Data: 2019-02-04 18:06:51 | |
Autor: Sonn | |
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni | |
W dniu 2019-02-03 o 23:05, PhoneUser pisze:
Miałem zaplanowane już 14 stycznia przejście do sieci T-mobile w dniu 31 stycznia. O północy przełożyłem karty sim w telefonie, stara przestała działać, ale nowa nie zadziałała aż do dziś. W tym dniu w budynku T-Mobile wybuchł pożar i mieli z tego powodu duże problemy, jednak ja jestem już czwartą dobę odcięty nie z mojej winy od numeru, który używam od przeszło 15 lat, na którym ma zarejestrowane wszelkie usługi bankowe, Epuap, Uber, nie mówiąc o zerowym kontakcie pod tym numerem. Z ich winy też nie zostałeś odcięty. Podejrzewam że sa po wielokroć bardzie wkur...ni niż ty.Zadziałała siła wyższa. Zdarzenie losowe niezależne od operatora. Operator karzę mi tylko czekać... Boże, widzisz i nie grzmisz? Co mogę zrobić? Usiąść i zapłakać krokodylimi łzami. To jedno co ci pozostało. Względnie pozywaj o odszkodowanie sprawców pożaru. -- Sonn |
|
Data: 2019-02-04 22:01:34 | |
Autor: PhoneUser | |
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni | |
On 04.02.2019 18:06, Sonn wrote:
W dniu 2019-02-03 o 23:05, PhoneUser pisze:Czekam na odpowiedź w sprawie pracy, mam się cieszyć z utraty oferty, bo barany z T są mniej profesjonalne od trzepakowej sieci osiedlowej i rozwala ich na łopatki pożar w sąsiedniej hali, nie posiadając żadnego zapasowego centrum danych? Jak mam dokonać przelewu nie mogąc się autoryzować? Przypominam że to już piąty dzień! |
|
Data: 2019-02-04 22:02:26 | |
Autor: PhoneUser | |
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni | |
On 04.02.2019 18:06, Sonn wrote:
W dniu 2019-02-03 o 23:05, PhoneUser pisze: Czekam na odpowiedź w sprawie pracy, w tej chwil dzwoniąc pod mój numer jest komunikat nie ma takiego numeru. Mam się cieszyć z utraty oferty, bo barany z T są mniej profesjonalne od trzepakowej sieci osiedlowej i rozwala ich na łopatki pożar w sąsiedniej hali, nie posiadając żadnego zapasowego centrum danych? Jak mam dokonać przelewu nie mogąc się autoryzować? Przypominam że to już piąty dzień! |
|
Data: 2019-02-04 23:37:10 | |
Autor: Animka | |
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni | |
W dniu 2019-02-04 o 23:02, PhoneUser pisze:
Czekam na odpowiedź w sprawie pracy, w tej chwil dzwoniąc pod mój numer jest komunikat nie ma takiego numeru. Mam się cieszyć z utraty oferty, bo barany z T są mniej profesjonalne od trzepakowej sieci osiedlowej i rozwala ich na łopatki pożar w sąsiedniej hali, nie posiadając żadnego zapasowego centrum danych? Jak mam dokonać przelewu nie mogąc się autoryzować? Przypominam że to już piąty dzień! Idź do Banku, idź do jakiegoś Oddziału TM. Niech Ci w tym pomogą. Najlepiej to z nimi pogadać. -- animka |
|
Data: 2019-02-05 18:22:19 | |
Autor: PhoneUser | |
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni | |
On 04.02.2019 22:37, Animka wrote:
W dniu 2019-02-04 o 23:02, PhoneUser pisze:Byłem, nic nie mogą zrobić, system im nie pozwala, numer jest zablokowany. Mam czekać, nie wiadomo do kiedy i na co. Jakieś inne pomysły?! |
|
Data: 2019-02-05 18:51:32 | |
Autor: Kviat | |
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni | |
W dniu 2019-02-05 o 18:22, PhoneUser pisze:
Byłem, nic nie mogą zrobić, system im nie pozwala, numer jest zablokowany. Mam czekać, nie wiadomo do kiedy i na co. Jakieś inne pomysły?! A nie możesz kupić jakiegoś startera za kila złotych i tymczasowo zmienić numer telefonu w banku? Może się da dodać jako drugi? Potencjalny pracodawca pewnie się nie dodzwoni, ale chociaż przelewy będziesz mógł autoryzować. Odzyskasz stary numer, to ponownie w banku zmienisz. Czekasz już pięć dni, a ile taki starter kosztuje 10 zł? 30 zł? (Nie kupowałem, nie wiem jaki to koszt, ale 5 dni bez telefonu chyba przewyższa taką kwotę?) Pozdrawiam Piotr |
|
Data: 2019-02-05 19:00:19 | |
Autor: Kviat | |
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni | |
W dniu 2019-02-05 o 18:51, Kviat pisze:
W dniu 2019-02-05 o 18:22, PhoneUser pisze: Jak będziesz miał działający numer, to możesz też powiadomić potencjalnego pracodawcę o awarii i podać mu drugi numer. To też są ludzie, zrozumieją. Pięć dni czekałeś zamiast problem rozwiązać w jeden dzień... Pozdrawiam Piotr |
|
Data: 2019-02-06 11:35:44 | |
Autor: n | |
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni | |
Włączyć przekierowanie?
Czytać pocztę głosową? Kupić SIM za 5 zł i powiadomić kogo trzeba o nowym numerze? -- -- - Jakieś inne pomysły?! |
|
Data: 2019-02-06 11:38:28 | |
Autor: Liwiusz | |
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni | |
W dniu 2019-02-06 o 11:35, n pisze:
Włączyć przekierowanie? Nie da się bez działającego numeru. Czytać pocztę głosową? Nikt się nie nagra, skoro numer nie działa. Kupić SIM za 5 zł i powiadomić kogo trzeba o nowym numerze? Cały kuń, 2/3 bredni, 1/3 jako tako :) -- Liwiusz |
|
Data: 2019-02-06 11:56:52 | |
Autor: n | |
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni | |
Zadzwonić na infolinię techniczną, kiedyś tak załatwiłem przekierowanie (OIDP w ś.p. Sferii).
-- -- - Nie da się bez działającego numeru. |
|
Data: 2019-02-06 12:01:01 | |
Autor: Liwiusz | |
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni | |
W dniu 2019-02-06 o 11:56, n pisze:
Zadzwonić na infolinię techniczną, Odpowiedzą, że nie mogą, że pożar, a poza tym numer nie działa (nie został do końca przeniesiony), więc i tak się nikt nie dodzwoni. kiedyś tak załatwiłem przekierowanie (OIDP w ś.p. Sferii). Przekierowałeś połączenia z niedziałającego numeru? -- Liwiusz |
|
Data: 2019-02-06 12:15:13 | |
Autor: n | |
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni | |
OIDP telefon się zepsuł (jeszcze przed wprowadzeniem SIM), ale może to było na drugi numer u tego samego opa (to samo konto).
-- -- - Przekierowałeś połączenia z niedziałającego numeru? |
|