Data: 2010-08-03 14:12:42 | |
Autor: AZ | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On 3 Sie, 22:06, Vir <agentma...@onet.pl> wrote:
No popatrz, mam kranik i służy on tylko do: - przeł±czania z/na rezerwe, - zamknięcia w przypadku zdejmowania zbiornika lub dłuższego postoju. Widziałem ostatnio MZ ETZ i ten czerwony napis KRANIK, pod kluczykiem i tak mi się przypomniały czasy WSK-i. To było to gdy się przychodziło na drugi dzień do moto, woń wachy z 10 metrów i dużo kopania/ pchania... W ogóle co to za moto? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-08-03 23:21:06 | |
Autor: Kuczu | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
W dniu 2010-08-03 23:12, AZ pisze:
dlaczego mam zakręcać kranik?No popatrz, mam kranik i służy on tylko do: Bo ZZR ma elektryczna pompe paliwa ?
We wspolczesnych tez sie to zdarza. Zwlaszcza gdy kranik jest zwykly, przelotowy lub jest podcisnieniowy ale membranka przezyla juz to i owo. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-08-03 14:40:12 | |
Autor: AZ | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On 3 Sie, 23:21, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
Zgadza się, ma nawet dwie :-) Ale autor nie powiedział co to za moto. Z ciekawo¶ci, jakie wspólczesne moto nie maj± elektrycznej pompy? Pewnie wszystko gdzie dół zbiornika jest wyżej od gaĽników? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-08-03 23:43:14 | |
Autor: Kuczu | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
W dniu 2010-08-03 23:40, AZ pisze:
Bo ZZR ma elektryczna pompe paliwa ?Zgadza się, ma nawet dwie :-) Ale autor nie powiedział co to za moto. Widocznie nie moze sie zdecydowac. We wspolczesnych tez sie to zdarza. Zwlaszcza gdy kranik jest zwykly,Z ciekawości, jakie wspólczesne moto nie mają elektrycznej pompy? Zasadniczo masz racje. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-08-04 20:33:31 | |
Autor: Ivam | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1e463a7b-c959-4526-a6eb-32fe121ed09d@s9g2000yqd.googlegroups.com...
Z ciekawo¶ci, jakie wspólczesne moto nie maj± elektrycznej pompy? A mnie ciekawi po co elektryczna pompa w przypadku gdy zbiornik jest wyzej od gaznikow (np. fazer, bez pompy jezdzi jak z pompa, tylko nic nie cyka przy odpalaniu). -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-08-04 20:40:58 | |
Autor: newrom | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On Wed, 4 Aug 2010 20:33:31 +0200, "Ivam"
<filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote: A mnie ciekawi po co elektryczna pompa w przypadku gdy zbiornik jest wyzej od gaznikow (np. fazer, bez pompy jezdzi jak z pompa, tylko nic nie cyka przy odpalaniu). Omin pompe i sprawdz :) w AT AFAIK nie da sie szybko jechac bez pompy (no i trzeba czesto tankowac bo sporo zbiornika jest ponizej gaznikow). pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2010-08-04 20:49:17 | |
Autor: Ivam | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ovcj56dqqelmhu0kk5e7lj66vlpk9fska4@4ax.com...
Omin pompe i sprawdz :) Sprawdzalem. w AT AFAIK nie da sie szybko jechac bez pompy (no i trzeba czesto U mnie ok. Padl kabelek od pompy (w trasie sie konektorek urwal), wiec przepialem przewody bezposrednio i nie stwierdzilem roznicy. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-08-04 20:50:34 | |
Autor: newrom | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On Wed, 4 Aug 2010 20:49:17 +0200, "Ivam"
<filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote: U mnie ok. Padl kabelek od pompy (w trasie sie konektorek urwal), wiec przepialem przewody bezposrednio i nie stwierdzilem roznicy. No to chyba nie podlaczales jej spowrotem, nie ? Po cholere wozic zbedny element :) pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2010-08-04 21:12:01 | |
Autor: Ivam | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:sidj5692skjdfb29ubrn72234caqhscl0g@4ax.com...
No to chyba nie podlaczales jej spowrotem, nie ? Podlaczylem. Po cholere wozic No wlasnie nie wiem - dlatego pytam. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-08-04 22:40:57 | |
Autor: newrom | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On Wed, 4 Aug 2010 21:12:01 +0200, "Ivam"
<filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote: Podlaczylem. skoro nie widac roznicy to po co przeplacac ? No wlasnie nie wiem - dlatego pytam. Jak pytasz jak twierdziles ze zauwazyles brak roznicy :) Moze w biurze projketowym jamachachachachy w Xinxiang sie kartki pomieszaly i wyszlo stad ta pompa ? pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2010-08-04 10:41:44 | |
Autor: de Fresz | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On 2010-08-03 23:21:06 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:
Widziałem ostatnio MZ ETZ i ten czerwony napis KRANIK, pod kluczykiem Kurna, w żadnym z moich 4 motocykli nigdy nie zakręcałem (poza zdejmowaniem baku) i nigdy nic nie pociekło. 2x kranik podci¶nieniowy i 2x zwykły opadowy. Jestem w czepku urodzony czy jak? -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-08-04 11:13:10 | |
Autor: newrom | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On Wed, 4 Aug 2010 10:41:44 +0200, de Fresz <defresz@NOSPAMo2.pl>
wrote: Kurna, w żadnym z moich 4 motocykli nigdy nie zakręcałem (poza zdejmowaniem baku) i nigdy nic nie pociekło. 2x kranik podci¶nieniowy i 2x zwykły opadowy. Jestem w czepku urodzony czy jak? No widzisz, a "u mnie" lalo w Estrelli (syfek w gniezdzie i zuzyty zaworek, po wymianie jak reka odjal.) dwa razy :) pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2010-08-04 11:23:00 | |
Autor: de Fresz | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On 2010-08-04 11:13:10 +0200, newrom@spamcom.com said:
Kurna, w żadnym z moich 4 motocykli nigdy nie zakręcałem (poza No ale to nie był chyba objaw zdrowego motocykla, nie? Czyli postawiłbym tezę, że jak nie cieknie z kranika i/lub gaĽników, to można dać se siana z zakręcaniem. Jak cieknie, to do czasu usunięcia usterki zakręcać, a po usunięciu patrz pkt. pierwszy. Ale je¶li kto¶ bardzo lubi se pokręcić kranikiem, to wszak zakazu nie ma. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-08-04 11:44:34 | |
Autor: newrom | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On Wed, 4 Aug 2010 11:23:00 +0200, de Fresz <defresz@NOSPAMo2.pl>
wrote: No ale to nie był chyba objaw zdrowego motocykla, nie? Czyli postawiłbym tezę, że jak nie cieknie z kranika i/lub gaĽników, to można dać se siana z zakręcaniem. Jak cieknie, to do czasu usunięcia usterki zakręcać, a po usunięciu patrz pkt. pierwszy. Ale je¶li kto¶ bardzo lubi se pokręcić kranikiem, to wszak zakazu nie ma. Zakreca sie na wszelki wypadek, znaczy jakby akurat w tym momencie pocieklo to zeby sie zrobilo kuku. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2010-08-04 12:01:33 | |
Autor: KLOSZ | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Jest jeszcze jeden aspekt sprawy.... w swojej drugiej sevence mialem niespodzianke taka mianowicie, ze poniewaz poprzedni wlasciciel nie zakrecal kranika i tankowal zawsze przed osiagnieciem rezerwy, to jak musialem zdjac zbiornik okazalo sie, ze kranika nie da sie ruszyc, bo sie zastal na amen w pacierzu. Wiec od czasu do czasu warto pokrecic, zeby sie nie "zespawal". Ale generalnie zgadzam sie z Sebastianem - jak jest dobrze to krecic po kazdym zatrzymaniu nie trzeba. Na dluzsze postoje bym zakrecal (zima, miesiac postoju w garazu itepeitede.), ot tak dla swietego spokoju. Zdrowko KLOSZ - obecnie bez kranika |
|
Data: 2010-08-04 21:38:39 | |
Autor: blur | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c593a7c$0$17096$65785112@news.neostrada.pl...
Dokładnie mam takie samo zdanie, też stwierdziłem że nie będę zakręcał i nie zakręcałem, jadę sobie w mieście i kurna moto zaczyna się dławić, no to kręcę i za cholerę nie mogę przekręcić na rezerwę, moto zgasło a ja wyszedłem na buraka co mu sie moto psuje :) pozdro blur to było w xt350 :) |
|
Data: 2010-08-04 08:18:38 | |
Autor: Vir | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
> W ogóle co to za moto? CB 500 -- Vir Duża czarna bawarka, mała czarna japonka i ¶rednia srebrna cebula |
|
Data: 2010-08-04 02:26:21 | |
Autor: zuzka600f | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Czesc :)
On 4 Sie, 08:18, Vir <agentma...@onet.pl> wrote: > W ogóle co to za moto? Chlopaku, odpowiedzial Ci kto w koncu, bo tak przejrzalem watek i jakos nie znalazlem :( Moze troche Kuczu temat naswietlil. Generalnie, nie pamietam, jaki kranik jest w CeBuli. Jesli podcisnieniowy, to w zasadzie nie musisz zakrecac, bo zamyka go za Ciebie brak podcisnienia, ale z dokladnoscia do tego, co pisal Kuczu (zuzycie uszczelek itp.). Ktorys z moich poprzednich moto (Cebra1000F albo zuzia gsxf nawet nie miala pozycji off na kraniku podcisnieniowym. Jesli zakrecasz, to na wszelki (jaki, to dalej) wypadek. W kraniku zwyklym ('mechanicznym') powinienes zawsze zakrecac, chociaz w dobrej wierze, ze gaznik masz szczelny, a zawor iglicowy nie popuszcza, tez tego sie czesto nie robi (tak, jak ja lata temu w Etce;) ). Dlaczego zakrecac? Bo: 1. jak masz nieszczelny gaznik, moze wylac na zewnatrz - kwestia bezpieczenstwa itepe. 2. jak masz nieszczelny zawor iglicowy, paliwo moze przesaczyc sie do cylindra (-drow) i po sciankach dojsc do oleju, rozrzedzajac go (utrata wlasciwosci smarnych). Sa co prawda teorie, ze paliwo jest lotne i zaraz po zagrzaniu odparuje, ale wiecej slyszalem/czytalem o szkodliwosci takiej mieszanki dla silnika. Mam nadzieje, ze to jest ospowiedz na Twoje pytanie. Pozdrawiam, Tomek |
|
Data: 2010-08-04 09:31:03 | |
Autor: AZ | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On 2010-08-04, zuzka600f <zuzka600f@o2.pl> wrote:
No chyba ze ma elektryczna pompe paliwa to nie musi :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-08-04 02:37:46 | |
Autor: zuzka600f | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Czesc :)
On 4 Sie, 11:31, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem jeszcze moto z tradycyjnym kranikiem i pompa - moze jakas samorobe??? Vir zadal normalne pytanie, ma prawo do normalnej odpowiedzi IMO :) Pozdrawiam :) Tomek |
|
Data: 2010-08-04 09:39:45 | |
Autor: AZ | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On 2010-08-04, zuzka600f <zuzka600f@o2.pl> wrote:
Mojego Zygzaka nie widziales? :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-08-04 02:42:19 | |
Autor: zuzka600f | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Czesc :)
On 4 Sie, 11:39, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote: On 2010-08-04, zuzka600f <zuzka6...@o2.pl> wrote: A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to podcisnieniowka jest ;) Pozdrawiam :) Tomek |
|
Data: 2010-08-04 09:44:18 | |
Autor: AZ | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On 2010-08-04, zuzka600f <zuzka600f@o2.pl> wrote:
Jest zwykly kranik ON/OFF/RES, zadnego podcisnienia. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-08-04 02:48:44 | |
Autor: zuzka600f | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Czesc :)
On 4 Sie, 11:44, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote: On 2010-08-04, zuzka600f <zuzka6...@o2.pl> wrote: W Cebrze albo gsxf tez byl "on/off/res", ale podcisnieniowy - na 'on' mogles spokojnie zdjac bak i odpiac rurki. Nie wiem, ale nie chce mi sie wierzyc, ze nie dali sterowania podcisnieniem. Pozdrawiam :) Tomek |
|
Data: 2010-08-04 09:52:40 | |
Autor: AZ | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On 2010-08-04, zuzka600f <zuzka600f@o2.pl> wrote:
Nie porownuj Hondy i Suzuki do Kawasaki to po pierwsze! <http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/%5BZX1200-C2%5D%20-- %20%5BFUEL%20TANK%5D.gif> Gdzie tu jest podcisnienie? ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-08-04 02:59:44 | |
Autor: zuzka600f | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Czesc :)
On 4 Sie, 11:52, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote: ....
Nie bardzo mam jak zajrzec, ale ok. przyjmuje, ze w Kawie masz po prostu hebel, ktory zamyka wyplyw ze zbiornika i juz. Nie zmienia to jednak powodu, dla ktorego powinno sie kranik zakrecac, wiec pozwole sobie ze swojej strony zakonczyc dyspute ;D Pozdrawiam :) Tomek |
|
Data: 2010-08-04 10:10:28 | |
Autor: Piotr Klimek | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Dnia (Wed, 4 Aug 2010 02:48:44 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za zuzka600f
wyklawiaturowal co nastepuje: > A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to W Suzuki RF600R tez byl zwykly kranik grawitacyjny i elektryczna pompa paliwa. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-08-04 03:48:12 | |
Autor: zuzka600f | |
Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Czesc :)
On 4 Sie, 12:10, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Tak swoja droga, to ciekawy temat sie skroil przez przypadek... Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy RF. Czy pompy w tych (Waszych) moto sa zabudowane w baku, czy zewnetrzne? Jesli zewnetrzne, to w sumie zwykly kranik zamykajacy wyplyw ma jak najbardziej sens - przynajmniej dla serwisujacych. Nie mam tylko pojecia, po chorobe w takim rozwiazaniu stosuje sie pozycje RES, no i po co to w ogole wystawiac na zewnatrz. W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co uzasadni montaz kranika. Bedzie z tego megawatek? ;D Droga 'Tino' - do dziela :) Pozdrawiam :) Tomek |
|
Data: 2010-08-04 10:56:25 | |
Autor: AZ | |
Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On 2010-08-04, zuzka600f <zuzka600f@o2.pl> wrote:
Sa zewnetrzne a calosc idzie tak: kranik ON/RES/OFF, rurka, filterek, trojnik, jedna pompa, druga pompa. Jesli zewnetrzne, to w sumie zwykly kranik zamykajacy wyplyw ma jakJak to po co jest RES? Zebym wiedzial kiedy zaczela sie rezerwa i nie zorientowal sie o tym gdy w zbiorniku zostanie pol litra paliwa albo i nic. Mi sie ostatnio zgubilo pokretelko wiec tylko przekrecilem na RES i patrze czesciej na wskazowke od paliwa :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-08-04 04:04:53 | |
Autor: zuzka600f | |
Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Czesc :)
On 4 Sie, 12:56, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote: Sa zewnetrzne , No i wszystko jasne :) Kranik masz po to, zeby sie nie pochlapal mechanik ;) a calosc idzie tak: kranik ON/RES/OFF, rurka, filterek, trojnik jedna pompa, druga pompa A z ciekawosci - nie wiesz po co dwie pompy? Jak to po co jest RES? Zebym wiedzial kiedy zaczela sie rezerwa i nie IMHO w momencie, jak masz pompe i wtrysk, to najzasadniejsza jest po prostu lampka rezerwy szczegolnie, ze z tego, co wiem, pompy sa zwykle smarowane paliwem, ktore pompuja, wiec kazdorazowo, jak dochodzisz do rezerwy, pompa pracuje, powiedzmy, kiepsko smarowana. Mi sie ostatnio zgubilo pokretelko wiec tylko przekrecilem na RES i patrze No wlasnie - podlacz zaroweczke pod wskazowke - jak dotknie ogranicznika niech sie zapala i bedziesz wiedzial wszystko ;D Pozdrawiam :) Tomek |
|
Data: 2010-08-04 11:11:08 | |
Autor: AZ | |
Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On 2010-08-04, zuzka600f <zuzka600f@o2.pl> wrote:
Otoz to, no i rezerwa. Cholera wie, jedna zasila gazniki 1 i 2 a druga 3 i 4. Ale jaki wtrysk panie? Gazniki mam :-) No i nie wiem co sucha benzyna tam za bardzo nasmaruje, poza tym ile one tak pracuja? Szczatkowa ilosc czasu w porownaniu do pracy jaka wykonuja caly czas. Wtedy to juz zostaje z liter paliwa, rezerwa jest jeszcze troche przed koncem na wskazniku. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-08-04 04:32:07 | |
Autor: zuzka600f | |
Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Czesc :)
On 4 Sie, 13:11, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
na to, to juz wymyslili lampke rezerwy ;) Ale jaki wtrysk panie? Gazniki mam :-) No i nie wiem co sucha benzyna tam no dobra :) przyjalem :) za bardzo nasmaruje, poza tym ile one tak pracuja? Szczatkowa ilosc czasu wiesz, nie medrkowalbym, gdybym sobie w ten sposob nie zalatwil pompy w samochodzie ;) Zostalem wtedy 'uswiadomiony' w temacie smarowania pomp ;) Wtedy to juz zostaje z liter paliwa, rezerwa jest jeszcze troche przed mialbys wieksza motywacje do oszczednej jazdy :-p Pozdrawiam :) Tomek |
|
Data: 2010-08-04 13:30:09 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | |
zuzka600f pisze:
IMHO w momencie, jak masz pompe i wtrysk, to najzasadniejsza jest po ej, a nie chodzilo Ci o chlodzenie ? Ale to chyba w autach pompy padaja od permamantnego jezdzenia na rezerwie, w moto nie slyszalem. KJ |
|
Data: 2010-08-04 11:22:17 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Dnia (Wed, 4 Aug 2010 03:48:12 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za zuzka600f
wyklawiaturowal co nastepuje: Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy Tego to juz nie pamietam, ale raczej poza bakiem. W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co Zeby wiedziec kiedy jest rezerwa jesli nie masz wskaznika paliwa? Chociaz w RF *chyba* byla lampka od rezerwy. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-08-04 13:14:28 | |
Autor: newrom | |
Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On Wed, 4 Aug 2010 03:48:12 -0700 (PDT), zuzka600f <zuzka600f@o2.pl>
wrote: Czesc :) 6 Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy AT - pompa zew. W przeciwnym wypadku kranik jest przeciez bez sensu. pojecia, po chorobe w takim rozwiazaniu stosuje sie pozycje RES, no i Np. nowsze AT nie maja kontrolki rezerwy. W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co Fajnie, oldskulowo wyglada! Konia se zostaw, a rz±d ukrzyzuj w moim imieniu. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2010-08-04 12:17:46 | |
Autor: Bartlomiej Kacprzak | |
dlaczego mam zakrecac kranik? | |
Uzytkownik "zuzka600f" <zuzka600f@o2.pl> napisal w wiadomosci news:91bb440d-4caa-4750-815f-e232ec0fdb15i31g2000yqm.googlegroups.com... Jest zwykly kranik ON/OFF/RES, zadnego podcisnienia. A jestes pewien ze tam jest pozycja OFF? a nie PRI? Moj GSXF nie mial OFF tylko wlasnie PRI do przelewania gaznika. pozdr -- Bartek Niebieska9'99 Ave1,8 EL |
|
Data: 2010-08-04 03:30:15 | |
Autor: zuzka600f | |
dlaczego mam zakrecac kranik? | |
Czesc :)
On 4 Sie, 12:17, "Bartlomiej Kacprzak" <bar...@wp.pl> wrote: Uzytkownik "zuzka600f" <zuzka6...@o2.pl> napisal w wiadomoscinews:91bb440d-4caa-4750-815f-e232ec0fdb15i31g2000yqm.googlegroups.com... Bartek, Zuzie sprzedalem w 2000, a CBR w 2006. Wybacz, ale nie pamietam, w ktorym z nich, jak bylo. W jednym byly pozycje ON - podcisnieniowo otwierany powyzej rezerwy, RES - jak ON, ale na rezerwie, PRI - wolny przeplyw, a w drugim ON i RES jak w tym wczesniej i OFF - hebel zamykajacy wyplyw (niby do zostawiania moto na zime itp.). Skoro w GSXF masz ON/RES/PRI, znaczy, ze w CBR bylo z OFF :) Ale dywagacje dlaczego w jednych sprzetach jest tak, a w innych inaczej, to juz IMO inny temat, niz ten. Pozdrawiam :) Tomek |
|
Data: 2010-08-04 11:44:19 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
zuzka600f pisze:
A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to Mnie sie mocno wydaje ze u mnie byl zwykly kranik a pare razy ten bak zdejmowalem, ale to dawno temu bylo. KJ |
|
Data: 2010-08-04 20:36:04 | |
Autor: Ivam | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i3bch1$qu3$2@node2.news.atman.pl...
On 2010-08-04, zuzka600f <zuzka600f@o2.pl> wrote: A ja moge pokazac fazera;) I od razu odpowiadam - tam nie jest podcisnieniowka. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-08-04 11:42:03 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
zuzka600f pisze:
Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem ale jak to nie ? Wiele moto ma (albo miało) pompe na prąd i oprócz tego kranik przy baku - na przykład ZX10. KJ |
|
Data: 2010-08-06 21:05:00 | |
Autor: Hinek | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał
Albo np. Honda Deauville itd, itp. -- Hinek |
|
Data: 2010-08-04 11:42:03 | |
Autor: Tmek | |
dlaczego mam zakrecac kranik? | |
zuzka600f wrote:
Czesc :) To malo widziales. Afryka, tenera itd ma i kranik i pompe. Tmek |
|
Data: 2010-08-04 02:45:17 | |
Autor: zuzka600f | |
dlaczego mam zakrecac kranik? | |
Czesc :)
On 4 Sie, 11:42, "Tmek" <golf1410...@op.pl> wrote:
Mozesz miec racje - nie przygladalem sie im pod tym katem. Natomiast raczej spodziewam sie tam kranika podcisnieniowego, a nie zwyklego rygla. Pozdrawiam :) Tomek |
|
Data: 2010-10-13 19:46:49 | |
Autor: Wojtek Sobociński | |
dlaczego mam zakrecac kranik? | |
W dniu 2010-08-04 11:45, zuzka600f pisze:
Czesc :) W Super Tenerze jest zwykły. Sprawdzone :). Poprzednio jeździłem na motorze z jednym kranikiem i jak kupiłem taki z dwoma to 4 razy polałem sobie silnik benzyną :D -- Wojtek Sobociński GG#3101892 |
|
Data: 2010-08-04 14:08:45 | |
Autor: Leszek Karlik | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On Wed, 04 Aug 2010 11:37:46 +0200, zuzka600f <zuzka600f@o2.pl> wrote:
[...] Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem Honda NTV ma zwykly kranik i pompÄ™. :-) -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 |
|
Data: 2010-09-02 04:37:04 | |
Autor: Gravel | |
dlaczego mam zakręcać kranik? | |
On 4 Sie, 11:26, zuzka600f <zuzka6...@o2.pl> wrote:
Czesc :) 2. jak masz nieszczelny zawor iglicowy, paliwo moze przesaczyc sie do True, mialem taki case, wylalem ponad 5 litrow oleju a wczesniej moto gaslo i plulo olejopaliwem po filtrze powietrza. W sumie nic dziwnego, przez zime wyparowalo jakies 10l paliwa. Nie radze wylaczac pompki podcisnienowej na dluzej. Pozdr, Gravel |