czym obsadzić skarpę?

Data: 2009-04-06 12:08:38
Autor: tomi71
czym obsadzić skarpę?
witam

mam wokół części domu skarpę wysoką na jakie 1,5m. Teren odkryty, bardzo silnie nasłoneczniony. Chciałbym obsadzić ją czymś nie wymagającym rzyznej gleby. Najlepiej gdyby to kwitło, było zimozielone:) ... tylko nie odsyłajcie mnie do ERY.

tomasz

Data: 2009-04-06 21:08:03
Autor: uciu
czym obsadzić skarpę?
[...]

może jakieś wrzosy i kilka kosodrzewin między nimi?
--
-- -
pozdrawiam

Data: 2009-04-07 22:48:36
[...]