Data: 2013-10-31 07:04:18 | |
Autor: josh.web.01 | |
dbNet - nie działa | |
Chyba DB ma jakiś problem z saldem na koniec miesiąca. Nie działa od ok. 10 odświeżanie strony www dla bankowości elektronicznej. Przelew bieżący można wykonać tylko przez telefon, ale za 3 zł. Taki kryzys, że trzeba uciekać się do problemów technicznych? Bo gdyby, rzeczywiście była awaria, to przelewy telefoniczne byłyby za darmo.
|
|
Data: 2013-10-31 07:40:24 | |
Autor: az.anonim | |
dbNet - nie działa | |
U mnie nie działa jeszcze ciekawiej: od miesiąca nie mam dostepu do bankowości online.
Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo spełnienia wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi. Oczywiście nie jest to moje jedyne konto więc trochę mi to wisi. Ale fakt, że zlewaja klientów równo, bo czytałem że inni w ostatnim czasie też mieli z tym problem. |
|
Data: 2013-11-01 11:45:36 | |
Autor: JaMyszka | |
dbNet - nie działa | |
W dniu czwartek, 31 października 2013 15:40:24 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
U mnie nie działa jeszcze ciekawiej: od miesiąca nie mam dostepu do bankowości online. Ja przez ostatnie 3 m-ce nie miałam dostępu. Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo spełnienia wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi. U mich dostęp do bankowości internetowej można uzyskać tylko telefonicznie. W Oddziale nie ma wejścia. Oczywiście nie jest to moje jedyne konto więc trochę mi to wisi. Ale fakt, że zlewaja klientów równo, bo czytałem że inni w ostatnim czasie też mieli z tym problem. Ropzwiązałam z nimi umowę. -- Pozdrawiam :) JM http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html Bezpieczny wolontariat (Nobel?): http://zwijaj.pl/ |
|
Data: 2013-11-02 01:01:05 | |
Autor: animka | |
dbNet - nie dziaĹa | |
W dniu 2013-11-01 19:45, JaMyszka pisze:
W dniu czwartek, 31 paĹşdziernika 2013 15:40:24 UTC+1 uĹźytkownik az.anonim napisaĹ: Dobrze zrobiĹaĹ. UOIK im niezĹÄ karÄ dowaliĹ (chyba z 5 milionĂłw). -- animka |
|
Data: 2013-11-02 15:08:19 | |
Autor: Robert Tomasik | |
dbNet - nie działa | |
Użytkownik "az.anonim" <azo80@o2.pl> napisał w wiadomości news:b2066558-3dfc-4971-b883-aaedabdd6d2bgooglegroups.com...
Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo spełnienia wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi. Tu akurat zadziałałbym nerwowo obawiając się, że to może być fraud. Odczytaj sobie adres IP strony banku i w przeglądarkę wpisz jego, zamiast adresu. Bo moze coś Ci podmienia stronę. |
|
Data: 2013-11-02 16:21:13 | |
Autor: Klebespachtel | |
dbNet - nie dzia�a | |
W dniu 2013-11-02 15:08, Robert Tomasik pisze:
UĹźytkownik "az.anonim" <azo80@o2.pl> napisaĹ w wiadomoĹci W ten sposĂłb akurat nic nie sprawdzi, lepiej juĹź sprawdziÄ wĹaĹciciela IP w bazie WHOIS. |
|
Data: 2013-11-03 01:01:48 | |
Autor: az.anonim | |
dbNet - nie działa | |
Nie, to nie jest fraud.
IP jest prawidłowe, poza tym przeglądarka wspomaga mnie w sprawdzaniu weryfikując certyfikat. Znalazłem w necie podobne historie więc zakladam, że ten bank tak ma. Ale płakać nie będę, dostałem od niego modem za free i najlepiej oprocentowane konto oszczędnościowe przez kilka m-cy. Teraz jest do odstrzału. W dniu sobota, 2 listopada 2013 14:08:19 UTC użytkownik Robert Tomasik napisał:
|
|
Data: 2013-11-03 01:28:33 | |
Autor: gtoni13 | |
dbNet - nie działa | |
W dniu czwartek, 31 października 2013 15:04:18 UTC+1 użytkownik josh.....@gmail.com napisał:
Chyba DB ma jakiś problem z saldem na koniec miesiąca. Nie działa od ok. 10 odświeżanie strony www dla bankowości elektronicznej. Przelew bieżący można wykonać tylko przez telefon, ale za 3 zł. Taki kryzys, że trzeba uciekać się do problemów technicznych? Bo gdyby, rzeczywiście była awaria, to przelewy telefoniczne byłyby za darmo. |