czy to jest oferta ZAMKNIĘTA?

Data: 2009-11-05 16:45:43
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
czy to jest oferta ZAMKNIĘTA?
Taką oto otrzymałem ofertę. http://www.ingbank.pl/komfort

a ja takowej _nie_otrzymałem_
czy to oznacza że nie mam po co iść do oddziału ING?

inaczej: czy klient "z ulicy" który przyjdzie do oddzialu
i powie "ja też chcę" zostanie objęty akurat tą promocją?

Data: 2009-11-06 14:02:23
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:424e.000000bf.4af2f327newsgate.onet.pl...
[...]

moze wystarczy ze kliknie na podanej stronie :)

--
REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za - 29,99 zł. !

czy to jest oferta ZAMKNIĘTA?