Data: 2010-04-25 10:50:32 | |
Autor: pIOTER | |
dla znających rosyjski | |
Data: 2010-04-26 01:10:30 | |
Autor: JJR | |
dla znających rosyjski | |
pIOTER wrote:
dynamika lotu i pilotaż TU-154 Wielki dzięki. Niestety dość bolesna lektura - jak byk opisuje co TU-154 może, a czego nie. Wydane w 1994 roku, a w kilku miejscach jakby opisywało znaną nam katastrofę. Już pierwsze akapity wstępu o minimach lądowania brzmią niebezpiecznie aktualnie, tym bardziej konkrety na dalszych stronach. Choćby taki: "??? ??? ?? ???????? ??-154 ??????????? ???? ?? 2-? ???? ??? ??? ? ?????? ?????? ???????????? 4-6 ? (???????? ???????), ???????????? ???????? ???????? ?? ?????? ????????? 4 ?/?". Oni mieli dwa-trzy razy tyle :/ -- pzdr, Jędrzej |
|
Data: 2010-04-26 01:37:44 | |
Autor: JJR | |
dla znających rosyjski | |
JJR wrote:
No tak, mogłem sprawdzić. To tytułem apendyksu: "Skoro dla samolotu TU-154 dopuszcza się odejście na drugi krąg z wysokości wyrównania 4-6 m (możliwe dotknięcie pasa) (..) to prędkość opadania na wysokości wyrównania nie powinna przekraczać 4 m/s". Albo jeszcze wyraźniej: "Przy podejściu do lądowania po stromej ścieżce schodzenia zabrania się opadania większego niż 10 m/s przy wchodzeniu w ścieżkę i 7 m/s na ścieżce do wysokości decyzyjnej, ale nie niżej niż 70 m." (s.60) Z dotychczasowych doniesień wynika że przekroczyli te wartości. -- pzdr, Jędrzej Zwijasz? www.zwijaj.pl |
|
Data: 2010-04-26 01:38:16 | |
Autor: Delfino Delphis | |
dla znaj?cych rosyjski | |
JJR wrote:
Choćby taki: "??? ??? ?? ???????? ??-154 ??????????? ???? ?? 2-? ???? Zupełnie jakbym czytał to w oryginale :) |
|
Data: 2010-04-26 15:49:25 | |
Autor: dK | |
dla znających rosyjski | |
Użytkownik "JJR" <jaxa@uni.wroc.ANTYSPAM.pl> napisał w wiadomości news:hr2hkf$ntr$1node1.news.atman.pl... pIOTER wrote: Już pierwsze akapity wstępu o minimach Ustaw kodowanie na UTF-8 jak cytujesz w cyrilicy :) dK |