czy do Millennium...

Data: 2011-06-03 12:04:02
Autor: mierzvoj
czy do Millennium...
czesc
...wystarczy wyslac poleconym wypowiedzenie umowy konta + numer do przelewu reszty srodkow zeby zamkneli konto? pozdrawiam

Data: 2011-06-03 14:03:56
Autor: SOWA
czy do Millennium...
reszty srodkow zeby zamkneli konto? pozdrawiam

tak żecze KC

jk

Data: 2011-06-07 00:15:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
czy do Millennium...

"SOWA" isainf$j4c$1@news.onet.pl

reszty srodkow zeby zamkneli konto? pozdrawiam

tak żecze KC

A Zaratustra rzecze inaczej. ;)

Data: 2011-06-03 16:15:57
Autor: Wojciech Nawara
czy do Millennium...
W dniu 2011-06-03 14:04, mierzvoj pisze:
czesc
..wystarczy wyslac poleconym wypowiedzenie umowy konta + numer do przelewu
reszty srodkow zeby zamkneli konto? pozdrawiam

A dlaczego idziesz w inną stronę niż wszyscy? ;-)

WN

Data: 2011-06-03 18:03:35
Autor: mierzvoj
czy do Millennium...
podobno tak trzeba :) w druga strone niz reszta :)

Data: 2011-06-04 14:15:25
Autor:
czy do Millennium...
Wojciech Nawara <usenet@nawara.info> napisał(a):
W dniu 2011-06-03 14:04, mierzvoj pisze:
> czesc
> ..wystarczy wyslac poleconym wypowiedzenie umowy konta + numer do przelewu
> reszty srodkow zeby zamkneli konto? pozdrawiam

A dlaczego idziesz w innÄ&#65533; stronÄ&#65533; niĹź wszyscy? ;-)

WN
A ja właśnie migrując w teoretycznie słuszną stronę z mBanku w stronę
Millenium doczytałem, że realizacja zlecenia stałego = 0,50 zł. To chyba żart?
Akurat często korzystam z zleceń stałych. Zonk.

Data: 2011-06-05 19:51:42
Autor: Wojciech Nawara
czy do Millennium...
W dniu 2011-06-04 16:15, sartori_in_tangier@NOSPAM.gazeta.pl pisze:

A ja właśnie migrując w teoretycznie słuszną stronę z mBanku w stronę
Millenium doczytałem, że realizacja zlecenia stałego = 0,50 zł. To chyba żart?
Akurat często korzystam z zleceń stałych. Zonk.

Niestety - tak właśnie jest. Musisz się przerzucić na przelewy jednorazowe z przyszłą datą realizacji.

Data: 2011-06-03 16:26:46
Autor: brum
czy do Millennium...
..wystarczy wyslac poleconym wypowiedzenie umowy konta + numer do przelewu
reszty srodkow zeby zamkneli konto? pozdrawiam

wypowiedzenie mozna (pamietaj o umowach kart, kredytow i kanalow elektronicznych), ale z tym numerem to chyba nie bardzo
banki nie dojrzaly jeszcze do eleganckich sposobow rozstania z klientem

Data: 2011-06-03 20:22:48
Autor: Bogdan B.
czy do Millennium...
W dniu 2011-06-03 16:26, brum pisze:
[...]

Z tymi co się rozstawałem, to zawsze w ten sposób.
Jedyny skuteczny jeżeli chodzi o wszelkie końcowe rozliczenia.
I w dodatku w tych regulaminach które pamiętam, to jest taki właśnie
zapis o podaniu numeru konta do przelewu.

Data: 2011-06-04 06:23:06
Autor: Andrzej Kubiak
czy do Millennium...
Dnia Fri, 3 Jun 2011 16:26:46 +0200, brum napisał(a):

wypowiedzenie mozna (pamietaj o umowach kart, kredytow i kanalow elektronicznych), ale z tym numerem to chyba nie bardzo
banki nie dojrzaly jeszcze do eleganckich sposobow rozstania z klientem

A tam... u mnie zadziałało prawie w każdym przypadku. Wyjątek to DB Net,
który nie oddał mi piątaka (nie wiem, czy to jakaś zorganizowana akcja), i
do którego w końcu muszę zadzwonić, żeby wyjaśnić temat. 1 dnia miesiąca
wypłaciłem pieniądze z bankomatu (właśnie po to, żeby nie było miesięcznej
opłaty), chwilę później zastrzegłem kartę i wysłałem wypowiedzenie.

AK

czy do Millennium...