do Paryza

Data: 2012-04-27 13:03:45
Autor: masti
do Paryza
Dnia pięknego Thu, 19 Apr 2012 08:22:53 -0700 osobnik zwany Aron wystukał:

wiecie moze jak najlepiej jechac do Paryza? Chodzi mi konkretnie o
sobote. Gdzize po trasie mozna spodziewac sie korkow? Czy jest sens
pchac sie przez Czechy? Hradec Kralove - Praga - - Pilzno - Cheb?

aron

busem

mspanc

mst <at> gazeta <.> pl