czy mozliwa autoryzacja przesylki na... serwerze pocztowym?

Data: 2012-03-07 21:49:50
Autor: Krzysztof Jodłowski
czy mozliwa autoryzacja przesylki na... serwerze pocztowym?
czyli: czy wysylka elektroniczna jest jakakolwiek forma autoryzacji?
moze byc jakims _prawnie_istotnym_ dowodem przy dochodzeniu naszych praw?

Pewnie zależy od konkretnej sytuacji i sędziego. Powinna być, tylko że poparta dodatkowo czyimś oświadczeniem - tak jak np. dowód przestępstwa zabezpieczony przez policję na dysku sprawcy.

Miałem przypadek, że przy dochodzeniu kwoty od dłużnika (sąd gospodarczy) jako dowód pewnego faktu przedstawiłem wydruk e-maila na którym to wydruku podpisałem się z adnotacją "za zgodność z oryginałem". Sąd to przyjął.

Krzysztof

Data: 2012-03-10 04:53:03
Autor: 1634Racine
czy mozliwa autoryzacja przesylki na... serwerze pocztowym?
Krzysztof Jodłowski in news:jj8hlo$au4$1node2.news.atman.pl
[...]

to znaczy? kto i co ma zaswiadczac?

[...]

to jasne.

czy mozliwa autoryzacja przesylki na... serwerze pocztowym?