Data: 2014-08-30 22:24:30 | |
Autor: PiteR | |
biegi cieżko wchodzą | |
szczegolnie jedynka i wsteczny. Nie możesz ruszyć spod swiateł. Ludzie na ciebie trąbią. Dostajesz białej gorączki.
Jeśli masz podobny problem przujacielu to wstrzymaj konie i nie szukaj już nowej skrzyni biegów na allegro. To nie wina synchronizatorów. To nie wina oleju w skrzyni lub jego braku. To nie wina sprzęgła. To nie wina poduszek silnika. To wina ... Kto wie? :) to wina zatartego łożyska igiełkowego wałka sprzęgłowego http://www.worldimpex.com/assets/partimages/045147.jpg cena 19zł :) -- Piter golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał. |
|
Data: 2014-08-30 22:36:57 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
biegi cieżko wchodzą | |
to wina zatartego łożyska igiełkowego wałka sprzęgłowego Za to robocizna 700. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2014-08-30 23:32:33 | |
Autor: PiteR | |
biegi cieżko wchodzą | |
na ** p.m.s ** Marcin "Kenickie" Mydlak pisze tak:
to wina zatartego łożyska igiełkowego wałka sprzęgłowego cha cha cha nie po znajomości 250zł passat B5 -- Piter golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał. |
|
Data: 2014-08-30 14:49:58 | |
Autor: kogutek444 | |
biegi cieżko wchodzą | |
W dniu sobota, 30 sierpnia 2014 23:32:33 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
na ** p.m.s ** Marcin "Kenickie" Mydlak pisze tak: Do tego wałek sprzęgłowy bo na tym co był takie ładne skośne rowy się zrobiły. Do walka oczywiście nowe łożysko walka sprzęgłowego. Jak już wszystko wyjęte to jak dawno sprzęgło nie było wymieniane to jeszcze kompletne sprzęgło. Tanio nie było. |
|
Data: 2014-08-30 23:19:01 | |
Autor: WOJO | |
biegi cieżko wchodzą | |
to wina zatartego łożyska igiełkowego wałka sprzęgłowegoW jakim samochodzie? Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2014-08-31 16:02:23 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
biegi cieżko wchodzą | |
W dniu 2014-08-30 22:24, PiteR pisze:
to wina zatartego łożyska igiełkowego wałka sprzęgłowego I tak że im się chciało takie porządne łożysko tam wkładać. W moich autach wszystkich chyba są ślizgowe chodzące na sucho. Inna sprawa, że to faktycznie bywa przyczyną problemów - przy wymianie tarczy sprzęgła jakoś się utarło żeby wymieniać też docisk i łożysko oporowe, a większość zapomina o łożysku wałka, chociaż jest najtańsze z całego kompletu. |