Data: 2017-03-20 12:53:51 | |
Autor: J.F. | |
ciezka praca | |
trzeba sie narobic
http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/fatalne-warunki-a-on-zachowuje-zimn%c4%85-krew-pilot-podbija-internet-nagraniem-z-l%c4%85dowania-wideo/ar-BBypyZ4 Ale ze nowoczesny samolot nie ma automatu do tego ? J. |
|
Data: 2017-03-20 18:28:23 | |
Autor: Shrek | |
ciezka praca | |
W dniu 20.03.2017 o 12:53, J.F. pisze:
trzeba sie narobic A to nie jest śmieszek? Shrek |
|
Data: 2017-03-21 15:09:07 | |
Autor: J.F. | |
ciezka praca | |
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oap3fm$aap$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 20.03.2017 o 12:53, J.F. pisze: trzeba sie narobic Nie, takie duze bydle mogloby chyba miec jakis system stabilizacji automatycznej. Toz modele smiglowcow maja (duze widac nie potrzebuja). Przy tej predkosci, to sie zastanawiam, na ile pilot to naprawde kontroluje - swiadomie by raczej nie dal rady, ale instyktownie - byc moze ... J. |
|
Data: 2017-03-21 09:00:15 | |
Autor: Swift | |
ciezka praca | |
W dniu wtorek, 21 marca 2017 15:09:36 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Przy tej predkosci, to sie zastanawiam, na ile pilot to naprawde kontroluje - swiadomie by raczej nie dal rady, ale instyktownie - byc moze ... Kontroluje. Tu 24 letnia II pilot wyszła z nie lada opresji. https://www.youtube.com/watch?v=L3wj_Du8f4A |
|
Data: 2017-03-21 19:03:38 | |
Autor: J.F. | |
ciezka praca | |
Użytkownik "Swift" napisał w wiadomości grup
W dniu wtorek, 21 marca 2017 15:09:36 UTC+1 użytkownik J.F. napisał: Przy tej predkosci, to sie zastanawiam, na ile pilot to naprawde Ale czasy tu sa takie, ze spokojnie mozna wolantem ruszyc, poczekac na reakcje, w odpowiednim momencie przestac. Przynajmniej tak sie wydaje, bo widzimy tylko z zewnatrz. A ten nasz pilot to tak bardziej w rajdowym stylu prowadzi https://www.youtube.com/watch?v=7nunOQymY0Q Krotkie "kontry", co chwila w inna strone .. J. |
|
Data: 2017-04-18 17:19:45 | |
Autor: TJ_Blues | |
ciezka praca | |
On Tuesday, March 21, 2017 at 2:03:42 PM UTC-4, J.F. wrote:
A ten nasz pilot to tak bardziej w rajdowym stylu prowadzi Ten pilot jest tez mistrzem w akrobacji lotniczej. Odruchow nie oszukasz. Co do szybkosci dzialanie silownikow; one sa quzwa szybkie! |
|
Data: 2017-04-19 12:19:05 | |
Autor: J.F. | |
ciezka praca | |
Użytkownik "TJ_Blues" napisał w wiadomości grup
On Tuesday, March 21, 2017 at 2:03:42 PM UTC-4, J.F. wrote: A ten nasz pilot to tak bardziej w rajdowym stylu prowadzi Ten pilot jest tez mistrzem w akrobacji lotniczej. Odruchow nie To moze wiele tlumaczyc ... ale jak laduja inni, mniej zaawansowani ? Co do szybkosci dzialanie silownikow; one sa quzwa szybkie! Az tak ? Czy po prostu on tu mocny skret na pol sekundy, a silownik w tym czasie ster o ulamek zakresu przestawia ? J. |
|
Data: 2017-04-19 05:11:43 | |
Autor: TJ_Blues | |
ciezka praca | |
On Wednesday, April 19, 2017 at 6:19:06 AM UTC-4, J.F. wrote:
Użytkownik "TJ_Blues" napisał w wiadomości grup B737 jest juz kontrukcja wiekowa i byl projektowany z mysla o duzym zapasem stabilnosci. Po mojemu, doinstalowanie FBW wiele by nie pomoglo a zmniejszyloby mase uzyteczna samolotu. Tylko po co, skoro linie lotnicze licza nawet oliwki dodawane do posilkow. Mniej zaawansowani po prostu nie laduje w podobnych warunkach. Wybieraja lotniska zapasowe albo, o ile to jest mozliwe, prosza ATC / TWR o zmiane pasa lepiej skorelowanego z kierunkiem wiatru. No i jedna wazna sprawa; czulosc na stery jest proporcjonalna do predkosci lotu. Przy malych predkosciach trzeba zdrowo wychylac stery by zmusic samolocik to posluszenstwa :-) Do tego sily aerodynamiczne na usterzeniu przy malych predkosciach sa mniejsze to i serwa maja ulatwone zadanie. cheers |
|
Data: 2017-03-21 16:26:21 | |
Autor: Shrek | |
ciezka praca | |
W dniu 21.03.2017 o 15:09, J.F. pisze:
Przy tej predkosci, to sie zastanawiam, na ile pilot to naprawde No nie wiem - jakoś mi nie leży, że przez cztery sekundy wolan leży bezwładnie na siebie i maksymalnie skręcony, po czym go po prostu podnosi drugą ręką. Widać skoro nic się nie dzieje, to może i jak macha to ma niewielki wpływ;) Shrek |
|
Data: 2017-03-21 19:59:17 | |
Autor: J.F. | |
ciezka praca | |
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oargms$n10$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 21.03.2017 o 15:09, J.F. pisze: Przy tej predkosci, to sie zastanawiam, na ile pilot to naprawde No nie wiem - jakoś mi nie leży, że przez cztery sekundy wolan leży bezwładnie na siebie i maksymalnie skręcony, po czym go po prostu podnosi drugą ręką. Widać skoro nic się nie dzieje, to może i jak macha to ma niewielki wpływ;) predkosc dzialania serwomechanizmow sterow to osobna sprawa - tam kawalek powierzchni jest, nie wiem, czy to mozna szybko przestawic, czy przez taki ulamek sekundy to sie tylko niewiele przestawia ... J. |
|
Data: 2017-03-21 20:14:22 | |
Autor: Shrek | |
ciezka praca | |
W dniu 21.03.2017 o 19:59, J.F. pisze:
No nie wiem - jakoś mi nie leży, że przez cztery sekundy wolan leży Ja cały czas mam wrażenie, że to jednak śmieszek był. Może nawet i można pomachać tak wolantem i absolutnie nic się nie stanie - powierzchnie się nie zdążą powychylać zauważalnie;) Shrek |
|
Data: 2017-03-22 12:53:27 | |
Autor: J.F. | |
ciezka praca | |
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oaru2e$nd3$3@node2.news.atman.pl...
W dniu 21.03.2017 o 19:59, J.F. pisze: predkosc dzialania serwomechanizmow sterow to osobna sprawa - tam Ja cały czas mam wrażenie, że to jednak śmieszek był. Może nawet i można pomachać tak wolantem i absolutnie nic się nie stanie - powierzchnie się nie zdążą powychylać zauważalnie;) Nie mowie nie. Byc moze mozna pomachac nawet bardziej jak autopilot jest wlaczony a wolant odlaczony :-) Albo np stoja sobie na plycie z wylaczonymi silnikami :-) Wolno im tak filmowac ? Zdaje sie, ze ostatnio byla afera ... J. |
|
Data: 2017-03-22 19:45:51 | |
Autor: Shrek | |
ciezka praca | |
W dniu 22.03.2017 o 12:53, J.F. pisze:
Wolno im tak filmowac ? Zdaje sie, ze ostatnio byla afera ... Myślę, że ktoś musiałby na łeb upaść, żeby się przyczepić i przekuć medialny sukces w klęskę;P Shrek |
|
Data: 2017-03-23 00:57:14 | |
Autor: J.F. | |
ciezka praca | |
Dnia Wed, 22 Mar 2017 19:45:51 +0100, Shrek napisał(a):
W dniu 22.03.2017 o 12:53, J.F. pisze: http://www.flyingmag.com/technique/accidents/pilots-personal-camera-nearly-causes-crash Aparat moze zabic. J. |
|
Data: 2017-03-23 06:52:34 | |
Autor: Shrek | |
ciezka praca | |
W dniu 23.03.2017 o 00:57, J.F. pisze:
Myślę, że ktoś musiałby na łeb upaść, żeby się przyczepić i przekuć To jakby zabił, to by opierdolili. Ale ten akurat zamiast zabić narobił odsłon. Shrek |
|
Data: 2017-03-27 18:24:09 | |
Autor: J.F. | |
ciezka praca | |
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oavnr2$vnj$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 23.03.2017 o 00:57, J.F. pisze: Myślę, że ktoś musiałby na łeb upaść, żeby się przyczepić i przekuć To jakby zabił, to by opierdolili. Ale ten akurat zamiast zabić narobił odsłon. Skoro moze zabic, to zabronili uzywania. A jesli nasz pilot uzywa mimo zakazu, to licencje mu zabrac :-) Ale moze Ryan nie zabronil, albo np zabronil aparatow fotograficznych, a to telefon komorkowy byl :-) Bo alternatywnie - filmowano, jak samolot stal na plycie :) J. |
|
Data: 2017-04-18 17:17:03 | |
Autor: TJ_Blues | |
ciezka praca | |
On Tuesday, March 21, 2017 at 10:09:36 AM UTC-4, J.F. wrote:
Nie, takie duze bydle mogloby chyba miec jakis system stabilizacji automatycznej. B737 nie ma zadnego systemu marki Fly-by-wire. Zwykle serva, hydraulika i machanie rogami. |
|
Data: 2017-04-19 12:16:58 | |
Autor: J.F. | |
ciezka praca | |
Użytkownik "TJ_Blues" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:04b864be-96bf-44e2-8bda-9ee8b83a7111@googlegroups.com...
On Tuesday, March 21, 2017 at 10:09:36 AM UTC-4, J.F. wrote: Nie, takie duze bydle mogloby chyba miec jakis system stabilizacji B737 nie ma zadnego systemu marki Fly-by-wire. Zwykle serva, hydraulika No ale wlasnie mnie troche dziwi, ze nie ma :-) J. |
|