bezpieczna ósemka" stety/niestety bardzo poprawił
statystyki na tej drodze.

To jest zdanie wprowadzajacych ten program, policja twierdzi:

2005 2006 2007 2008
 658  588  624  532
 182  167  145  136

Spadek owszem jest, ale skad oni brali swoje informacje to jest
ciekawe :-)

Przy czym rozrzut statystyczny w tej dziedzinie jest duzy, bo np dk7
wyglada tak:
 748  545  765  696
 161  101  170  137

J.

dodatkowe zrodlo przychodu

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona